.. hmmzquote:Volgens mij maakt het de lijst onoverzichtelijker en gaan er 30 replys komen over de sterretjes.
RSI-Alertquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:27 schreef Buttercup het volgende:
Raad het nummer en win een gmail account: http://www.elitegaming.net/gmail.php
Man het is echt onzin okee!!! laat et nou maarquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef coz het volgende:
[..]
.. hmmz
maar aan de andere kant hoor je nu 300 keer ik heb nog geen invites![]()
en er was al bepaald dat men zou laten weten als er invites binnenkomen
dus sterretje weg .. maar het hoeft niet hoor .. still just my 2 cents
okee nu in totaal 1000 keer iets ingevult...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
RSI-Alert
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
okee nu in totaal 1000 keer iets ingevult...
genoeg! laat maar
ja maar... ja maar .. me idee ... wat doe je ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:08 schreef drelletje het volgende:
Man het is echt onzin okee!!! laat et nou maar
same herequote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
okee nu in totaal 1000 keer iets ingevult...
genoeg! laat maar
Ik heb inbox sent all messages starred spam trash en dan nog een deel met labels ... of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:00 schreef D-Devil het volgende:
Ik mis overigens een folder optie, je hebt alleen maar een "inbox"
Een Inbox met een mapstructuurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:01 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik heb inbox sent all messages starred spam trash en dan nog een deel met labels ... of bedoel je dat niet?
edit: wat wou je dan eigenlijk hebben.. Ik niet 100% begrijp
Ow zo ja dan moet je ze labelen Dus label aanmaken en dan gewoon labelen. Dan heb je een aparte map voor bijv. Fok. En dat terweil ze nog wel in je inbox staan en ook gewoon in je fok map. Als je ze dan ook uit je inbox wil moet je ze ff archiven. Dan staan ze nog wel in je label map (dacht ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een Inbox met een mapstructuur. ( mappen die je zelf kan aanmaken dus
. )
Inbox
===> Fok
===> Prive
===> Werk
Sent
Trash
haha ga ik ook proberen (zonder een nummer te hebben geradenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:34 schreef nr.1theMan het volgende:
Ik heb nu ook een account weten te ritselen... hehe.. Zodra ik invites mag weggeven horen jullie van me
En nu weer ff verder spelen..![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:45 schreef _Omicron_ het volgende:
Waar zijn die invites enzo ? Dan kan ik ook iemand inviten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |