quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Yeah Kluivert !!!!
Hij moet erin !!
en de bal natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:24 schreef ShaoliN het volgende:
van Hooijdonk en Makaay moeten er gewoon in.
Maar dan alleen in het doel van Tjechie he.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en de bal natuurlijk![]()
Wat dat betreft zijn ze behoorlijk representatief voor het Nederlandse volk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:28 schreef Spideyman het volgende:
Advocaat is een zielige oude man. Net zoals Frank de Boer, Paul Bovelt en Patrick Kluivert met z'n iq van een visstick.
hij niet, cruiff welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:35 schreef 007Bontuh het volgende:
Wat oude garde??? Speelt Van Hanegem ook mee dan?![]()
Nee, Wouters welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:35 schreef 007Bontuh het volgende:
Wat oude garde??? Speelt Van Hanegem ook mee dan?![]()
No way laat hem eerst maar eens leren voetballen!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:20 schreef HellaHard-OG het volgende:
Yeah Kluivert !!!!
Hij moet erin !!
waar is de twaalfde man dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:47 schreef sanger het volgende:
Kijk maar naar mijn signature!
Zegt genoeg!
De Boer is veel te traag en het is gebleken dat hij het niveau niet meer aankan, dan moet je die dus niet op zo'n belangrijk toernooi laten spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef nightfall het volgende:
ik vind de boer opzich wel een goed plan,. hij heeft zo ze'n momenten, maar hij straalt toch wel wat rust uit,.. meer dan bouma imo..
Wat een waardeloze opstellingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:47 schreef sanger het volgende:
Kijk maar naar mijn signature!
Zegt genoeg!
Anders doe jij het ff allemaal in plaats van hem als je het zo goed weet. Hij is niet voor niets bondscoach. Zal vast wel weten waar ie mee bezig is.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:10 schreef CANARIS het volgende:
het is echt om gek van te worden
Wie in Gods vredesnaam is Dick Advokaat?
Van welke planeet komt die man?
Wie heeft hem weer tot BC gemaakt?
Het slaat toch helamaal nergens op.
Bommel , Bosveld, Kluivert , Frank d eboer?
OK ; Dickie heeft ingezein dat zijn eerste team bagger was, maar waarom stel ja dan oude bagger op?
Ik word hier echt helemaal gek van .
Sneijder zet hij weer op de bank
Makaay , zal wel zijn ticket naar Nederland hebben al gekocht ,want bij Dickie komt hij er echt niet aan
Over Seedorf hoor ik niets meer.
De grootste mislukking v d Vaart gaat weer schaduw spits worden .
vd Meyde gaat gewoon weer vliegen op rechts
We gaan echt verliezen , en Dickie gaat dan weer de vermoorde onschuld spelen. Zoiets als
"We konden niet beter " "Wat heeft Nederland toch tegen mjij , ik kan toch moeilijk zelf gaan spelen "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |