Jij kan met mij meerijden,Rique!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef rique het volgende:
Nadeel van de Flevopolder is wel de bereikbaarheid met het OV. De treinen kunnen het continent slechts via de hollandsche brug penetreren en de bussen zijn ook niet echt super moet ik zeggen, zeker niet op zondagen.
Maargoed, misschien kunnen we wat regelen met auto's die heen en weer rijden vanaf station Harderwijk ofzow. Ik heb iig vanaf september een auto waar 4 fokkers meer dan welkom in zijn.
Gesjelligquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Jij kan met mij meerijden,Rique!
Als het maar niet waait danquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:
[..]
Gesjellig![]()
Ik ben overigens van plan om binnenkort een minimeet te houden bij jou in de shop. Kom ik even op het fietsje langs om te kijken hoe mijn collega het doet![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Als het maar niet waait dan![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
Ach soms denk ik wel eens, was ik nog maar zo jong als ouwesok!quote:fotoloog schreef het volgende:
Ouwesok is oud,maar je hoeft het niet te herhalen
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:58 schreef rique het volgende:
Hoever zou het zijn met de uitkristallisatie van het workshop-idee van Ouwesok?
Dat vond ik ook best wel een goed idee, een educatief tintje geven aan de meet. Hoewel je dan natuurlijk wel tegen niveauverschillen aan gaat lopen denk ik.
Zo is het!,je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ach soms denk ik wel eens, was ik nog maar zo jong als ouwesok!
Maar wat is oud, mijn lijf is oud, maar mijn geest niet! En ik zie ook uit naar weer een nieuwe meet, ik heb er erg van genoten! Voor mij heeft iets met de natuur wel de voorkeur.
[afbeelding]
Even off-topic (excuses), maar staat hierboven voor jullie een plaatje of een kruisje?
Dat klinkt wel heel erg goed eigenlijk, ik kan bijna zeker een reflectiescherm meenemen, die ik zelf eigenlijk nog te weinig gebruikt heb, ik zat ook al te denken hoe je zo'n ding goed kan gebruiken zonder assistent...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
Wanneer we een concept bij elkaar hebben is het voor een workshop misschien zinvol om met een klein groepje even een soort pilot te draaien om te kijken of het idee werkbaar is, dat komt de uitvoering van de uiteindelijke meet ten goedeen daar ging het toch allemaal om
Het fotograferen in de dierentuin ging zonder enige structuur en waar nodig schoten er wel de nodige tips het zwerk in.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Geminis het volgende:
[..]
Het zou misschien, in geval van een dierentuin misschien handiger om toch kleinere groepjes te maken, en elkaar in totaal 3x meeten. Bij het begin, in het midden en op het eind. Bij elk groepje hoort natuurlijk wel een 'pro' die tips geeft.
Je hebt daarmee wel gelijk, maar ik heb daar juist weer erg veel van geleerd omdat je de foto van jezelf dan mooi kunt vergelijken met die van de ander onder nagenoeg dezelfde omstandigheden en is dat ook niet één van de doelen van zo'n forum, dat je er wat van op steekt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Geminis het volgende:
.... Maar wat opvalt is het grote aantal 'dezelfde' inzendingen......
en zo verklaar je in een keer kuddegedragquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:52 schreef Ouwesok het volgende:
en dat was wel zo gezellig
ja, er staat nog steeds geen foto...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:02 schreef Borelius het volgende:
[..]
Je hebt daarmee wel gelijk, maar ik heb daar juist weer erg veel van geleerd omdat je de foto van jezelf dan mooi kunt vergelijken met die van de ander onder nagenoeg dezelfde omstandigheden en is dat ook niet één van de doelen van zo'n forum, dat je er wat van op steekt?
(Staat er bij mijn vorige bericht nog steeds een kruisje?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |