abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19978950
Flapoor zei op de persconferentie dat we niet 1 van de sterkste teams zijn.

Wij behoren daar zeker wel toe, alleen speelden tegen de moffen de verkeerde jongens.

Wie geeft flapoor gelijk?
pi_19979036
helemaal niet mee eens!
het is gewoon eindelijk eens de waarheid!
Every culture is different. Respect and try to learn it.
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:16:01 #3
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_19979074
Hij had wel gelijk over dat ze in 1998 en 2000 beter waren.
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:16:32 #4
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_19979083
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_19979095
Die hoeren spelen allemaal bij de beste teams van Europa en dan zijn we nog niet 1 van de beste.

Voor straf vind ik dat van Nistelrooij 300 x moet hooghouden met paprika smaak van Mr. Pringles
pi_19979106
en dan hebben we het nog niet eens over 1820 oja en wat dacht je van 1660 :p
pi_19979205
helemaal mee eens!

Kroatië, die speelt pas mooi
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_19979210
Ik ben het er wel een klein beetje mee eens.
pi_19979281
Spanje, Italië en Frankrijk hebben sowieso een sterkere selectie, dan komt er een groep met onder andere Nederland, Portugal en Tsjechië. Hij heeft het niet zo slecht gezien hoor
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19979291
Hij heeft gewoon gelijk... T komt allemaal omdat het oranje-legioen, zodra er oranje vlaggetjes en dingetjes verschijnen, denkt dat we kampioen worden. Daarom is het steeds weer een teleurstelling.
Maja, ik heb nog best goeie hoop enzow, ik blijf ook trouw elke wedstrijd in me oranje outfit voor de buis/in het cafe zitten. De kanshebbers bakken er immers ook niet teveel van...
pi_19979318
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:12 schreef brotherlouie98 het volgende:
Flapoor zei op de persconferentie dat we niet 1 van de sterkste teams zijn.

Wij behoren daar zeker wel toe, alleen speelden tegen de moffen de verkeerde jongens.

Wie geeft flapoor gelijk?
Das niet negatief maar realistisch
pi_19979329
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef brotherlouie98 het volgende:
Die hoeren spelen allemaal bij de beste teams van Europa en dan zijn we nog niet 1 van de beste.
Sar - Fulham
Reiziger - Barcelona -> Nergens
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Kluivert - Barcelona -> Nergens
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Westerveld - Real Sociedad
Sneijder - Ajax
De Boer - Rangers -> Quatar
Overmars - Barcelona -> nergens
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Chelsea
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City
Waterreus - PSV -> nergens

Welke teams zijn de beste van Europa? Barcelona telt niet mee, en bovendien speelde de NL-ers daar zelden. VD Meijde speelde zelden. Robben moet nog beginnen bij Arsenal.

Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij, Seedorf
Hoezo 'allemaal'?

[ Bericht 0% gewijzigd door 2look op 17-06-2004 23:30:03 ]
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:24:23 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_19979343
Flappie naar huis en Waterreus opstellen....
met zo'n instelling had ie beter niet kunnen gaan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19979352
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef Ixnay het volgende:
Hij had wel gelijk over dat ze in 1998 en 2000 beter waren.
Hij zei dat we nu als team sterker waren.
pi_19979385
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:

[..]
Welke teams zijn de beste van Europa? Barcelona telt niet mee, en bovendien speelde de NL-ers daar zelden. VD Meijde speelde zelden. Robben moet nog beginnen bij Arsenal.
Davids en Cocu speelden zeker wel vaak. Kluivert zou ook vaak spelen als hij niet geblesseerd was.
pi_19979396
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Spanje, Italië en Frankrijk hebben sowieso een sterkere selectie, dan komt er een groep met onder andere Nederland, Portugal en Tsjechië. Hij heeft het niet zo slecht gezien hoor
Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...

En gezien het aantal 'toppers' in het Nederlands elftal zouden wij zeker wel minstens tot de top 3 moeten behoren... Maarja met zo'n laffe coach en een dergelijke instelling wordt het niets..
pi_19979426
quote:

[..]

Sar - Fulham
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Sneijder - Ajax
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Arsenal
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City

Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij
Hoezo 'allemaal'?
Seedorf
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:27:18 #18
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_19979430
Reiziger kan naar Valencia
En Robben gaat naar CHELSEA, niet Arsenal
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:27:57 #19
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_19979453
quote:

[..]

Sar - Fulham
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Sneijder - Ajax
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Arsenal
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City

Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij
Hoezo 'allemaal'?
Ja uhhh waarom telt Barcelona nou niet mee?? Seedorf speelt bij AC Milan, dus die hoort ook zeker bij je bilvent. v/d. Vaart, Robben en Sneijder kunnen zo naar iedere topclub verhuizen voorderest!
pi_19979459
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
Engeland aardig? Engeland speelt beroerd. Het ging trouwens om de sterkere selecties niet om de prestaties op dit moment.
pi_19979469
quote:

Maarja met zo'n laffe coach en een dergelijke instelling wordt het niets..
Tja, en dat blijf ik wel errug makkelijk vinden hoor. In mijn ogen zit het in de mentaliteit van de spelers. En de spelers durven niet... ipv Advocado durft niet...
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:30:10 #22
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_19979518
geef sar wel gelijk.. enneh devv05, hij heeft het ook duidelijk over de selectie..en die is van frankrijk wel wat sterker imho
pi_19979552
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]
Ja uhhh waarom telt Barcelona nou niet mee??
Speelde geen Champions League & verkeerde al 3 jaar in crisis
pi_19979593
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Seedorf
oops, lijstje wat te snel opgesteld. Maar feit blijft dat niet 'alle' spelers in de selectie bij europese topclubs actief zijn. En dan nog, de spelers zelf hebben hun 'top' al jaren achter zich.
Dan heb ik het uiteraard over alle 29+ ers
pi_19979594
quote:

Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
Ik zeg ook nergens dat ze goed hebben gespeeld, maar op papier zijn de selecties beter en dat is ook wat Sar zei
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19979611
Sinds wanneer speelt Robben trouwens bij Arsenal
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19979616
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:31 schreef 2look het volgende:

[..]

Speelde geen Champions League & verkeerde al 3 jaar in crisis
En speelt volgend seizoen wel champions League en heeft een goed seizoen gehad en is 2e geworden in Spanje, een van de sterkste competities in europa/wereld
pi_19979674
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ze goed hebben gespeeld, maar op papier zijn de selecties beter en dat is ook wat Sar zei
Nou dat ben ik niet echt met je eens.. Maargoed..
pi_19979723
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]
En speelt volgend seizoen wel champions League en heeft een goed seizoen gehad en is 2e geworden in Spanje, een van de sterkste competities in europa/wereld
Dat klopt, maar in -dit sezoen- waren de europese prestaties van Barcelona mager, evenals vorig jaar.
En ook als we Barca wel meerekenen, zit je nog met Fulham..Ajax..Real Sociedad..Rangers..Fenerbahce..PSV..Manchester City..Middlesborough..tja niet echt Europese top
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:42:44 #30
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_19979857
Kvind van de Sar NOOIT communicatief, en hij heeft sowieso nooit iets te zeggen (het liefst met een zonnebril op) dus ik sla dit ook in de wind.
Als je al met zon instelling begint, kan het inderdaad nooit wat worden. Hoewel ik nog wel zou kunnen snappen wat hij bedoelt (op papier blablabla), maar dan ook vind ik dat hij niet gelijk heeft.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_19979910
Sar zegt de waarheid, is realistisch, mag ook gezegd worden
pi_19979914
Iemand die beweert dat Nederland de sterkste selectie van het EK heeft, is verblind door chauvinisme
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19979976
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iemand die beweert dat Nederland de sterkste selectie van het EK heeft, is verblind door chauvinisme
Dat zijn er een heleboel dus......
pi_19980823
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En een oranje klomp over zijn/haar domme harses
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:40:57 #35
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_19981354
Ik ben het er wel mee eens hoor.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:49:20 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19981534
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef brotherlouie98 het volgende:

Voor straf vind ik dat van Nistelrooij 300 x moet hooghouden met paprika smaak van Mr. Pringles
Heb je wel eens bekeken waar de spelers van de beste landen bij spelen???
idd dezelfde teams maar ze hebben wel allemaal basisplaatsen!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:42:34 #37
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19983710
Dit oranje speelt gewoon kut. Dat komt door een groot gebrek aan kwaliteit.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19987412
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:42 schreef Barca het volgende:
Dit oranje speelt gewoon kut. Dat komt door een groot gebrek aan kwaliteit.
Nou er is op zich individuele kwaliteit genoeg.
Alleen de arrogantie van sommige jongens komt totaal niet ten goede aan de kwaliteit van het gezamenlijke team. En daar heb je gelijk probleem nummer 2: Het is geen team.

Komt bij dat er een trainer staat die (in mijn ogen) niet capabel is om dit stelletje vedettes (want dat denken ze dat ze zijn) de baas te zijn.
Advocaat is tevens niet besluitvaardig en wisselt te vaak van team.

Tot mijn schrik zag ik gister op Teletekst dat hij zou teruggrijpen naar de oudere garde.
Mogelijke opstelling zou zijn:

Sar

Reiziger – Stam – Boer – Bronckhorst

Bosvelt – Cocu – Davids – Vaart

Kluivert – Nistelrooy

Het probleem van Advocaat is dat hij onrust saait in de ploeg door steeds maar weer voor een ander team te kiezen. Hierdoor onstaat er geen team en geen elftal dat op elkaar ingespeeld raakt.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:08:19 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19988621
quote:

Nee, jij hebt er verstand van

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:11:49 #40
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20000829
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou er is op zich individuele kwaliteit genoeg.
Alleen de arrogantie van sommige jongens komt totaal niet ten goede aan de kwaliteit van het gezamenlijke team. En daar heb je gelijk probleem nummer 2: Het is geen team.

Komt bij dat er een trainer staat die (in mijn ogen) niet capabel is om dit stelletje vedettes (want dat denken ze dat ze zijn) de baas te zijn.
Advocaat is tevens niet besluitvaardig en wisselt te vaak van team.

Tot mijn schrik zag ik gister op Teletekst dat hij zou teruggrijpen naar de oudere garde.
Mogelijke opstelling zou zijn:

Sar

Reiziger – Stam – Boer – Bronckhorst

Bosvelt – Cocu – Davids – Vaart

Kluivert – Nistelrooy

Het probleem van Advocaat is dat hij onrust saait in de ploeg door steeds maar weer voor een ander team te kiezen. Hierdoor onstaat er geen team en geen elftal dat op elkaar ingespeeld raakt.
Ik heb het niet alleen over individuele kwaliteit. Er zijn wel degelijk spelers met individuele kwaliteit maar dat zijn er te weinig. En deze selectie is geen team. Een team kunnen vormen is ook een kwaliteit!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 juni 2004 @ 21:14:37 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20003319
quote:

[..]

En gezien het aantal 'toppers' in het Nederlands elftal zouden wij zeker wel minstens tot de top 3 moeten behoren... Maarja met zo'n laffe coach en een dergelijke instelling wordt het niets..
Je argument dat Frankrijk niet goed speelde en Spanje ook niet kan je net zo goed loslaten op NL. Sterker nog: NL speelde veel beroerder. Daarnaast spelen de spelers van Spanje en Portugal en Frankrijk en Engeland en Italie WEL allemaal bij top teams. Zeker geen top 3!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 juni 2004 @ 21:21:32 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20003444
Ik plaats nog maar een keer Quote-je van mij van mezelf een LFC forum op de opmerking NL een "world class team" zou hebben ...
quote:
The Dutch team

Edwin van der Sar (Fulham): An old Fulham keeper. A has-been. He was good, once, but certainly not worldclass anymore.

Ronald Waterreus (PSV): Failed his way through the season (anyone seen the game against Newcastle?). Nice guy though, but certainly not worldclass.

Sander Westerveld (Real Sociedad): You know this guy! Was injured half the season.

Verdediging:

Frank de Boer (Glasgow Rangers): a complete has-been. Was send-away at Galatasaray because of his many mistakes. His brother talked Rangers into buying him . Plays next season in the world-famous has-been competition of Qatar.

Wilfred Bouma (PSV): Total crap. A half-assed midfield player turned into a no-good defender.

Giovanni van Bronckhorst (Barcelona): Was one of the reasons why SCUM won the league the seaon before this. Only if he has back-up he may be a back, but NOT in the style that Holland plays.

John Heitinga (Ajax): Young defender, who's good. Not world class yet,though, but I think he will be. He should play centre defence: he played at that position this season at Ajax. Advocaat plays him as a back (ARGH!)

Michael Reiziger (Barcelona): Has-been. Is told to leave barca this summer. Again: not world-class.

Jaap Stam (Lazio Roma): The only Dutch defender that may be considered world class. So Holland has 1 defender. You do the math ...

Middenveld:

Paul Bosvelt: A complete joke that this guy made it into the squad. Not even good enough to be a regular first team player for Man City.

Phillip Cocu (Barcelona): He used to be good, but the last few games I saw him play were awful. Is told to leave Barca this season and will have two final years in the Dutch league, which his level at this moment.

Edgar Davids (Barcelona): World-class imho, if he can play next to a world-class player: a real pitbul that makes the games easier for world class player like Zidane, Nedved and Ronaldinho. Too bad we do not have a player like one of these three...

Clarence Seedorf (AC Milan): World-class: 27 years old and won three CL with three different teams. Doesn't play that well for the Dutch team though, but still beter than most of the otherplayers. For soms strange reason most of the Dutch hate him and they whistle even before his did something wrong ...

Wesley Sneijder (Ajax): Had a very good game against Scotland, and may become world class. But at the age of 19 he's not there yet ...

Rafael van der Vaart (Ajax): Didn't have a good year at Ajax. Could become world class, but again, also he's not there yet

Boudewijn Zenden (Middlesbrough): A decent player at Boro. That's what he is. And that is not "world class".

Aanval:

Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe): A super sub. Made the best out of his career. Good player for teams that are not world class...

Patrick Kluivert (Barcelona): Did have and awfull season, another Barca-reject this summer. As all the ingedients to the Dutch Fowler ...

Roy Makaay (Bayern München): He can be good, but not in the Dutch type of play. Better if his team defends a lot and hits the other team on a counter attack. Well, that's not Holland ...

Andy van der Meyde (Internazionale): Total crap at Inter. Played about 10 games over the whole season. Hadn't played a full game over the last past months.

Ruud van Nistelrooy (Manchester United): World class at diving and tap-ins. Played awful last few games for Holland ...

Marc Overmars (Barcelona): Another Barca-reject who barely had a full game this year. Lost lot of his pace which he should need as a winger.

Arjen Robben (PSV): he's good, but was injured last months. Hadn't played a full game for months.

Dick Advocaat (the coach): doesn't have a clue. Worse than Houllier.

I cannot see why anyone thinks this team has a chance to win this championship. If they make it to the next round I'll be more than thrilled, because I think that's the best they can do.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:27:17 #43
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20003571
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:21 schreef Doc het volgende:

Ik plaats nog maar een keer Quote-je van mij van mezelf een LFC forum op de opmerking NL een "world class team" zou hebben ...
[..]
Realistisch verhaal!!

Maar snappen de engelsen ook: verdediging, middenveld en aanval?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:28:10 #44
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_20003589
Flappie is gewoon een sukkel en rijp voor oud oranje net zoals de rest van kliek
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:32:11 #45
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20003685
Geen wonder dat die zo negatief is, iedereen is negatief over Oranje.
Dat moet wel invloed hebben op de spelers, ik vind dat we dit EK heel erg overdrijven met al die negativiteit.
Dat geeft die jongens echt geen steuntje in de rug, en dat hebben ze nu juist zo nodig.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_20003803
Wat ze nodig hebben is G O A L S :p
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:43:37 #47
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_20003970
Van V Hooijdonk dan een ander maakt ze niet.Die Goal van Van Nistelrooij was puur geluk
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 juni 2004 @ 22:04:46 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20004507
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:27 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Realistisch verhaal!!

Maar snappen de engelsen ook: verdediging, middenveld en aanval?
Dat was inderdaad nog een fout (ik had de lijst met namen elders van gekopieerd) maar ik had er geen commentaar op gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')