ga jij wel naar die stage in augustus? schijnt druk te worden...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:33 schreef NinjaNoKa het volgende:
[..]
horsey horsey toch? neej ik kan wel paardrijden maar hou me voetjes liever op de grond of in het water;)
Een doja zou ik niet zomaar binnenlopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:15 schreef Newien het volgende:
Hmm dat ninjutsu lijkt me wel leuk ..Kga eens kijken bij zo'n doja in Amsterdam denkik (als dat gewoon kan?)
japgras!quote:Op zondag 25 juli 2004 12:31 schreef erikh het volgende:
[..]
Een doja zou ik niet zomaar binnenlopen.
Probeer het eens bij een dojo
leg uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:10 schreef NinjaNoKa het volgende:
hmm wil heel graag dit jaar zwaar gedrilled worden richting de 5e dan alleen hoe is nog ff de vraag waar ik over na zit te denken
Hoi Ninja-mod,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:12 schreef ninja-mod het volgende:
Vrijdagavond bij het bajutsu en zondag bij de training ben ik erbij![]()
Maar Bert Spies ; vertel eens , gaan we jou ook nog zien aankomend weekend?![]()
Vrijdagavond is volgens mij meest recente informatie gewoon zaterdag geworden hoor, dit omdat er extra plekken beschikbaar kwamenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:12 schreef ninja-mod het volgende:
Vrijdagavond bij het bajutsu en zondag bij de training ben ik erbij![]()
Maar Bert Spies ; vertel eens , gaan we jou ook nog zien aankomend weekend?![]()
Zeker balen want het bajutsu was vreselijk leukquote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:03 schreef ninja-mod het volgende:
Ik liep nog een stukje achter![]()
Baal nu wel want nu mis ik het bajutsu dus...![]()
Hier is maar 1 antwoord op mogelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:28 schreef manny het volgende:
even een vraagje tussendoor:
ik train nu een jaartje of 4 jiu-jitsu in Den Haag. Zijn er grote verschillen met ninjutsu ? zouden jullie aanraden over te stappen ?
hahaha, neen, hoewel ik wel even gedacht heb om naar het bajutsu te komen kijken. Maar het was leuk?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:20 schreef ninja-mod het volgende:
Was Bert Spies nog mystery guest op het overigens zeer leerzame trainingsweekend?![]()
tja als je dan maar wel een goeie ninjutsu school probeerd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:28 schreef manny het volgende:
even een vraagje tussendoor:
ik train nu een jaartje of 4 jiu-jitsu in Den Haag. Zijn er grote verschillen met ninjutsu ? zouden jullie aanraden over te stappen ?
dank! geweldig!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:00 schreef ninja-mod het volgende:
De te nage dojo heeft ook wat foto's en een verslagje van de training op de site![]()
het zij je vergeven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef ninja-mod het volgende:
deels my bad.. ; ik probeer asap weer wat aan mijn site te doen.. de miko site is echter niet in mijn beheer
Waar gaat dat boek overquote:Op donderdag 9 september 2004 09:53 schreef McAppel het volgende:
Kent iemand het boek Understand? Good. Play! van Hatsumi?
En is het wat?
Ik zag het staan op de winjutsu.com site, alleen is het bij de gemiddelde nederlandse online boektoko weer niet te krijgen...![]()
Nou is er wel een waarvan ik (bijna zeker...) weet dat die het kan leveren alleen ben ik de url kwijt...![]()
Momenteel niet leverbaar....quote:Op donderdag 9 september 2004 18:08 schreef briana_muirinn het volgende:
Dat boek is erg leuk om te lezen en ik heb m bij bol.com gekocht![]()
Kijk even op www.bushinbooks.comquote:Op donderdag 9 september 2004 21:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Waar gaat dat boek over?
niet meer leverbaar....quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:24 schreef McAppel het volgende:
[..]
Kijk even op www.bushinbooks.com
Ik heb hem net besteld bij het american bookcentre
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 23 september 2004 01:11 schreef ninja-mod het volgende:
Thumbs up
Kunnen we nog wel ff wat trainingen mee vullen denk ik![]()
Tuurlijk ben ik er zaterdag, bijna de hele japan groep is er zaterdag dus wordt een leuk weerzien.quote:Op maandag 27 september 2004 13:34 schreef McAppel het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld....![]()
Er is nog niemand over zaterdag begonnen...![]()
Bij deze dus. Wie gaan er zaterdag allemaal naar beekbergen?
En heb ik nou goed begrepen dat het een buitentraining is?
Vanuit Alkmaar gaan we met z'n 3-en (geloof ik, het kunnen er ook 4 zijn...)
Vanuit onze dojo met z'n 5-en en nog iemand dus met z'n zessen.quote:[b] kunnipp
Vanuit Alkmaar gaan we met z'n 3-en (geloof ik, het kunnen er ook 4 zijn...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |