Das niet negatief maar realistischquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:12 schreef brotherlouie98 het volgende:
Flapoor zei op de persconferentie dat we niet 1 van de sterkste teams zijn.
Wij behoren daar zeker wel toe, alleen speelden tegen de moffen de verkeerde jongens.
Wie geeft flapoor gelijk?
Sar - Fulhamquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef brotherlouie98 het volgende:
Die hoeren spelen allemaal bij de beste teams van Europa en dan zijn we nog niet 1 van de beste.
Hij zei dat we nu als team sterker waren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef Ixnay het volgende:
Hij had wel gelijk over dat ze in 1998 en 2000 beter waren.
Davids en Cocu speelden zeker wel vaak. Kluivert zou ook vaak spelen als hij niet geblesseerd was.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
[..]
Welke teams zijn de beste van Europa? Barcelona telt niet mee, en bovendien speelde de NL-ers daar zelden. VD Meijde speelde zelden. Robben moet nog beginnen bij Arsenal.
Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Spanje, Italië en Frankrijk hebben sowieso een sterkere selectie, dan komt er een groep met onder andere Nederland, Portugal en Tsjechië. Hij heeft het niet zo slecht gezien hoor
Seedorfquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
[..]
Sar - Fulham
Reiziger - Barcelona -> Nergens
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Kluivert - Barcelona -> Nergens
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Westerveld - Real Sociedad
Sneijder - Ajax
De Boer - Rangers -> Quatar
Overmars - Barcelona -> nergens
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Arsenal
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City
Waterreus - PSV -> nergens
Welke teams zijn de beste van Europa? Barcelona telt niet mee, en bovendien speelde de NL-ers daar zelden. VD Meijde speelde zelden. Robben moet nog beginnen bij Arsenal.
Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij
Hoezo 'allemaal'?
Ja uhhh waarom telt Barcelona nou niet mee?? Seedorf speelt bij AC Milan, dus die hoort ook zeker bij je bilvent. v/d. Vaart, Robben en Sneijder kunnen zo naar iedere topclub verhuizen voorderest!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
[..]
Sar - Fulham
Reiziger - Barcelona -> Nergens
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Kluivert - Barcelona -> Nergens
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Westerveld - Real Sociedad
Sneijder - Ajax
De Boer - Rangers -> Quatar
Overmars - Barcelona -> nergens
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Arsenal
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City
Waterreus - PSV -> nergens
Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij
Hoezo 'allemaal'?
Engeland aardig? Engeland speelt beroerd. Het ging trouwens om de sterkere selecties niet om de prestaties op dit moment.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
Tja, en dat blijf ik wel errug makkelijk vinden hoor. In mijn ogen zit het in de mentaliteit van de spelers. En de spelers durven niet... ipv Advocado durft niet...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
Maarja met zo'n laffe coach en een dergelijke instelling wordt het niets..
Speelde geen Champions League & verkeerde al 3 jaar in crisisquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ja uhhh waarom telt Barcelona nou niet mee??
oops, lijstje wat te snel opgesteld. Maar feit blijft dat niet 'alle' spelers in de selectie bij europese topclubs actief zijn. En dan nog, de spelers zelf hebben hun 'top' al jaren achter zich.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Seedorf![]()
Ik zeg ook nergens dat ze goed hebben gespeeld, maar op papier zijn de selecties beter en dat is ook wat Sar zeiquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
En speelt volgend seizoen wel champions League en heeft een goed seizoen gehad en is 2e geworden in Spanje, een van de sterkste competities in europa/wereldquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:31 schreef 2look het volgende:
[..]
Speelde geen Champions League & verkeerde al 3 jaar in crisis
Nou dat ben ik niet echt met je eens.. Maargoed..quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze goed hebben gespeeld, maar op papier zijn de selecties beter en dat is ook wat Sar zei
Dat klopt, maar in -dit sezoen- waren de europese prestaties van Barcelona mager, evenals vorig jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En speelt volgend seizoen wel champions League en heeft een goed seizoen gehad en is 2e geworden in Spanje, een van de sterkste competities in europa/wereld
Dat zijn er een heleboel dus......quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iemand die beweert dat Nederland de sterkste selectie van het EK heeft, is verblind door chauvinisme
En een oranje klomp over zijn/haar domme harsesquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iemand die beweert dat Nederland de sterkste selectie van het EK heeft, is verblind door chauvinisme
Heb je wel eens bekeken waar de spelers van de beste landen bij spelen???quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef brotherlouie98 het volgende:
Die hoeren spelen allemaal bij de beste teams van Europa en dan zijn we nog niet 1 van de beste.
Voor straf vind ik dat van Nistelrooij 300 x moet hooghouden met paprika smaak van Mr. Pringles
Nou er is op zich individuele kwaliteit genoeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:42 schreef Barca het volgende:
Dit oranje speelt gewoon kut. Dat komt door een groot gebrek aan kwaliteit.
Nee, jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
Ik heb het niet alleen over individuele kwaliteit. Er zijn wel degelijk spelers met individuele kwaliteit maar dat zijn er te weinig. En deze selectie is geen team. Een team kunnen vormen is ook een kwaliteit!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou er is op zich individuele kwaliteit genoeg.
Alleen de arrogantie van sommige jongens komt totaal niet ten goede aan de kwaliteit van het gezamenlijke team. En daar heb je gelijk probleem nummer 2: Het is geen team.
Komt bij dat er een trainer staat die (in mijn ogen) niet capabel is om dit stelletje vedettes (want dat denken ze dat ze zijn) de baas te zijn.
Advocaat is tevens niet besluitvaardig en wisselt te vaak van team.
Tot mijn schrik zag ik gister op Teletekst dat hij zou teruggrijpen naar de oudere garde.
Mogelijke opstelling zou zijn:
Sar
Reiziger – Stam – Boer – Bronckhorst
Bosvelt – Cocu – Davids – Vaart
Kluivert – Nistelrooy
Het probleem van Advocaat is dat hij onrust saait in de ploeg door steeds maar weer voor een ander team te kiezen. Hierdoor onstaat er geen team en geen elftal dat op elkaar ingespeeld raakt.
Je argument dat Frankrijk niet goed speelde en Spanje ook niet kan je net zo goed loslaten op NL. Sterker nog: NL speelde veel beroerder. Daarnaast spelen de spelers van Spanje en Portugal en Frankrijk en Engeland en Italie WEL allemaal bij top teams. Zeker geen top 3!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
En gezien het aantal 'toppers' in het Nederlands elftal zouden wij zeker wel minstens tot de top 3 moeten behoren... Maarja met zo'n laffe coach en een dergelijke instelling wordt het niets..
quote:The Dutch team
Edwin van der Sar (Fulham): An old Fulham keeper. A has-been. He was good, once, but certainly not worldclass anymore.
Ronald Waterreus (PSV): Failed his way through the season (anyone seen the game against Newcastle?). Nice guy though, but certainly not worldclass.
Sander Westerveld (Real Sociedad): You know this guy! Was injured half the season.
Verdediging:
Frank de Boer (Glasgow Rangers): a complete has-been. Was send-away at Galatasaray because of his many mistakes. His brother talked Rangers into buying him. Plays next season in the world-famous has-been competition of Qatar.
Wilfred Bouma (PSV): Total crap. A half-assed midfield player turned into a no-good defender.
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona): Was one of the reasons why SCUM won the league the seaon before this. Only if he has back-up he may be a back, but NOT in the style that Holland plays.
John Heitinga (Ajax): Young defender, who's good. Not world class yet,though, but I think he will be. He should play centre defence: he played at that position this season at Ajax. Advocaat plays him as a back (ARGH!)
Michael Reiziger (Barcelona): Has-been. Is told to leave barca this summer. Again: not world-class.
Jaap Stam (Lazio Roma): The only Dutch defender that may be considered world class. So Holland has 1 defender. You do the math ...
Middenveld:
Paul Bosvelt: A complete joke that this guy made it into the squad. Not even good enough to be a regular first team player for Man City.
Phillip Cocu (Barcelona): He used to be good, but the last few games I saw him play were awful. Is told to leave Barca this season and will have two final years in the Dutch league, which his level at this moment.
Edgar Davids (Barcelona): World-class imho, if he can play next to a world-class player: a real pitbul that makes the games easier for world class player like Zidane, Nedved and Ronaldinho. Too bad we do not have a player like one of these three...
Clarence Seedorf (AC Milan): World-class: 27 years old and won three CL with three different teams. Doesn't play that well for the Dutch team though, but still beter than most of the otherplayers. For soms strange reason most of the Dutch hate him and they whistle even before his did something wrong ...
Wesley Sneijder (Ajax): Had a very good game against Scotland, and may become world class. But at the age of 19 he's not there yet ...
Rafael van der Vaart (Ajax): Didn't have a good year at Ajax. Could become world class, but again, also he's not there yet
Boudewijn Zenden (Middlesbrough): A decent player at Boro. That's what he is. And that is not "world class".
Aanval:
Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe): A super sub. Made the best out of his career. Good player for teams that are not world class...
Patrick Kluivert (Barcelona): Did have and awfull season, another Barca-reject this summer. As all the ingedients to the Dutch Fowler ...
Roy Makaay (Bayern München): He can be good, but not in the Dutch type of play. Better if his team defends a lot and hits the other team on a counter attack. Well, that's not Holland ...
Andy van der Meyde (Internazionale): Total crap at Inter. Played about 10 games over the whole season. Hadn't played a full game over the last past months.
Ruud van Nistelrooy (Manchester United): World class at diving and tap-ins. Played awful last few games for Holland ...
Marc Overmars (Barcelona): Another Barca-reject who barely had a full game this year. Lost lot of his pace which he should need as a winger.
Arjen Robben (PSV): he's good, but was injured last months. Hadn't played a full game for months.
Dick Advocaat (the coach): doesn't have a clue. Worse than Houllier.
I cannot see why anyone thinks this team has a chance to win this championship. If they make it to the next round I'll be more than thrilled, because I think that's the best they can do.
Realistisch verhaal!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:21 schreef Doc het volgende:
Ik plaats nog maar een keer Quote-je van mij van mezelf een LFC forum op de opmerking NL een "world class team" zou hebben ...
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Realistisch verhaal!!
Maar snappen de engelsen ook: verdediging, middenveld en aanval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |