Idd, hoeveel eigenaren van honden zie je met een schep en zakje lopen achter z'n hond???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Mee eens...nouja, behalve dat gooien van die appel dan. Maar inderdaad, honden moeten zich aan allerlei regels houden, waarom zouden kattenbezitters dan niet op hun huisdier hoeven te letten? Nou moet ik er wel bijzeggen dat lang niet alle hondenbezitters de regels naleven, met name die over het opruimen van de uitwerpselen....dus niet iedereen heeft recht om te klagen.
Ik houd mijn kat binnen.. maar meer omdat ik direct aan een weg woon waar ze vaak achterlijk hard rijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef WaStEd het volgende:
Het ligt niet aan die katten, het ligt aan die mensen die vertikken hun HUISdier onder controle te houden. Als je kat aan de wandel gaat, en eigenaar weet dat, dan moet ie maar zorgen dat ie binnen blijft.
Ik ben overigens meer van de laat die kat met rust en schop die eigenaar als ie nie wil luisteren..
Dat verbaast me echt serieus. Katten zijn vaak rap genoeg weg.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Twee keer is het 'm gelukt. De gemiddelde huiskat is ook niet echt snel meer.
Ik zeik niet om een slotje ik snap niet dat een mod een topic tot een flame war laat komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet dat dit topic hoogstaand is, maar enkele posts lang in een topic zeuren over een slot, cq ingrijpen van een mod, werkt op geen enkele manier bevorderend. Dit kun je beter in het FB topic van KLB doen.
Mag ik daar een mooie off-topic suggestie over kosten van kinderen bijdoen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Honden en kattenbelasting vertienvoudigen.
Dan gaan mensen bewuster met hun huisdieren om..
Luister, ik reageerde op de opmerking dat je bij mij langs wilde komen om MIJ iets aan te doen. Dat laat ik uiteraard niet ongestraft gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de kattenbezitters hier. Die laten het ook niet over hun kant gaan.
Maar jij bent zo'n pisvlekje dat alleen aan zichzelf denkt met een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Geeft niet hoor, moeten we ook in dit land hebben. Als ze die teringhonden nou maar eens gewoon allemaal een spuitje gaven dan was er een stuk minder schijt op de straten. En ach, die ene hond op de 100 die wel getraind is moeten we maar voor lief nemen.
wederom geen verwensing, slechts een idee
Op zich okay, in Zweden ofzo is er geloof ik een verplichte ouderschapscursus...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Litpho het volgende:
Mag ik daar een mooie off-topic suggestie over kosten van kinderen bijdoen?.
Ze kunnen niet onder het hek door, ze klimmen er overheen. Dan zijn ze voor de hond.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat verbaast me echt serieus. Katten zijn vaak rap genoeg weg.
Oh ja, las toch echt gister dat 3 gastjes stenen naar auto's aan het gooien waren die op de snelweg reden....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die voed je op, leer je dat ze moeten uitkijken bij het oversteken van de straat, dat ze geen kleine vogeltjes moeten vermoorden, dat ze niet moeten schijten in andermans tuin, en 's nachts slapen ze gewoon thuis.
Overigens vind ik de waarde-vergelijking tussen een kat en een kind zwaar belachelijk.
Iemand die een kind en een huisdier als gelijkwaardig ziet, heeft ze niet helemaal meer op een rijtje.
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Luister, ik reageerde op de opmerking dat je bij mij langs wilde komen om MIJ iets aan te doen. Dat laat ik uiteraard niet ongestraft gebeuren.
Mijn hond heeft al twee keer eerder een kat gevangen. De eerste keer was de kast slechts een stukje staart kwijt. De twee kat kon vluchten maar moest afgemaakt worden. De eigenaren vonden dit uiteraard niet leuk. Hele discussies, hou die kat dan bij je. De laatste is zelfs naar de politie geweest. Politie bij me langs geweest, leuk gesprek gehad, tuin en bordjes laten zien, hond laten zien, aangifte is niet in behandeling genomen.
Het getuigt van een gebrek aan realiteitszin.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Jij kan dat misschien niet begrijpen dat er mensen zijn die hun huisdier evenhoog zetten als kinderen...
Wat is daar mis mee???
Bijzonder slecht blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Oh ja, las toch echt gister dat 3 gastjes stenen naar auto's aan het gooien waren die op de snelweg reden....
Hoe zijn die opgevoed???
Het is debiel.quote:Jij kan dat misschien niet begrijpen dat er mensen zijn die hun huisdier evenhoog zetten als kinderen...
Wat is daar mis mee???
Welke flamewar???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zeik niet om een slotje ik snap niet dat een mod een topic tot een flame war laat komen.
Maar ja zoals ik al zei waar maak ik me eigenlijk druk om.
Als de politie er ook niets aan doet wat moet je dan......quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig.
En dan hadden we jou lekker 20 jaar opgeborgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Havoc het volgende:
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig.
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastigquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke flamewar???
Jij hebt volgens mij die kreet ook eens voorbij horen komen en probeerd 'm nu hier erin te gooien zonder suc6....
Oh ja, wat gebeurd er wanneer er iemand jou hond afschiet???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Het getuigt van een gebrek aan realiteitszin.
Tegenwoordig loop je met 2 jaar en goed gedrag al weer op straat in deze mooie maatschappij hoor. Ontoerekeningsvatbaar door het verlies van een geliefd dier.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan hadden we jou lekker 20 jaar opgeborgen..
Dat ligt er aan de situatie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ze kunnen niet onder het hek door, ze klimmen er overheen. Dan zijn ze voor de hond.
Waarom maak je je nou gigantisch druk???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig
Bijvoorbeeld.
En vervolgens scheld de ander er net zo leuk op los.
Maar goed ik vind het wel weer genoeg geweest. Antraxx en Gelly moeten zelf weten wat ze hiermee doen.
Misschien... maar daar heb jij verder toch geen last van?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:12 schreef DennisMoore het volgende:
Het is debiel.
Mooi. Optiefen wannabe mod.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef Silmarwen het volgende:
volgens scheld de ander er net zo leuk op los.
Maar goed ik vind het wel weer genoeg geweest. Antraxx en Gelly moeten zelf weten wat ze hiermee doen.
Nee, want je kondigt het hier al aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Havoc het volgende:
Tegenwoordig loop je met 2 jaar en goed gedrag al weer op straat in deze mooie maatschappij hoor. Ontoerekeningsvatbaar door het verlies van een geliefd dier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |