Nee weg betekent dat je ook weer terugkomt, ....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
Wat klinkt dat verbitterd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Elkaar bedruipende fokkers zijn uberhaupt walgelijk, op straat zouden ze elkaar geen blik waardig gunnen...
Nee het ging een stuk beter met me tot ik een spook zag....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat klinkt dat verbitterd.
He wat jammer, waarom ineens zo aanvallend?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee het ging een stuk beter met me tot ik een spook zag....
Heb je in GC tijdje niet gezien iigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
Ik denk dat ie wel een sterk punt heeft eigenlijk..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat klinkt dat verbitterd.
Tuurlijk. Maar ik denk dat een hoop fokkers elkaar nu wel irl kennen en dat niet meer nodig hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel een sterk punt heeft eigenlijk..
Voor je cam is het ontzettend makkelijk scoren en "spannend" doen, in het echt lopen deze mensen liever met een boogje om elkaar heen denk ik (zeker als ze elkaar al hebben gezien op de cam![]()
)
Dat weet ik niet... lijkt me een rare ontmoeting met iemand die ik alleen maar van geile poses voor de cam ken, maar ik ben weer te ouderwetsch in natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik denk dat een hoop fokkers elkaar nu wel irl kennen en dat niet meer nodig hebben.
TO Ban in ONZquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
conflict nietinso wel, die heeft ervoor gezorgd dat ik nu ben gebanned voor 1 week in ONZ
![]()
Nee, dan moet je eerst kut zijn. O wacht...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Zit het er nu al eens in dat ik de meest overgewaardeerde user wordt?
Ik voldoe dus al aan de helft van de voorwaarden, misschien moet ik dan voor de andere helft maar een tijdje door een ander laten posten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dan moet je eerst kut zijn. O wacht...
en dan moet ook nog iedereen je geweldig vinden![]()
Het was meer een schrikreactie hoor, ... sorry als het aanvallend overkwam. Ik ken weinig mensen die aanvallen als ze een spook zienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
He wat jammer, waarom ineens zo aanvallend? :')
True, maar ik denk dat iedereen wel geniet van aandacht op Fok, op wat voor manier dan ook verkregen (bijv. door te modden of leuke columpjes te schrijven of vaak bepaalde mensen af te zeikenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het was meer een schrikreactie hoor, ... sorry als het aanvallend overkwam. Ik ken weinig mensen die aanvallen als ze een spook zien![]()
Geile poses van niet-geile meiden in B&H maken het nog geen lekkere wijven. Ik bedoel te zeggen dat op de meeste geile meiden waar op FOK! gegeild word geen fatsoenlijke vent het zou doen...
En hier posten ze ow wat lekker en ow wat is het allemaal mooi, ja omdat er wat tieten en een kut wordt laten zien en ze vrouwen zover krijgen.
Ik hoef niet zo nodig aandacht voor mijn persoon, eerder voor wat ik zeg. Inhoud is belangrijker dan verschijning vind ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat iedereen wel geniet van aandacht op Fok, op wat voor manier dan ook verkregen (bijv. door te modden of leuke columpjes te schrijven of vaak bepaalde mensen af te zeiken)
Dat is dus ook een vorm van aandacht krijgen die je misschien irl niet zou krijgen van mensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig aandacht voor mijn persoon, eerder voor wat ik zeg. Inhoud is belangrijker dan verschijning vind ik.
uiteraardquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:26 schreef kamagurka het volgende:
maar ik ben weer te ouderwetsch in natuurlijk![]()
![]()
Hmm misschien niet nee, maar daar ben ik snel klaar mee dan ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is dus ook een vorm van aandacht krijgen die je misschien irl niet zou krijgen van mensen.
Niks, maar ik vind het geen basis om een gezellig avondje op door te babbelen in de kroegquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is mis met geile poses van een mooie vrouw
Kamargurka bestaat niet tongquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor Kamargurka.
Of is dat teveel on topic ?
Juist.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:22 schreef Steve-O2 het volgende:
Die ONZ modjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |