Met alle respect hoor: wat maakt het nou uit waar je traint? Ga gewoon langs, train mee en vorm dan je eigen mening. Misschien vind je het wel erg leuk daar, toch?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:59 schreef Satanix het volgende:
hmm net even zelf wat dingen uitgezocht, en ik kom tot de conclusie dat kuroi van Ashida Kim afkomstig is en dat hij eigenlijk alles behalve een ninja is...
Welke scholen zijn nu eigenlijk WEL echt goed? Ik ben de draad een beetje kwijt nu.
Ik ga ook naar de zwaardworkshopquote:Op zondag 16 januari 2005 20:54 schreef Satanix het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort op Ninjitsu te gaan bij Kuroi Ryu in groningen, zijn hier nog meer mensen die daar zitten en zo ja, hoe bevalt het? Ik ga waarschijnlijk eerst in maart naar een ninjutsu zwaard workshop in deventer, gaan er nog meer mensen?
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 20 januari 2005 07:25 schreef ninja-mod het volgende:
Graag gedaanLaat nog even weten wat je van de training vond!
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:54 schreef Satanix het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort op Ninjitsu te gaan bij Kuroi Ryu in groningen, zijn hier nog meer mensen die daar zitten en zo ja, hoe bevalt het? Ik ga waarschijnlijk eerst in maart naar een ninjutsu zwaard workshop in deventer, gaan er nog meer mensen?
he daar heb ik nog niets van gehoord wil ik ook wel heen dan leuk thema.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:54 schreef Satanix het volgende:
Ik ga waarschijnlijk eerst in maart naar een ninjutsu zwaard workshop in deventer, gaan er nog meer mensen?
Zondag 27 Maart is er een zwaard workshop in Leiden.Kijk hier voor meer infoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:20 schreef briana_muirinn het volgende:
De zwaard workshop van 5 en 6 maart gaat niet door, te weinig belangstellenden.
De eerstvolgende is 21 en 22 mei, daar kun je je tot 1 mei voor inschrijven.
Balen
Iedereen is welkomquote:Is die workshop ook voor beginners?
Er is vast wel iets te regelen denk ikquote:kun je een boken lenen?
Ninjutsu kata's of ook andere stijlen?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:02 schreef ninja-mod het volgende:
In elk geval een stuk kamae en kata maar ik denk dat er ook wel andere items aan bod zullen komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |