ga jij wel naar die stage in augustus? schijnt druk te worden...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:33 schreef NinjaNoKa het volgende:
[..]
horsey horsey toch? neej ik kan wel paardrijden maar hou me voetjes liever op de grond of in het water;)
Een doja zou ik niet zomaar binnenlopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:15 schreef Newien het volgende:
Hmm dat ninjutsu lijkt me wel leuk ..Kga eens kijken bij zo'n doja in Amsterdam denkik (als dat gewoon kan?)
japgras!quote:Op zondag 25 juli 2004 12:31 schreef erikh het volgende:
[..]
Een doja zou ik niet zomaar binnenlopen.
Probeer het eens bij een dojo
leg uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:10 schreef NinjaNoKa het volgende:
hmm wil heel graag dit jaar zwaar gedrilled worden richting de 5e dan alleen hoe is nog ff de vraag waar ik over na zit te denken
Hoi Ninja-mod,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:12 schreef ninja-mod het volgende:
Vrijdagavond bij het bajutsu en zondag bij de training ben ik erbij![]()
Maar Bert Spies ; vertel eens , gaan we jou ook nog zien aankomend weekend?![]()
Vrijdagavond is volgens mij meest recente informatie gewoon zaterdag geworden hoor, dit omdat er extra plekken beschikbaar kwamenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:12 schreef ninja-mod het volgende:
Vrijdagavond bij het bajutsu en zondag bij de training ben ik erbij![]()
Maar Bert Spies ; vertel eens , gaan we jou ook nog zien aankomend weekend?![]()
Zeker balen want het bajutsu was vreselijk leukquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:03 schreef ninja-mod het volgende:
Ik liep nog een stukje achter![]()
Baal nu wel want nu mis ik het bajutsu dus...![]()
Hier is maar 1 antwoord op mogelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:28 schreef manny het volgende:
even een vraagje tussendoor:
ik train nu een jaartje of 4 jiu-jitsu in Den Haag. Zijn er grote verschillen met ninjutsu ? zouden jullie aanraden over te stappen ?
hahaha, neen, hoewel ik wel even gedacht heb om naar het bajutsu te komen kijken. Maar het was leuk?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:20 schreef ninja-mod het volgende:
Was Bert Spies nog mystery guest op het overigens zeer leerzame trainingsweekend?![]()
tja als je dan maar wel een goeie ninjutsu school probeerd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:28 schreef manny het volgende:
even een vraagje tussendoor:
ik train nu een jaartje of 4 jiu-jitsu in Den Haag. Zijn er grote verschillen met ninjutsu ? zouden jullie aanraden over te stappen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |