Das niet negatief maar realistischquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:12 schreef brotherlouie98 het volgende:
Flapoor zei op de persconferentie dat we niet 1 van de sterkste teams zijn.
Wij behoren daar zeker wel toe, alleen speelden tegen de moffen de verkeerde jongens.
Wie geeft flapoor gelijk?
Sar - Fulhamquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef brotherlouie98 het volgende:
Die hoeren spelen allemaal bij de beste teams van Europa en dan zijn we nog niet 1 van de beste.
Hij zei dat we nu als team sterker waren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:16 schreef Ixnay het volgende:
Hij had wel gelijk over dat ze in 1998 en 2000 beter waren.
Davids en Cocu speelden zeker wel vaak. Kluivert zou ook vaak spelen als hij niet geblesseerd was.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
[..]
Welke teams zijn de beste van Europa? Barcelona telt niet mee, en bovendien speelde de NL-ers daar zelden. VD Meijde speelde zelden. Robben moet nog beginnen bij Arsenal.
Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Spanje, Italië en Frankrijk hebben sowieso een sterkere selectie, dan komt er een groep met onder andere Nederland, Portugal en Tsjechië. Hij heeft het niet zo slecht gezien hoor
Seedorfquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
[..]
Sar - Fulham
Reiziger - Barcelona -> Nergens
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Kluivert - Barcelona -> Nergens
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Westerveld - Real Sociedad
Sneijder - Ajax
De Boer - Rangers -> Quatar
Overmars - Barcelona -> nergens
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Arsenal
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City
Waterreus - PSV -> nergens
Welke teams zijn de beste van Europa? Barcelona telt niet mee, en bovendien speelde de NL-ers daar zelden. VD Meijde speelde zelden. Robben moet nog beginnen bij Arsenal.
Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij
Hoezo 'allemaal'?
Ja uhhh waarom telt Barcelona nou niet mee?? Seedorf speelt bij AC Milan, dus die hoort ook zeker bij je bilvent. v/d. Vaart, Robben en Sneijder kunnen zo naar iedere topclub verhuizen voorderest!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef 2look het volgende:
[..]
Sar - Fulham
Reiziger - Barcelona -> Nergens
Stam - Lazio -> Milan
Bouma - PSV
Bronckhorst - Barcelona
Cocu - Barcelona -> PSV
Meyde - Inter (bank)
Davids - Barcelona
Kluivert - Barcelona -> Nergens
Nistelrooij - Man United
VD Vaart - Ajax
Makaay - Bayern Munchen
Westerveld - Real Sociedad
Sneijder - Ajax
De Boer - Rangers -> Quatar
Overmars - Barcelona -> nergens
Hooijdonk - Fenerbache
Heitinga - Ajax
Robben - PSV.-> Arsenal
Seedorf - AC Milan
Bosvelt - Man City
Waterreus - PSV -> nergens
Blivent over: Stam, Nistelrooij, Makaaij
Hoezo 'allemaal'?
Engeland aardig? Engeland speelt beroerd. Het ging trouwens om de sterkere selecties niet om de prestaties op dit moment.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
Tja, en dat blijf ik wel errug makkelijk vinden hoor. In mijn ogen zit het in de mentaliteit van de spelers. En de spelers durven niet... ipv Advocado durft niet...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
Maarja met zo'n laffe coach en een dergelijke instelling wordt het niets..
Speelde geen Champions League & verkeerde al 3 jaar in crisisquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ja uhhh waarom telt Barcelona nou niet mee??
oops, lijstje wat te snel opgesteld. Maar feit blijft dat niet 'alle' spelers in de selectie bij europese topclubs actief zijn. En dan nog, de spelers zelf hebben hun 'top' al jaren achter zich.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Seedorf![]()
Ik zeg ook nergens dat ze goed hebben gespeeld, maar op papier zijn de selecties beter en dat is ook wat Sar zeiquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef devv05 het volgende:
Nounou wat was Frankrijk goed tegen Kroatie... Spanje heeft ook nog geen enkele indruk op me gemaakt.. Evenmin als Italie.. Alleen Griekenland en Engeland vond ik wel aardig spelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |