Zo was het niet bedoeld, maar het is nogal flauw om een kat aan te wijzen als verstoorder van een biologisch evenwicht in een gebied (woonwijk) waar biologisch evenwicht allang niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Als de huizen het doen mag mijn kat het ook!"
Check. Met een lampje erboven voor in de nacht. Bovenkant van het hek is van schrikdraad voorzien.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat weet ik nog net zo niet. Ik geloof dat het in principe niet verboden is om op iemands anders grond te komen, tenzij er uitdrukkelijk het bordje 'Verboden voor onbevoegden, artikel nogwat Sr.' bijhangt.
Alleen dat over het hek klimmen... dat zou als een implictie betredingsverbod opgevat kunnen worden. Ken de jurisprudentie er niet over
En hekken met punten en alarminstallaties. In het weekende hebben we een particuliere bewaker. Helaas kan men in deze tijd geen onderscheid meer maken tussen mijn en dijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:47 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een op bijten getrainde rottweiler roept bij mij geen associaties op met nette villawijken...
Nee, want niet iedereen heeft zo'n hekel aan katten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jawel, maar in de tuin van iemand anders. En dan moet die gast zeker weer kuttopics op FOK gaan openen zeker?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij dan niet vaak een kat in je tuin ziet...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Check. Met een lampje erboven voor in de nacht. Bovenkant van het hek is van schrikdraad voorzien.
Wie? Kasta of Pistolen Paultje? In dat laatste geval is het niet eens zo vreemd dat hij die appels naar Kasta gaat gooien, ze zijn immers niet vloeibaar?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
uit betrouwbare bron weet ik dat die jongen alleen nog maar kan eten met een rietje.
Okee, dan is het erfvredebreukquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef Pikkebaas het volgende:
Check. Met een lampje erboven voor in de nacht. Bovenkant van het hek is van schrikdraad voorzien.
Zinloos, je staat voor 100% volkomen in je recht!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:51 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
En hekken met punten en alarminstallaties. In het weekende hebben we een particuliere bewaker. Helaas kan men in deze tijd geen onderscheid meer maken tussen mijn en dijn.
HE, niet elke neger is een hangjongere !!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:55 schreef El_Nino het volgende:
Ach, in ieder geval houdt hij de Amsterdamse hangjeugd bezig...
[afbeelding]
Vuilniszakken?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:59 schreef Xalted_One het volgende:
Als een vreemde kat in mijn tuin zou rondlopen en vuilniszakken kapot zou krabben zou ik die kat ook lens schoppen...
Je bent als huisdiereigenaar wel degelijk verantwoordelijk voor (de daden van) je huisdier, dat is wat Pikkebaas tenminste steeds verkondigt...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:01 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Zinloos, je staat voor 100% volkomen in je recht!
Al bijt jouw rottweiler iedere dag een dozijn katten dood op jouw eigen terrein, dan ben je niet aansprakelijk. Je hond is namelijk ook een dier, en bijt net zo goed een kat dood, dan die kat een muis, merel, mus, duif of eekhoorn. Oog om oog - tand om tand.
Als iemand zijn kat lief heeft, laat hij hem niet loslopen in een omgeving met rottweilers.
Succes! En wat betreft je rottweiler ->![]()
Je hebt gelijk, die op de foto dus niet! Dankzij onze Paul...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:01 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
HE, niet elke neger is een hangjongere !!!
Net zoals elke blanke geen skinhead is !!![]()
Hehe, lees op die site voor kat maar eens kind, dan gaat vrijwel alles wat er staat nog steeds op. Toch houdt niemand zijn kinderen binnen, gek hè?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:05 schreef Pikkebaas het volgende:
Meer info:
http://home.hiwaay.net/~keiper/indoors.htm
[afbeelding]
mbt overlast ja. Rottweilers zijn hele lieve mooie dieren. Maar door sommige plurken worden ze onverantwoord getraind. Mijn hond is getraind tot een niveau waarbij Commisaris Rex een puppy is. En omdat sommige keffertjes het toch blijven proberen en in z'n poten gaan bijten (tot bloedens toe) moet ik 'm soms uit voorzorg muilkorven. Omdat ik niet wil dat hij iets doet waar we allebei spijt van krijgen. Verantwoordelijkheid heet dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:03 schreef Jalu het volgende:
[..]
Je bent als huisdiereigenaar wel degelijk verantwoordelijk voor (de daden van) je huisdier, dat is wat Pikkebaas tenminste steeds verkondigt...
Was de rottweiler trouwens niet een van de rassen die als "gevaarlijk want onvoorspelbaar" te boek staan?
Je gaat me niet vertellen dat je binnen 2 minuten de text van Pikkebaas hebt gelezen, je eigen geschreven en de site nog 2 keer gelezen hebt wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hehe, lees op die site voor kat maar eens kind, dan gaat vrijwel alles wat er staat nog steeds op. Toch houdt niemand zijn kinderen binnen, gek hè?
Rottweilers zijn kut beesten, onbetrouwbaar en veel te ver doorgefokt. Ze zouden net zoals de pitbulls gewoon afgemaakt moeten worden. Als een kind een rottweiler pest en dat beest heeft de pest er een keer heb je een dood kind.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
mbt overlast ja. Rottweilers zijn hele lieve mooie dieren.
Zou het kunnen dat ik de site al kende? Doe het nou maar eens, het gaat niet altijd letterlijk op maar de vergelijking is toch niet onterecht, als je je kind buiten laat stel je hem ook bloot aan allerlei risico's die binnen niet bestaan, toch is er niemand die zijn kinderen daarom binnenhoudt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:09 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je binnen 2 minuten de text van Pikkebaas hebt gelezen, je eigen geschreven en de site nog 2 keer gelezen hebt wel?
Kwestie van training. De mijne schrikt niet eens van vuurwerk !!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Rottweilers zijn kut beesten, onbetrouwbaar en veel te ver doorgefokt. Ze zouden net zoals de pitbulls gewoon afgemaakt moeten worden. Als een kind een rottweiler pest en dat beest heeft de pest er een keer heb je een dood kind.
Kinderen horen huisdieren niet te pesten, in een vroeg stadium is het al zaak om kinderen te leren respect te hebben voor dieren(iets wat getuige dit topic, de laatste jaren weleens vergeten wordt in de opvoeding...). Maar ik zou als ik kinderen had desondanks geen rottweiler willen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Rottweilers zijn kut beesten, onbetrouwbaar en veel te ver doorgefokt. Ze zouden net zoals de pitbulls gewoon afgemaakt moeten worden. Als een kind een rottweiler pest en dat beest heeft de pest er een keer heb je een dood kind.
* Jalu helemaal mee eens isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind sommige reacties hier echt ver buiten normaal en ik vind het al helemaal te gek voor woorden dat de mod van kb (antraxx) sommige reacties niet eens edit. 3 doodsverwensingen en de gruwelijkste dingen zeggen over katten.
Ik zelf ben als kind enorm gebeten door een hond maar de gedachten om een dier te mishandelen zou nooit en te nimmer in mij op komen.
Katten zijn buiten dieren en kunnen gewoon buiten rondlopen. Je blijft gewoon van zon beestje af en erger je je er echt aanz et je sateprikkers in de grond strooit koffieprut in je tuin en hou je een emmer water gereed.
Daarbij komt nog dat katten tenminste hun stront begraven en bij honden trap je er net zo ranzig elke keer in.
Fijn voor je hond, maar rottweilers blijven onbetrouwbaar. Afmaken die hap.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Kwestie van training. De mijne schrikt niet eens van vuurwerk !!
Dusse geen doodverwensingen naar rotweilers meer...quote:als je niet blij bent met een hond zet je hooguit de tuinslang erop. je gaat ze dus niet invalide gooien ventje. je mag god op je bloote knietjes bedanken dat ik je adres niet heb. maar ik hou je op fok in de gaten, hopelijk praat je je mond voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |