Het is misschein off-topic, maar ik vind Bergkamp de beste Nederlandse voetballer sinds Cruijffquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:48 schreef BB-King het volgende:
Met Bergkamp erbij zou het elftal 2x beter.
Eindelijk iemand die de spitsen kon bedienen met z'n passes.
Verder ben ik het er mee eens dat men te kritisch is op Oranje, ook al is soms makkelijk.
Dat is het enige wat ik Bergkamp mijn hele leven zal blijven verwijten, zijn "hard to get" acteerwerk is vrij hatelijk, ook Cruijff had dit als hobbyquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:49 schreef Dutch_Courage het volgende:
Bergkamp had je er nog goed bij kunnen hebben ja. Helaas wil hij zelf niet. Kan ik me voorstellen met zulke resultaten/gekloot.
Neen, die van Bergkamp is schoner. Als ik me niet vergis werd zijn doelpunt ook als mooiste van het toernooi gekozenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:54 schreef godjuh het volgende:
ik vind boukhari nou echt niet in dat rijtje passen..
maar over bergkamp ben ik het wel eens. die goal tegen argentinie (2-1) is in mijn ogen even schoon als die overbekende goal van van basten
Inderdaad, dat vond ik eigenlijk best goed van die Koreanen. Dat ze alsnog flink gingen feesten en dat Guusje nog de grote held was ook al hadden ze niet de top bereikt!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Natuurlijk bestaat het team net zogoed uit mensen met gevoelens, die je het hiermee niet makkelijk maakt. Ik zie de media als de zwaarste tegenstander van Nederland op het EK.
nah ik vind bergkamp toch wel een stukje beter dan cruijffquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is misschein off-topic, maar ik vind Bergkamp de beste Nederlandse voetballer sinds Cruijff
Van Basten scoorde meer, van Nisterlooy is een ware goalgetter, Nourdi Boukhari een technicus, maar Bergkamp is qua overzicht, techniek en stijl, de beste voetballer sinds Cruijff, ofschoon ik hem zelf de beste voetballer aller tijden vind
Dat klopt helemaal wat je nu zegtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:48 schreef Barca het volgende:
Ze hebben de afgelopen jaren de kansen om kampioen te worden niet benut. Dat mag je ze best verwijten. De wedstrijden werden niet gewonnen door de tegenstanders (Denemarken, Brazilië en Italië) maar verloren door oranje.
ja cruijff was alomtegenwoordig vooral door de al om mij genoemde redenen: druk gebaren, zestien aanwijzingen tegelijk geven en eindeloos doorzaniken tegen scheidsrechters over van alles en nog watquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
De reden dat het met Nederland niet meer wil is Dick Advocaat.
Als Bergkamp erbij was geweest zou het wellicht beter gaan, maar om hem te vergelijken met Cruijff is onzin. Cruijff was alomtegenwoordig op het veld, z'n tijd ver vooruit en van elk team de beste. Bergkamp is veel minder compleet. In vergelijking met Van Basten heeft hij misschien meer gescoord e.d., maar vergeet niet dat Marco een veel kortere carrière had.
We hebben nu een paar talenten die misschien ooit aan de klasse van dit soort spelers kunnen tippen.
Dat Advocaat hen maar mondjesmaat opstelt is een belangrijk onderdeel van de grote vormcrisis.
En dat bedoel ik dus met "ze hebben slecht gespeeld op de vorige kampioenschappen!"quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal wat je nu zegt
Oranje had in al die wedstrijden de kansen om te winnen. Maar had niet het geluk ! Of ze hebben het temperament niet dat de anderen wel hebben
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal wat je nu zegt
Oranje had in al die wedstrijden de kansen om te winnen. Maar had niet het geluk ! Of ze hebben het temperament niet dat de anderen wel hebben
Dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb Barca? Als men kan winnen, en genoeg kansen krijgt maar uiteindelijk verliest dan is er gelijk slecht gespeeld?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:52 schreef Barca het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus met "ze hebben slecht gespeeld op de vorige kampioenschappen!"
Ja! Of wil jij beweren dat het goed is om kansen te laten liggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:01 schreef Dauntless het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb Barca? Als men kan winnen, en genoeg kansen krijgt maar uiteindelijk verliest dan is er gelijk slecht gespeeld?
Dat zeg ik niet, maar de manier waarop jij je stelling formuleert vind ik het persoonlijk onzin.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja! Of wil jij beweren dat het goed is om kansen te laten liggen.![]()
Ik leg toch uit waarom ik vind dat er slecht gespeeld is? Ik zeg niet dat je niet kunt verliezen zonder goed te spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:12 schreef Dauntless het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar de manier waarop jij je stelling formuleert vind ik het persoonlijk onzin.
Er kan goed gespeeld zijn terwijl kansen niet verzilverd zijn waardoor uiteindelijk toch verloren wordt op een stomme fout. Natuurlijk kan er dan iets veranderd moeten worden maar dat er gelijk slecht gespeeld is, Kom nou...... Er kan goed gespeeld en toch verloren worden. Simpel!
LOL, doe jij mee aan het EK non-redenerenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja! Of wil jij beweren dat het goed is om kansen te laten liggen.![]()
Bergkamp kan niet aan Cruijff's leiderschap tippen. Misschien had Cruijff voor deze tijd een zwak schot, voor die jaren niet. Zijn linkerbeen was sterker, hij kon beter koppen en was nog onvoorspelbaarder dan Bergkamp. Z'n inzicht minstens zo goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef tordesmonats het volgende:
maar goed, ik begrijp wel dat bovenstaande in nederland als vloeken in de kerk wordt gezien en daarom snel 'onzin' wordt genoemd
(...)
het zegt wel wat dat die nederlandse grote namen hier toch wat groter zijn dan daar, ' wij' denken dat cruijff overal genoemd wordt in zo'n rijtje maar dat is dus echt niet zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |