quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Yeah Kluivert !!!!
Hij moet erin !!
en de bal natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:24 schreef ShaoliN het volgende:
van Hooijdonk en Makaay moeten er gewoon in.
Maar dan alleen in het doel van Tjechie he.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en de bal natuurlijk![]()
Wat dat betreft zijn ze behoorlijk representatief voor het Nederlandse volk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:28 schreef Spideyman het volgende:
Advocaat is een zielige oude man. Net zoals Frank de Boer, Paul Bovelt en Patrick Kluivert met z'n iq van een visstick.
hij niet, cruiff welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:35 schreef 007Bontuh het volgende:
Wat oude garde??? Speelt Van Hanegem ook mee dan?![]()
Nee, Wouters welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:35 schreef 007Bontuh het volgende:
Wat oude garde??? Speelt Van Hanegem ook mee dan?![]()
No way laat hem eerst maar eens leren voetballen!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Yeah Kluivert !!!!
Hij moet erin !!
waar is de twaalfde man dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:47 schreef sanger het volgende:
Kijk maar naar mijn signature!
Zegt genoeg!
De Boer is veel te traag en het is gebleken dat hij het niveau niet meer aankan, dan moet je die dus niet op zo'n belangrijk toernooi laten spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef nightfall het volgende:
ik vind de boer opzich wel een goed plan,. hij heeft zo ze'n momenten, maar hij straalt toch wel wat rust uit,.. meer dan bouma imo..
Wat een waardeloze opstellingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:47 schreef sanger het volgende:
Kijk maar naar mijn signature!
Zegt genoeg!
Anders doe jij het ff allemaal in plaats van hem als je het zo goed weet. Hij is niet voor niets bondscoach. Zal vast wel weten waar ie mee bezig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:10 schreef CANARIS het volgende:
het is echt om gek van te worden
Wie in Gods vredesnaam is Dick Advokaat?
Van welke planeet komt die man?
Wie heeft hem weer tot BC gemaakt?
Het slaat toch helamaal nergens op.
Bommel , Bosveld, Kluivert , Frank d eboer?
OK ; Dickie heeft ingezein dat zijn eerste team bagger was, maar waarom stel ja dan oude bagger op?
Ik word hier echt helemaal gek van .
Sneijder zet hij weer op de bank
Makaay , zal wel zijn ticket naar Nederland hebben al gekocht ,want bij Dickie komt hij er echt niet aan
Over Seedorf hoor ik niets meer.
De grootste mislukking v d Vaart gaat weer schaduw spits worden .
vd Meyde gaat gewoon weer vliegen op rechts
We gaan echt verliezen , en Dickie gaat dan weer de vermoorde onschuld spelen. Zoiets als
"We konden niet beter " "Wat heeft Nederland toch tegen mjij , ik kan toch moeilijk zelf gaan spelen "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dat blijktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Anders doe jij het ff allemaal in plaats van hem als je het zo goed weet. Hij is niet voor niets bondscoach. Zal vast wel weten waar ie mee bezig is.
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Nyluzzz het volgende:
Oude garde? Bergkamp en Rijkaard oproepen!
Ik weet het wel zeker. Een speler als Bergkamp wordt zwaar gemist in het elftalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden worden
My feelings exactlyquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef Elusive het volgende:
wat zitten jullie nou te huilen? het is maar een training
Ondanks dat Bergkamp geen hele wedstrijden meer vol kan houden, heb ik hem toch nog aardig zien spelen bij Arsenal dit seizoen. Denk ook dat ie best voor de afgelopen WK kwalificatie en het huidige EK geselecteerd als het niet aan hemzelf had gelegen. Erg jammer, want hij had misschien wel kunnen brengen wat Nederland nodig heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden worden
Denk de enige opstelling met alleen maar WEDSTRIJD FITTE spelers! Zo stel je spelers op die ritme hebben van de competitie en geen bank zitters. Omdat de Tsjechen vrij sterk zijn op fysiek gebied is het misschien beter een zwaarder bewaakt middenveld te hebben met 4 personen ipv 3. Wanneer mogelijk kan een cocu controlerend tussen middenveld en verdediging gaan spelen en van der Vaart aanvallende impulsen geven, maar dan met een wisselwerking. Niet allebei het centrale middenveld tegelijk verlaten! Dan geef je het middenveld prijs, net als tegen Duitsland, en dan ben je weg!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze opstelling
ja maar vorige keer bleek ook al uit de trainingen dat Zenden ging spelen, en dat kwam nog uit ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
My feelings exactly
Ik begin er steeds meer in te geloven ja...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
...dan wilt advocaat gewoon niet winnen.
ja toch? Eerste minuut! Op van Nistelrooij!quote:[b]
2) De boer kan nog steeds binnen seconde een heel veld overspelen om een makaay een schietwaardige bal te leveren. (correct me if i am wrong, maar heeft dinsdag iemand een lange pass gezien)
Twee op Mandy iig. Die er geen fuck mee deed.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:14 schreef CANARIS het volgende:
Hoewel Bouma (!) ook een paar strakke passes afleverde in het begin, hoor.
wat , dinsdag, die wedstrijd tegen die moffen?
Jij hebt daar een lange pas van Bouma gezien , die aankwam ??
Het zal wel , maar ik herrinner mij er niet aan, Het zal dus wel geen wereld pass zijn geweest , oder?
Nee.. v bronckhorst is voor mij nog steeds een van de slechtste spelers die absoluut niet in de basis thuishoort..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:57 schreef JohnDDD het volgende:
waarom speelt die van bronckhorst eigenlijK? is die een beetje nuttig voor het team?
Die jongen heeft nooit ter discussie gestaan ! Nergens ! Het is dus wel degelijk een goede voetballerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee.. v bronckhorst is voor mij nog steeds een van de slechtste spelers die absoluut niet in de basis thuishoort..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee.. v bronckhorst is voor mij nog steeds een van de slechtste spelers die absoluut niet in de basis thuishoort..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |