bij zetten waarom is misschien makkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De werkelijkheid is vaak gruwelijker dan dat je in films kan verwerken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:36 schreef SCH het volgende:
Een van de betere films van de afgelopen tijd.
Vond hem ook niet ehct te lang duren. Het verhaal had het nodig en op deze manier kwam het helemaal geloofwaardig over. Ongelooflijk dat dit in grote lijnen echt gebeurd is.
En wat een supperol voor Gyllenhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien maken juist het feit dat het op waarheid is gebaseerd enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het wel tot een fascinerende film. Maar, zoals gezegd, vooral het einde. Vooral ook de verklarende teksten aan het einde. Fascinerend. Mooi ook hoe de film diverse decennia doorloopt.
De film duurde niet te lang, neemt wel een lange aanloop, maar aan het einde valt een aantal dingen op een prettige manier op hun plaats.Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
ik zie altijd nog Bubble Boy voor mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:01 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens blijf ik Gyllenhaal zien als Donnie Darko
Deze?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:28 schreef Fargo het volgende:
Zonder al teveel te verklappen; de film begint met een verliefd stelletje in een auto. Op de achtergrond staat de radio aan. Wie kan mij vertellen welk nummer er op dat moment gespeeld wordt?
Jezus, dan pas..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef s0ul1991 het volgende:
10.10.2007 volgens bol.com
Ik vond die film lang niet slecht trouwens
Dat was juist één van de pluspunten van de film. Geen verzonnen net afgebakend tijdsverloop. Waar de seriemoordenaar binnen een x-aantal dagen, weken of maanden waar die langzaam steeds meer hints weggeeft. Maar net zoals in het echt een willekeurig tijdsverloop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:44 schreef spoor4 het volgende:
2 uur later
3 maanden later
2 jaar later
5 dagen later
7 jaar later
2 maanden later
etc. etc.
Pffff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |