idd, en als je er in geinterresseerd bent is er meer dan genoeg info over te vinden dus niks "black-project" achtigs aan. tja harde cijfers zullen er niet staan maar dat komt omdat ze nog in de experimentele fase zitten. daarnaast wat is de meer waarde voor zo'n bedrijf/onderzoek om het aan iedereen via de tv bekend te maken, 99% van de bevolking zal er geen ruk aan vinden (ik wel trouwensquote:op vrijdag 18 juni 2004 02:41 schreef davitamon het volgende:
dit is gewoon een zwefende rotor, ofwel een enclosed-rotor vertical-take-off-and-landing unmanned air vehicle. wat heeft dat in hemelsnaam met 'energie opwekken' te maken
waar komt die energie vandaan? ik kan me er op dit moment echt niks bij voorstellen namelijkquote:op vrijdag 18 juni 2004 16:28 schreef baajguardian het volgende:
en energie opwekken door middel van zon rotor op aandrijving is handiger dan een atoom plantage
zover k weet kan het wel. magneet + druk -aandrijving door zon tech rotor.
volgens mij heb ik er in de kijk al eerder flink wat over gelezen en ook op discovery over gezien.quote:op vrijdag 18 juni 2004 16:28 schreef baajguardian het volgende:
het is wel degelijk geheim
ok bedankt voor je uitleg.quote:op vrijdag 18 juni 2004 17:52 schreef mvt het volgende:
[..]
volgens mij heb ik er in de kijk al eerder flink wat over gelezen en ook op discovery over gezien.
en volgens mij hoeft zo'n ding nieteens zoveel energie te gebruiken. als het gewicht laag is en ze een goede energiebron hebben is het te doen. zelfs een combinatie van accu's + zonnecellen is te doen bij dat soort dingen. vergeet niet wat de global hawk en de nuna met een combinatie van laag gewicht, accu's en zonnecellen kunnen doen.
en die rotor in een ring is niet echt revolutionair. die zie je ook in bijvoorbeeld de gecancelde commanche helikopter en ook in minder wilde ontwerpen van vliegmachines.
beter nog, het is gewoon een helikopter waar de heli om de rotor heen gebouwd is ipv eronder
beweging door de magnetenquote:op vrijdag 18 juni 2004 17:03 schreef livelived het volgende:
[..]
waar komt die energie vandaan? ik kan me er op dit moment echt niks bij voorstellen namelijk![]()
wat ik er vaag van weet welquote:op vrijdag 18 juni 2004 18:02 schreef baajguardian het volgende:
dus het is gewoon een helicopter met lichaam eromheen gebouwd...ok
dat is geen energiebron, dat is in principe niets meer dan een electromotor, heb je nogsteeds stroom voor nodigquote:op vrijdag 18 juni 2004 18:30 schreef baajguardian het volgende:
ok , dat tech gedeelte dan
de magneet aandrijving is dat nu toch behoorlijk nieuw...tenminste als je het zou installeren als energie bron , voor zelf aandrijvende apparatus
zo als ik heb begrepen vliegt die micro spy drone aka dit model de cypher met deze tech.
wat weten jullie hiervan?
magneten hebben geen electriciteit nodig , die genereren het zelf als je die dingen aanzet tot rotatiequote:op vrijdag 18 juni 2004 20:05 schreef mvt het volgende:
[..]
dat is geen energiebron, dat is in principe niets meer dan een electromotor, heb je nogsteeds stroom voor nodig
nope,quote:op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef baajguardian het volgende:
[..]
magneten hebben geen electriciteit nodig , die genereren het zelf als je die dingen aanzet tot rotatie
dan blijft het doorgaan , mits je het goed afgesteld hebt.
en voila , een pomp of roteer energie opwekker zonder stroom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |