abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19973656
Dat er mensen nu zo'n plaat voor hun kop hebben dat V/d vaart gewoon niet goed uit de verf komt op zijn huidige positie en sowieso niet echt in vorm is snap ik echt niet. Het nablaten van de media wat betreft Seedorf is niet anders dan wat ik verwacht had.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:22:33 #27
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_19974128
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:59 schreef HAL9000S het volgende:
Mooi, Seedorf in de basis!!
En dan wel gewoon op z'n eigen plek!
pi_19974249
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:22 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

En dan wel gewoon op z'n eigen plek!
hij moet niet zo zeuren, bij Milan speelt hij ook niet achter de spitsen.
pi_19975136
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

...
zeker voor duitsland gejuicht dinsdag ... je eigen spelers uitfluiten alvorens ze eventueel slecht spelen, gewoon 'umsonnst', dat kunnen enkel Nederlanders doen ...
Hij wordt niet zomaar uitgefloten hoor, dat is gebaseerd op zijn eerdere 'prestaties' in Oranje.

Maargoed jij bent waarschijnlijk zo'n knuppel die zelfs op straat staat te juichen als er iemand met en oranje t-shirt voorbij fietst en die alleen in het station komt als Frans Bauer optreedt.
pi_19977137
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

geen seedorf, hij heeft zijn tijd gehad, was ooit een goede kracht voor nederland (net als kluivert) maar die periode is over!!!
pi_19979629
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:22 schreef Lowtek het volgende:

[..]

Hou gewoon je mond dicht, als je niks beters weet te zeggen. Vind je het gek, dat hij hem? Niemand wou die penalty nemen, niemand had de ballen om hem te nemen...

Vind het ubertriest hoe de media en het NLse volk om gaat met Seedorf. In plaats van blij te zijn met zo'n wereld speler kotsen we hem uit..
zo bedoel ik et niet. ik bedoel, hij wil altijd de verantwoordelijkheid op zich niemand omdat niemand het durft. maar hij moet gwoon beseffen dat hij het niet kan.
pi_19983162
Het is het juiste moment om Seedorf te brengen. VdV heeft nog steeds qua gewicht meer weg van Advocaat en speelt gewoon zwak totnutoe. Ik denk dat je Seedorf nu 50-60 mins volle bak moet laten spelen in de as achter de spits, en dan VdV getergd erin laten komen. Net zoals je dat met Overmars/Robben moet doen. En als Dick nu eindelijk eens goed start qua basis-opstelling (Sneijder op rechts en Cocu naar achteren centraal), hoeft ie die broodnodige wissels niet op te gebruiken aan de zoveelste correctie's.
pi_19983791
het ziet er slecht uit
bij de geheime training speelde advocaat naar verluidt met de oude garde :|
ik kijk even of daar al een topic over is en anders open ik er één
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:03:39 #34
33189 RM-rf
1/998001
pi_19985334
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:56 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Hij wordt niet zomaar uitgefloten hoor, dat is gebaseerd op zijn eerdere 'prestaties' in Oranje.

Maargoed jij bent waarschijnlijk zo'n knuppel die zelfs op straat staat te juichen als er iemand met en oranje t-shirt voorbij fietst en die alleen in het station komt als Frans Bauer optreedt.
doe effe normaal joh

jij ziet vast lever nederland onderzinken met meneer 'ik-speel-verstoppertje-achter-de-rug-van-Nistelrooij' vande Vaart, dan dat Nederland eventueel gewoon een goed resultaat neerzet met spelers die jij op voorhand uitfluit, omdat hij een keertje een penalty gemist heeft (evenals vrijwel alle nederlandse spelers die ooit een penalty namen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:06:42 #35
46511 Linz
held der helden
pi_19985382
de verlosser keert terug
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19985606
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:19 schreef DuranK het volgende:

[..]

weet, u hebt gelijk. die van de vaart ken er echt niks van. maar ze moeten hem wel vastbinden aan een paal als er een penalty genomen moet worden
LOL
Humor

IK ben blij dat de meeste tegenwoordig zien dat Seedorf nodig . Als de prijs daarvoor is , dat Seedorf automatisch wordt weggezapt als hij de elfmeter stip nader komt , so be it.....

HIj moet er wel in , en wel op de plaats voor de grootse mislukking van Dinsdag v d Vaart
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:58:46 #37
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_19989931
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:16 schreef CANARIS het volgende:

[..]

LOL
Humor

IK ben blij dat de meeste tegenwoordig zien dat Seedorf nodig . Als de prijs daarvoor is , dat Seedorf automatisch wordt weggezapt als hij de elfmeter stip nader komt , so be it.....

HIj moet er wel in , en wel op de plaats voor de grootse mislukking van Dinsdag v d Vaart
Ik heb een betere actie, We leggen Seedorf op de stip met de bal in zijn handen.
Dan Ruud de penalty laten nemen, en net als het lijkt dat de keeper de bal+ Seedorf gaat tegenhouden dan geeft Seedorf de bal net een tikje de andere kant op
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:04:26 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19990107
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:22 schreef Lowtek het volgende:

Vind het ubertriest hoe de media en het NLse volk om gaat met Seedorf. In plaats van blij te zijn met zo'n wereld speler kotsen we hem uit..
Ben ik 2000% met je eens

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19993028
Op zijn beurt is Seedorf anders ook niet zo aardig tegen de media.
pi_19993415
Seedorf mag niet eens het gras maaien.l
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')