battlefield is online wel geinig, sands of time moet ik van mijn pa kopen binnekort.... omdat hij hem wil spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik verveel me, welke game zou ik doen?
-SSX 3(cube)
-Battlefield 1942/Desert combat (PC)
-Prince of persia: Sands of time(Cube)
-GTA: Vice city(ja oud weet ik maar de missies zijn nog wel leuk)
-Castle strike(PC)
-Star wars galaxies(PC)
Is ie een beetje goed?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik verveel me, welke game zou ik doen?
-Star wars galaxies(PC)
Daar krijg ik altijd zo'n dorst vanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook Texas, daat zit zo lekker veel salami op
dat wel, maar ik heb liever van de ristorantes (oid) mozzarellaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef mordradead het volgende:
ze zijn idd best zout maar wel goed te eten
wat is dat dan? ken ik niet en ik beschouw mezelf toch wel pizzakennerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:41 schreef mordradead het volgende:
gorgonzola
zegmaar kaas en dan beetje wit met groen.... ik ben echt een pizza kennerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
wat is dat dan? ken ik niet en ik beschouw mezelf toch wel pizzakenner
ziet er zo best wel ziekelijk uitquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:47 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
op de pizza is dit dus echt uberlekker
vakantie is saai, en weekenden in de vakantie al helemaalquote:Cause I need something to change, something to break, some way to get away
die is onder de gordelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
ga werken
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Is ie een beetje goed?
GBA SP is erg fijn voor de vakantiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:05 schreef mordradead het volgende:
dus.... ik denk dat ik die ddts-100 ga kopen dat scheelt mij geld dat betekent dat ik alweer 3/4e van een xbox bij elkaar heb (hoef dan geen receiver) moet ik dan een xbox kopen?? of moet ik een gba kopen
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja
Was net met een vriend aan het vissen word hij opgegeten door een zeemonster
Komen er vervolgens 2 wookies om te helpen waarnaar ik ze vervolgens afslacht
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:42 schreef pkwarts het volgende:
is bij dat laatse plaatje de lucht statisch ofzo![]()
http://starwarsgalaxies.s(...)Subscription%20Plansquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:55 schreef gieling het volgende:
Hoeveel kostte het nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |