abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19983630
zijn er eigenlijk ook mannen die anale sex lekker vinden?
da's een beetje een voorzichtige inleiding, laat ik er maar gewoon voor uitkomen... ik ben man, géén homo, maar toch vind ik het ontzettend lekker om een lul in mijn kont te voelen!
van tijd tot tijd neuk ik mezelf met een dildo, en dat geeft een ongeloooflijk geil gevoel... en al helemaal als je klaarkomt terwijl die in me zit. schijnt ook dat de prostaat-stimulatie hier een grote rol in speelt, en dat lijkt te kloppen want als ik daar overheen wrijf weet ik soms écht niet wat ik meemaak...
enfin, ben benieuwd naar eventuele reacties, en alsjeblieft: ga me niet vragen of ik niet stiekem toch heaumeau ben, en laat scheldkannonades ook maar achterwege... het is een serieuze post.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:30:40 #2
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_19983666
Er zijn heel veel mannen zoals jij, maar het is iets waarover niet zo vrij gesproken durft te worden
juist om men direct homosexualiteit eraan koppelt (wat eigenlijk nergens op slaat, want bij dames
die van anale sex houden wordt er niets aan gekoppeld)

Best wel veel getrouwde stelletje hebben daarom een voorbinddildo in huis, omdat wij vrouwen van
nature helaas niet over het goede gereedschap beschikken om de man anaal een plezier te doen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:59:18 #3
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_19985265
Mjah, er aangeraakt worden vind ik ook wel lekker... En ik ben ook hetero
Maar inderdaad, er rust nog een flink taboe op...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:07:33 #4
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_19985406
3 posts en dan meteen al zo diepgaand (sorry, klinkt nogal dubbel) bezig ?

Heb je trouwens ooit wel een lul in je kont gehad dan? Overigens hoef je idd geen homo te zijn om te neuken met een man, je kan ook bi zijn.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:09:37 #5
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_19985445
Een deel van de receptoren van zenuwvezels die in je eikel zitten zitten ook in je poepkanaal. Logisch dat je het lekker vindt. Hoef je geen homo voor te zijn, lijkt mij.
Vraag het anders KonnieKipke, die is dokter en ook geen homo, hij kent vast wel die theorie!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:59:02 #6
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19988311
In je anus zitten inderdaad een hoop zenuweinden (waarom weet ik eigenlijk niet. De meeste dingen in ons lichaam hebben wel ooit nut gehad of hebben dat nog. Weet iemand hoe dit zit?). Stimulering daarvan (bij mij vooral door gewoon strelen) kan heel prettig voelen. Dat vind ik wel tenminste. en ebn ook man en geen homo.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
pi_19988455
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:24 schreef Mintzkov het volgende:
zijn er eigenlijk ook mannen die anale sex lekker vinden?..
een heel verhaal
Het is inderdaad een taboe.....
ik heb 3 exen waarvan 2 het ontzettend lekker vonden..een beetje rommelen in die buurt. en ik vind het ook ontzettend geil om te doen..met mn huidige partner had ik het ook voorgesteld en die gaf ook gelijk de reactie dat tie geen homo was...maar een beetje proberen en doen vond tie toch wel heel lekker...zo lekker dat we een voorbind lul speciaal voor hem hebben gekocht!!!...en ik vind het mega geil gewoon als ik hem in zn kontje neuk...dus we hebben er beide plezier van...
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_19988604
quote:
da's een beetje een voorzichtige inleiding, laat ik er maar gewoon voor uitkomen... ik ben man, géén homo, maar toch vind ik het ontzettend lekker om een lul in mijn kont te voelen!
van tijd tot tijd neuk ik mezelf met een dildo, en dat geeft een ongeloooflijk geil gevoel... en al helemaal als je klaarkomt terwijl die in me zit. schijnt ook dat de prostaat-stimulatie hier een grote rol in speelt, en dat lijkt te kloppen want als ik daar overheen wrijf weet ik soms écht niet wat ik meemaak...
enfin, ben benieuwd naar eventuele reacties, en alsjeblieft: ga me niet vragen of ik niet stiekem toch heaumeau ben, en laat scheldkannonades ook maar achterwege... het is een serieuze post.
als je op vrouwen valt kun je hooguit BI zijn, nooit homo. ja ik vind anale stimulatie ook lekker en ben zeker 100% hetero maar ik wil geen pik in m`n kont speeltjes zijn maar een echte pik dan ben je toch wel BI hoor... maar wat maakt het uit ??? het is geen schande om homo of bi te zijn hoor...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19988607
quote:
.... schijnt ook dat de prostaat-stimulatie hier een grote rol in speelt, en dat lijkt te kloppen want als ik daar overheen wrijf weet ik soms écht niet wat ik meemaak...
maak mn mannetje altijd gillend gek met mn tongetje...vind tie zooooooo lekker
pi_19999534
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
3 posts en dan meteen al zo diepgaand (sorry, klinkt nogal dubbel) bezig ?

Heb je trouwens ooit wel een lul in je kont gehad dan? Overigens hoef je idd geen homo te zijn om te neuken met een man, je kan ook bi zijn.
welja joh, ik dacht: ik spring gewoon meteen in het diepe. ha!

ik heb nooit een échte lul in mijn kont gehad, ik heb zo'n rubberen ding gekocht in de vorm van een echte dus qua gevoel benadert dat Da Real Thang wel denkik.
Maar ik ben dus ook niet bi (noch vind ik het nodig me te moeten verantwoorden, edoch wellicht wel te verduidelijken) want ik gruwel bij de gedachte met een echte vlees-ende-bloed-vent te neuken.
moet wel toegeven, tijdens de eerste ervaringen begon ik me toch dingen af te vragen en te twijfelen aan mezelf en zo, maar inmiddels ben ik er zéér zeker van.
pi_19999586
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:07 schreef Sannetie het volgende:

[..]

maak mn mannetje altijd gillend gek met mn tongetje...vind tie zooooooo lekker
wacht effe, je quote mijn zin over prostaatstimulatie en jij zegt dat je je mannetje met je tongetje gillend gek maakt... maar de prostaat zit toch wel een behoorlijk stuk naar binnen hoor. ik zal zelf wel de verkeerde conseclusie trekken.
pi_20000836
Ja en? Dan kan je nog wel erg genieten van een tong tegen je reet..
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_20001448
Niks mis mee, wordt je er geil van , lekker toch. Mannen moeten het idee van homo en anaal gewoon eens loslaten. Als jij het lekker vind, dan is dat toch prima. Ik heb er geen moeite mee. Als je er betere orgasmes mee beleefd, is dat toch alleen maar lekker..............geniet ervan dat je het durft, want een hoop mannen durven niet en die schijnen een hoop te missen van wat ik begrijp...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:02:36 #14
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20001901
Ik snap sowieso de link met homosexualiteit niet... Sommige vrouwen vinden het ook lekker en mannen hebben dan ook nog de prostaat daar zitten, vreemd eigenlijk dat het niet net zo standaard is als aftrekken.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20003040
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap sowieso de link met homosexualiteit niet...
Het komt gewoon verwijfd over. Een kerel loopt ook niet met een handtasje rond, ook al zou dat wellicht handig kunnen zijn. Als je dat wel doet komt dat ook homofielerig over, net zoals aan je kont worden gezeten.
Kortom, mijn vriendin hoeft het ook niet bij mij te doen, puur omdat ik het een homoding vind. En als ik het een homoding vindt, kan ik er ook onmogelijk van genieten.
Mannen daarentegen mogen vrouwen wel anaal neuken, maar dat is net zoiets als dat vrouwen mannen wel mogelijk slaan, maar mannen vrouwen niet.
Vrij simpel allemaal.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:58:15 #16
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20003052
Ja, en vrouwen poepen niet.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20003879
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:02 schreef dafjedaf het volgende:
Ik snap sowieso de link met homosexualiteit niet... Sommige vrouwen vinden het ook lekker en mannen hebben dan ook nog de prostaat daar zitten, vreemd eigenlijk dat het niet net zo standaard is als aftrekken.
maar je hebt wel gelijk anale stimulans is zwaar en als mannen wat minder homofoob waren zouden ze het allemaal willen ervaren of ervaard hebben... ik heb het iig ervaard (toys only) en vind het lekker dus waarom zou ik het niet doen ? en als ik het doe en ervan geniet zie ik niet in waar ik me voor moet schamen

helaas denkt niet iedereen zo blijkbaar, en mocht iemand mij homo of bi vinden zal dat m`n reet ook niet roesten. ik zie mezelf als hetero omdat ik niet op mannen val en er ook geen sex mee wil hebben. maar hetero bi of homosexueel wat maakt het uit het is niet echt iets om je voor te schamen, je bent wat je bent.
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:58 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, en vrouwen poepen niet.
wow weer wat geleerd
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:40:28 #18
62182 Georges
That's the shit
pi_20003887
Anaal is sowieso bah, punt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_20003971
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:40 schreef Georges het volgende:
ervaring mee of is het een vooroordeel ??? ik ben het namelijk niet met je eens ik vind anale speeltjes bij mezelf lekker en een vrouw anaal neuken ook...
  zaterdag 19 juni 2004 @ 10:15:11 #20
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_20012193
quote:
Altijd fijn, een goed onderbouwd argument, punt. For the record: oneens, punt. Anaal is in alle gevallen goeoed, zeg ik sinds gisteren uit ervaring
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
pi_20013510
quote:
Eerst proberen, dan praten. Vond het ook nooit een vatbaar plan, maar met mijn huidige vriend op ontdekkingstocht gegaan. Mijn billen en anus bleken toch wel errug gevoelig, dus zijn we daar mee door gegaan. Dan kom je vanzelf bij anale seks... en ik moet zeggen, erg lekker, en nooit last van "bah" of iets in die richting...
pi_20013662
tja, ik snap best dat je het vreemd over vind komen, maar is het niet even vreemd voor een vrouw om het lekker te vinden? een lul heeft daar toch eigenlijk gewoon niets te zoeken.

Maar eerlijk is eerlijk, toch vind ik het op zijn tijd erg lekker. Dus ach, ik zou me niet zo druk maken om het feit dat sommige mensen het flikkerig vinden. Ik zou gewoon doen wat je lekker vind.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:55:31 #23
62182 Georges
That's the shit
pi_20014423
Voor iedereen die vind dat ik mijn opmerking niet onderbouwde wil ik alleen zeggen dat het idee me gewoon niet aanstaat.
Misschien dat het gevoel ontzettend heerlijk is maar dat zou bij mij verpest worden door het visuele aspect.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_20014629
Welk visuele aspect? Tis niet alsof het mannetje compleet bruin is als hij er uit komt hoor, sterker nog, er zit nagenoeg niks op. Als je van te voren naar de wc gaat zit er niks meer en komt er ook niks meer uit...
pi_20015700
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 19:12 schreef Ahura het volgende:
Ja en? Dan kan je nog wel erg genieten van een tong tegen je reet..
er tegen, erin...dat bedoelde ik eigenlijk ook.....kwam niet echt goed uit mn vingers geloof ik
pi_20015724
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 12:55 schreef Georges het volgende:
Voor iedereen die vind dat ik mijn opmerking niet onderbouwde wil ik alleen zeggen dat het idee me gewoon niet aanstaat.
Misschien dat het gevoel ontzettend heerlijk is maar dat zou bij mij verpest worden door het visuele aspect.
Mijn vriend dacht er ook zo over..maar de heerlijkheid overwon het ....
  zaterdag 19 juni 2004 @ 19:10:22 #27
79556 schism
in the undertow
pi_20021067
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:57 schreef Passione het volgende:

[..]

Het komt gewoon verwijfd over. Een kerel loopt ook niet met een handtasje rond, ook al zou dat wellicht handig kunnen zijn. Als je dat wel doet komt dat ook homofielerig over, net zoals aan je kont worden gezeten.
Kortom, mijn vriendin hoeft het ook niet bij mij te doen, puur omdat ik het een homoding vind. En als ik het een homoding vindt, kan ik er ook onmogelijk van genieten.
Mannen daarentegen mogen vrouwen wel anaal neuken, maar dat is net zoiets als dat vrouwen mannen wel mogelijk slaan, maar mannen vrouwen niet.
Vrij simpel allemaal.
sjongejonge...wat zielig.
following our will and wind we may just go where no one's been
  zondag 20 juni 2004 @ 19:52:06 #28
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_20047326
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 11:58 schreef innovative het volgende:

[..]

Eerst proberen, dan praten. Vond het ook nooit een vatbaar plan, maar met mijn huidige vriend op ontdekkingstocht gegaan. Mijn billen en anus bleken toch wel errug gevoelig, dus zijn we daar mee door gegaan. Dan kom je vanzelf bij anale seks... en ik moet zeggen, erg lekker, en nooit last van "bah" of iets in die richting...
Sorry hoor maar ik vind anaal ook bah (zoals georges het zegt) ten eerste is is je anus een uitgang en geen ingang.
En mogen mensen geen eigen mening meer hebben als ze zeggen dat ze iets bah of wat dan ook vinden????? respect for others and their opinions people!!

Make love not war!
  zondag 20 juni 2004 @ 19:57:17 #29
94342 Rapid
"schattig"
pi_20047441
quote:
Op zondag 20 juni 2004 19:52 schreef ChillyM het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik vind anaal ook bah (zoals georges het zegt) ten eerste is is je anus een uitgang en geen ingang.
Een vagina is ook een uitgang (onzin argument)
quote:
En mogen mensen geen eigen mening meer hebben als ze zeggen dat ze iets bah of wat dan ook vinden?????
Ja hoor dat mag wel.
quote:
respect for others and their opinions people!!
Die is er.
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
  zondag 20 juni 2004 @ 21:16:56 #30
78067 Teng
Is dat zo?
pi_20049525
quote:

[..]

En mogen mensen geen eigen mening meer hebben als ze zeggen dat ze iets bah of wat dan ook vinden????? respect for others and their opinions people!!

Natuurlijk respect voor andermans mening. Maar door te roepen: "Anaal is sowieso bah" zoals Georges deed uit je ook geen respect. Het geeft ook niet echt aan dat Georges open staat voor de mening van andere. Vandaar dat er in min ogen terecht kritiek op kwam.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
  zondag 20 juni 2004 @ 21:24:12 #31
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_20049726
Wat anderen lekker vinden en doen dat moeten ze allemaal zelf weten hoor, maakt mij niet uit.
Mij lijkt het dus ook niets en ik zal het dan ook niet proberen. (er zullen vast mensen zijn die denken of zeggen als je het niet geprobeerd hebt kun je het niet weten ook, ben ik het mee eens maar mijn mening is dat het voor mij niets zou zijn en zou ik dit dus ook niet doen)

respect for others and their opinions people bedoelde ik dus voor alle partijen :-)
Make love not war!
pi_20051229
quote:

[..]

Ja en uit je pikkie komt pis.. ook zo lekker he

Als je het probeert maar je zit van te voren met het idee dat het goor is zal het nooit lukken nee... weer een kwestie van; "het zit in je hoofd en dat gaat er ook niet snel uit" naïef noem ik het
Kijk eens!...... kijk je al....? En nu dan..? En straks dan..? Hm...?
pi_20051267
quote:
géén homo, maar toch vind ik het ontzettend lekker om een lul in mijn kont te voelen!
pi_20057821
quote:

[..]

Ik vind het ook prima als je het niet lekker vindt of het idee je niet aan staat, maar "bah" slaat nergens op, omdat er daadwerkelijk níks vies wordt...

Denken dat het niet lekker kan zijn, te onzeker zijn over je lichaam, het te experimenteel vinden en liever iets conservatievere seks bedrijven, het een fetish vinden waar je niks voor voelt, prima. Ik heb het zelf ook jaren lang niet willen doen, dus ik kan het me wel voorstellen. Maar nogmaals, bah is dan wel het meest stomme waar je mee kunt komen, aangezien je van tevoren even naar de wc gaat, je zorgt dat de boel goed schoon is (zeep) en je gebruikt een condoom. En dan wordt er dus écht niks vies... Dat bedoel ik met eerst proberen voordat je heel wijs gaat roepen dat er dingen vies worden dan wel vies zijn. Kom dan gewoon met een zinnig statement...

en inderdaad, de vagina is ook een uitgang... en je moest eens weten wat voor troep daar uit komt tijdens de menstruatie... soms echt stukken bekleding van de vagina... ook bah?
pi_20061699
je hebt wel gelijk

maar TS, kontvinger jij jezelf wel eens dan?
  maandag 21 juni 2004 @ 15:12:21 #36
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_20066557
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:09 schreef RigorMortis het volgende:
Een deel van de receptoren van zenuwvezels die in je eikel zitten zitten ook in je poepkanaal. Logisch dat je het lekker vindt. Hoef je geen homo voor te zijn
Vandaar dat ik schijten bijna net zo lekker vind als klaarkomen!!!
Hé mod.. Hoe plaats ik een Signature????
pi_20066727
quote:
Op maandag 21 juni 2004 12:16 schreef rickywilliams het volgende:
je hebt wel gelijk

maar TS, kontvinger jij jezelf wel eens dan?
er staat ergens vermeld dathij zichzelf met een didlo wel eens behandeld

Maar verder is er in principe nix homo aan, het is gewoon sexuele stimulering, alleen denk ik dus wel als je zit te geilen op een lekkere neger,omdat je zit te denken hoe het zou zijn als zijn *bieeeeeip* ...... dus

* godard_k moet trouwens nix hebben van anaal gebeuren
pi_20132847
quote:
[ heaumeau
ik word kotsmisselijk van die benaming
pi_20142769
Ik wilde graag eens anale sex proberen maar mijn vrouw zei dat als zij het zou proberen ik dat dan ook moest doen.
Ben er via die manier dus achter gekomen dat het best wel lekker is vooral dat na gevoel.
Willen binnen kort dan ook een voorbind penis halen.
pi_38101257
Wie vertelt me hoe prostaatstimulatie werkt (met vinger)
Test
test
test
tes
  maandag 22 mei 2006 @ 21:52:49 #42
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_38101464
Vinger, dildo, lul... don't care!
Moet er niet aan denken dat iets of iemand in mijn kont gaat zitten!
Forget it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')