Stiekem welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zelf gewoon heel graag mod worden, of niet?
Dat wordt dus likken bij de incrowd!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Stiekem wel![]()
Calvobbes is mijn grote voorbeeldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo ben ik mod geworden.![]()
Mee eens. Alle slowchatters op ONZ (Insomaniac, Yvonne) en mod-inlikkende baggeraars (conflict).quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:13 schreef TC03 het volgende:
Alle wel-bij-'het'-kliekje-horende-ONZ'ers-die-niet-grappig-zijn. Insomniac, Yvonne. Paarse_paashaas.
conflict nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:14 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Mee eens. Alle slowchatters op ONZ (Insomaniac, Yvonne) en mod-inlikkende baggeraars (conflict).
Eens isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:14 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
Mee eens. Alle slowchatters op ONZ (Insomaniac, Yvonne) en mod-inlikkende baggeraars (conflict).
WIEquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef JPM01 het volgende:
Tong80
![]()
Nee hoor, heb je zelf gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
conflict nietinso wel, die heeft ervoor gezorgd dat ik nu ben gebanned voor 1 week in ONZ
![]()
U hebt gezocht op sakkel:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:37 schreef LONG-BEACH het volgende:
sunchaser is een kankersakkel en kastanova is al helemaal een trieste zaadkneus. SAKKEL SAKKEL SAKKEL
Omdat ik weet dat je toch niet verandertquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
Yvonne, in het verleden had ik hier zeker Semtex genoemd... maar goed ze houdt zich redelijk stil nu
Ik weet dat je van me houdt maar we hadden beloofd het stil te houdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je toch niet verandert
Gne gne.
TT gaat over overgewaardeerde USERS, niet topicsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar is Kastanova? Dat topic over die batterijen was zwaar overgewaardeerd.
Okey, dan is hij weg, dus niet meer overgewaardeerd nu. Als je niet meer aanwezig bent ala minute dan valt er niets te waarderenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TT gaat over overgewaardeerde USERS, niet topics![]()
Vergeet de users niet die zich het liefst van top tot teen nakkt laten zien in B&H om vervolgens wederzijds commentaar te geven over hoe verschrikkelijk geil ze allemaal wel niet zijn...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
Alle Fok users die er graag geaccepteerd willen worden en daar hun 'mening' op afstellen.
heb ik nieuws voor je: dat dacht ik dus ff niet he!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je zelf gedaan
Was ik weg dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Semmie!!!!!
Heb je wel beetje gemist hoor
Elkaar bedruipende fokkers zijn uberhaupt walgelijk, op straat zouden ze elkaar geen blik waardig gunnen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vergeet de users niet die zich het liefst van top tot teen nakkt laten zien in B&H om vervolgens wederzijds commentaar te geven over hoe verschrikkelijk geil ze allemaal wel niet zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |