dat was FF Als Ranger dood is...quote:Op zondag 20 juni 2004 23:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet waar. Ik kan me nog herinneren dat je een grap maakte over het paard van Brechtje en iets met een frietje stoof.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:15 schreef Piro het volgende:
Ctrl F topic.
Hij is net als die Sunchaser en die Conflict trouwens grappig in de vorm van :quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:32 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik vind zijn ideeën over bepaalde dingen vaak nogal lachwekkend.
Sinds wanneer wordt Roel_Jewel door _iemand_ gewaardeerd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:44 schreef LONG-BEACH het volgende:
gelly en roel_jewel![]()
![]()
kutsukkels
ik hou van jou man.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:35 schreef Steijn het volgende:
CherryMoontraxx is een ongelooflijke kutuser. Maar die wordt vast niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
Missy Mirjam.
Ze vind zich uber cool met der irritante wijze schooljuf posts, maar als je het waagt om in der fotoboek te kijken hang je 2 dagen boven de plee.
moet ik toch maar ff in dat fotoboek kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
Missy Mirjam.
Ze vind zich uber cool met der irritante wijze schooljuf posts, maar als je het waagt om in der fotoboek te kijken hang je 2 dagen boven de plee.
Ik heb me ook al vaak zat moeten bescheuren om zijn topics en reacties.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Idd! Maar hij is wel grappig!
Een beetje flauw, vind je niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
Missy Mirjam.
Dus als je heir betweterig gaat zitten doen over anderen dan word je modquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een beetje flauw, vind je niet?
Dat ze af en toe té betweterig kan zijn, daar ben ik het met je over eens. Het zou me ook niks verbazen als ze later een keer moderator wordt, daar is ze overduidelijk naar aan het vissen. Maar iemands uiterlijk heeft daar natuurlijk geen reet mee te maken.
Ten eerste is ze irritantquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een beetje flauw, vind je niet?
Dat ze af en toe té betweterig kan zijn, daar ben ik het met je over eens. Het zou me ook niks verbazen als ze later een keer moderator wordt, daar is ze overduidelijk naar aan het vissen. Maar iemands uiterlijk heeft daar natuurlijk geen reet mee te maken.
Mee eens isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ten eerste is ze irritant
Ten tweede denkt ze dat ze goed is (schemert zo door haar posts heen)
Ten derde... naja, dat ze lelijk is een bijzaak, maar ze is het wel.
Dat is inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus als je heir betweterig gaat zitten doen over anderen dan word je mod![]()
Leker logisch dan en bedankt voor de tip![]()
typ fout dude .quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is inderdaadleker
logisch. Modjes zijn immers betweters. Sommige worden ook mod als ze maar genoeg mensen doodwensen.
Ja inderdaad, zo ben ik mod geworden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
typ fout dude .
En volgens mij is de best manier om mod te worden door je gewoon heel veel intelikken.
Volgens mij wil jij zelf gewoon heel graag mod worden, of niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
typ fout dude .
En volgens mij is de best manier om mod te worden door je gewoon heel veel intelikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |