En dan wel gewoon op z'n eigen plek!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:59 schreef HAL9000S het volgende:
Mooi, Seedorf in de basis!!
hij moet niet zo zeuren, bij Milan speelt hij ook niet achter de spitsen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En dan wel gewoon op z'n eigen plek!
Hij wordt niet zomaar uitgefloten hoor, dat is gebaseerd op zijn eerdere 'prestaties' in Oranje.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
...
zeker voor duitsland gejuicht dinsdag ... je eigen spelers uitfluiten alvorens ze eventueel slecht spelen, gewoon 'umsonnst', dat kunnen enkel Nederlanders doen ...
zo bedoel ik et niet. ik bedoel, hij wil altijd de verantwoordelijkheid op zich niemand omdat niemand het durft. maar hij moet gwoon beseffen dat hij het niet kan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:22 schreef Lowtek het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond dicht, als je niks beters weet te zeggen. Vind je het gek, dat hij hem? Niemand wou die penalty nemen, niemand had de ballen om hem te nemen...
Vind het ubertriest hoe de media en het NLse volk om gaat met Seedorf. In plaats van blij te zijn met zo'n wereld speler kotsen we hem uit..
doe effe normaal johquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:56 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hij wordt niet zomaar uitgefloten hoor, dat is gebaseerd op zijn eerdere 'prestaties' in Oranje.
Maargoed jij bent waarschijnlijk zo'n knuppel die zelfs op straat staat te juichen als er iemand met en oranje t-shirt voorbij fietst en die alleen in het station komt als Frans Bauer optreedt.
LOLquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:19 schreef DuranK het volgende:
[..]
weet, u hebt gelijk. die van de vaart ken er echt niks van. maar ze moeten hem wel vastbinden aan een paal als er een penalty genomen moet worden![]()
Ik heb een betere actie, We leggen Seedorf op de stip met de bal in zijn handen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:16 schreef CANARIS het volgende:
[..]
LOL
Humor
IK ben blij dat de meeste tegenwoordig zien dat Seedorf nodig . Als de prijs daarvoor is , dat Seedorf automatisch wordt weggezapt als hij de elfmeter stip nader komt , so be it.....
HIj moet er wel in , en wel op de plaats voor de grootse mislukking van Dinsdag v d Vaart
Ben ik 2000% met je eensquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:22 schreef Lowtek het volgende:
Vind het ubertriest hoe de media en het NLse volk om gaat met Seedorf. In plaats van blij te zijn met zo'n wereld speler kotsen we hem uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |