Het is inderdaad een taboe.....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:24 schreef Mintzkov het volgende:
zijn er eigenlijk ook mannen die anale sex lekker vinden?..
een heel verhaal
als je op vrouwen valt kun je hooguit BI zijn, nooit homo. ja ik vind anale stimulatie ook lekker en ben zeker 100% heteroquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:24 schreef Mintzkov het volgende:
zijn er eigenlijk ook mannen die anale sex lekker vinden?
da's een beetje een voorzichtige inleiding, laat ik er maar gewoon voor uitkomen... ik ben man, géén homo, maar toch vind ik het ontzettend lekker om een lul in mijn kont te voelen!
van tijd tot tijd neuk ik mezelf met een dildo, en dat geeft een ongeloooflijk geil gevoel... en al helemaal als je klaarkomt terwijl die in me zit. schijnt ook dat de prostaat-stimulatie hier een grote rol in speelt, en dat lijkt te kloppen want als ik daar overheen wrijf weet ik soms écht niet wat ik meemaak...
enfin, ben benieuwd naar eventuele reacties, en alsjeblieft: ga me niet vragen of ik niet stiekem toch heaumeau ben, en laat scheldkannonades ook maar achterwege... het is een serieuze post.
maak mn mannetje altijd gillend gek met mn tongetje...vind tie zooooooo lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:24 schreef Mintzkov het volgende:
zijn er eigenlijk ook mannen die anale sex lekker vinden?
.... schijnt ook dat de prostaat-stimulatie hier een grote rol in speelt, en dat lijkt te kloppen want als ik daar overheen wrijf weet ik soms écht niet wat ik meemaak...
welja joh, ik dacht: ik spring gewoon meteen in het diepe. ha!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
3 posts en dan meteen al zo diepgaand (sorry, klinkt nogal dubbel) bezig?
Heb je trouwens ooit wel een lul in je kont gehad dan? Overigens hoef je idd geen homo te zijn om te neuken met een man, je kan ook bi zijn.
wacht effe, je quote mijn zin over prostaatstimulatie en jij zegt dat je je mannetje met je tongetje gillend gek maakt... maar de prostaat zit toch wel een behoorlijk stuk naar binnen hoor. ik zal zelf wel de verkeerde conseclusie trekken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
maak mn mannetje altijd gillend gek met mn tongetje...vind tie zooooooo lekker![]()
![]()
Het komt gewoon verwijfd over. Een kerel loopt ook niet met een handtasje rond, ook al zou dat wellicht handig kunnen zijn. Als je dat wel doet komt dat ook homofielerig over, net zoals aan je kont worden gezeten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap sowieso de link met homosexualiteit niet...
maar je hebt wel gelijk anale stimulans is zwaarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap sowieso de link met homosexualiteit niet... Sommige vrouwen vinden het ook lekker en mannen hebben dan ook nog de prostaat daar zitten, vreemd eigenlijk dat het niet net zo standaard is als aftrekken.
wow weer wat geleerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:58 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, en vrouwen poepen niet.
ervaring mee of is het een vooroordeel ??? ik ben het namelijk niet met je eensquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:40 schreef Georges het volgende:
Anaal is sowieso bah, punt.
Altijd fijn, een goed onderbouwd argument, punt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:40 schreef Georges het volgende:
Eerst proberen, dan praten. Vond het ook nooit een vatbaar plan, maar met mijn huidige vriend op ontdekkingstocht gegaan. Mijn billen en anus bleken toch wel errug gevoelig, dus zijn we daar mee door gegaan. Dan kom je vanzelf bij anale seks... en ik moet zeggen, erg lekker, en nooit last van "bah" of iets in die richting...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:40 schreef Georges het volgende:
er tegen, erin...dat bedoelde ik eigenlijk ook.....kwam niet echt goed uit mn vingers geloof ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:12 schreef Ahura het volgende:
Ja en? Dan kan je nog wel erg genieten van een tong tegen je reet..
Mijn vriend dacht er ook zo over..maar de heerlijkheid overwon het ....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:55 schreef Georges het volgende:
Voor iedereen die vind dat ik mijn opmerking niet onderbouwde wil ik alleen zeggen dat het idee me gewoon niet aanstaat.
Misschien dat het gevoel ontzettend heerlijk is maar dat zou bij mij verpest worden door het visuele aspect.
sjongejonge...wat zielig.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:57 schreef Passione het volgende:
[..]
Het komt gewoon verwijfd over. Een kerel loopt ook niet met een handtasje rond, ook al zou dat wellicht handig kunnen zijn. Als je dat wel doet komt dat ook homofielerig over, net zoals aan je kont worden gezeten.
Kortom, mijn vriendin hoeft het ook niet bij mij te doen, puur omdat ik het een homoding vind. En als ik het een homoding vindt, kan ik er ook onmogelijk van genieten.
Mannen daarentegen mogen vrouwen wel anaal neuken, maar dat is net zoiets als dat vrouwen mannen wel mogelijk slaan, maar mannen vrouwen niet.
Vrij simpel allemaal.
Sorry hoor maar ik vind anaal ook bah (zoals georges het zegt) ten eerste is is je anus een uitgang en geen ingang.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:58 schreef innovative het volgende:
[..]
Eerst proberen, dan praten. Vond het ook nooit een vatbaar plan, maar met mijn huidige vriend op ontdekkingstocht gegaan. Mijn billen en anus bleken toch wel errug gevoelig, dus zijn we daar mee door gegaan. Dan kom je vanzelf bij anale seks... en ik moet zeggen, erg lekker, en nooit last van "bah" of iets in die richting...
Een vagina is ook een uitgangquote:Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef ChillyM het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind anaal ook bah (zoals georges het zegt) ten eerste is is je anus een uitgang en geen ingang.
Ja hoor dat mag wel.quote:En mogen mensen geen eigen mening meer hebben als ze zeggen dat ze iets bah of wat dan ook vinden?????
Die is er.quote:respect for others and their opinions people!!
Natuurlijk respect voor andermans mening. Maar door te roepen: "Anaal is sowieso bah" zoals Georges deed uit je ook geen respect. Het geeft ook niet echt aan dat Georges open staat voor de mening van andere. Vandaar dat er in min ogen terecht kritiek op kwam.quote:Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef ChillyM het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind anaal ook bah (zoals georges het zegt) ten eerste is is je anus een uitgang en geen ingang.
En mogen mensen geen eigen mening meer hebben als ze zeggen dat ze iets bah of wat dan ook vinden????? respect for others and their opinions people!!
![]()
![]()
![]()
Ja en uit je pikkie komt pis.. ook zo lekker hequote:Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef ChillyM het volgende:
[..]
En mogen mensen geen eigen mening meer hebben als ze zeggen dat ze iets bah of wat dan ook vinden????? respect for others and their opinions people!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:24 schreef Mintzkov het volgende:
géén homo, maar toch vind ik het ontzettend lekker om een lul in mijn kont te voelen!
Ik vind het ook prima als je het niet lekker vindt of het idee je niet aan staat, maar "bah" slaat nergens op, omdat er daadwerkelijk níks vies wordt...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef ChillyM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik schijten bijna net zo lekker vind als klaarkomen!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:09 schreef RigorMortis het volgende:
Een deel van de receptoren van zenuwvezels die in je eikel zitten zitten ook in je poepkanaal. Logisch dat je het lekker vindt. Hoef je geen homo voor te zijn
er staat ergens vermeld dathij zichzelf met een didlo wel eens behandeldquote:Op maandag 21 juni 2004 12:16 schreef rickywilliams het volgende:
je hebt wel gelijk
maar TS, kontvinger jij jezelf wel eens dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |