nu hebben we 2 verdedigers en 2 aanvallers en een keeper. Wat de rest gedaan heeft...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:41 schreef gieling het volgende:
[..]
dat hebben we toch al? Geen verdediging iig
het was toch duidelijk een strafschop.... ik zal de ogen van die kerel eens flink opererenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:42 schreef Rahl het volgende:
die nedved viel gewoon! heitinga raakte em niet eens!!
daar kan ik zo fucking pissed om worden!! neem verdomme een voorbeeld aan van nistelrooy, die trekken ze zn shirt uit en hij blijft nog staan
kunnen we geen oorlog verklaren, of ieder geval een handelsverbod opstellenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
het was toch duidelijk een strafschop.... ik zal de ogen van die kerel eens flink opereren![]()
ik heb geen zin om belasting te betalen aan de eu voor dit kutland, laat ze stikken in hun eigen strontquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Tain het volgende:
[..]
kunnen we geen oorlog verklaren, of ieder geval een handelsverbod opstellen
Flikker ze uit de EUquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Tain het volgende:
[..]
kunnen we geen oorlog verklaren, of ieder geval een handelsverbod opstellen
voor hoe weinigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:12 schreef HomerJ het volgende:
Mordra, ik verkoop mijn POP
Bied maar watquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
voor hoe weinig veel![]()
hoe kan je aan zoiets denken op dit moment van nationale rouwquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
voor hoe weinig![]()
ik moet echt een ander onderwerp hebben, weet iemand misschien een game waar je scheidsrechters mee in de fik kan steken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
hoe kan je aan zoiets denken op dit moment van nationale rouw
hooligans: storm over europe ofzo?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik moet echt een ander onderwerp hebben, weet iemand misschien een game waar je scheidsrechters mee in de fik kan steken?
nee, daar kan je alleen beetje rellen met hooligans... wel leuke cheat daarin trouwens, dingen zoals broodjefricandel enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
hooligans: storm over europe ofzo?
nee, das te erg he..... ik blaas alle huizen van de rest van zijn familie wel opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef Rahl het volgende:
of, minder subtiel, zn huis opblazen
auto dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, das te erg he..... ik blaas alle huizen van de rest van zijn familie wel op
wacht ik bel osama ffquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
auto dan?
fiets?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
wacht ik bel osama ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |