Niks kwaads over Nikopolidis he...die gozer heeft tot nu toe goed staan keepenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:53 schreef Ez3 het volgende:
Ja vooral Stiel en Nikopolidis waren stukken beter..
als je naar de russische eerste kepper refereert die gister tegen portugal rood kreeg; die raakte de desbetreffende bal buiten het strafschopgebied 10000% zeker niet hinderlijk/opzettelijk met de hand/arm aan. Sterker nog, hij raakte de bal in die actie in het geheel niet met de hand/arm aan, foutieve beslissing van de scheids dus, daar zal ieder normaal denkend mens het met mij mee eens zijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:57 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hij maakt tenminste (nog) geen hens/hands of hoe je het maar schrijven wilt...
Klopt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als je naar de russische eerste kepper refereert die gister tegen portugal rood kreeg; die raakte de desbetreffende bal buiten het strafschopgebied 10000% zeker niet hinderlijk/opzettelijk met de hand/arm aan. Sterker nog, hij raakte de bal in die actie in het geheel niet met de hand/arm aan, foutieve beslissing van de scheids dus, daar zal ieder normaal denkend mens het met mij mee eens zijn
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:04 schreef MadMarine het volgende:
[..]
als je naar de russische eerste kepper refereert die gister tegen portugal rood kreeg; die raakte de desbetreffende bal buiten het strafschopgebied 10000% zeker niet hinderlijk/opzettelijk met de hand/arm aan. Sterker nog, hij raakte de bal in die actie in het geheel niet met de hand/arm aan, foutieve beslissing van de scheids dus, daar zal ieder normaal denkend mens het met mij mee eens zijn
die heeft zn pink gebroken en kan niet spelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:57 schreef Chen het volgende:
Westerveld voor 1ste Keeper!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |