abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19980576
Heeft iemand dit al geprobeerd? Het lijkt me echt een uitkomst. Geen katers meer na een flinke avond zuipen en het schijnt ook nog eens de schadelijke stoffen van je organen weg te houden.
Iemand hier ervaring mee?

http://www.anti-katerpil.nl
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:11:23 #2
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_19980608
maak er ff http://www.anti-katerpil.nl/ van:D
pi_19980665
dacht allen niet dat het werkte... de hoofdpijn die je hebt komt van uitdronging. maar zoals ik zeg ik dacht het ergens te hebben gehoord
pi_19980697
vitamine C, suiker en wat zuurtjes... uhuh

drink lekker af-en-toe een glas water tussen de glazen bier door. Heb je ook geen kater.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19980701
Sorry Lassie....als je snel typt wil er wel eens wat fout gaan
pi_19980728
Voor het slapen gaan water drinken dat werkt pas echt tegen een kater
pi_19980828
Is water drinken dan echt dé oplossing?
Dat pilletje is niks?
Ik wil graag ervaringen van mensen die het al eens geprobeerd hebben. Morgen ga ik hete bestellen aangezien online bankieren van de Postbank nu niet meer werkt
pi_19980954
Een kater is voornamelijk een vochttekort in de hersenen.

water drinken helpt om dat vochttekort (en dus de kater) te voorkomen... Een pilletje met vitamine C, glucose en wat zuren wat katers voorkomt... geloof je het zelf?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19980961
Een kater, wa's da?
pi_19981047
Anti-katerpillen (KGB-pillen)
Daar graag verder.
Deze dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')