Je staat nu op 1quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:04 schreef McDanger het volgende:
[..]
ik weet het ja, ik sta nu al bijna de hele dag op 2, best frustrerend![]()
so close, yet so far
added to the listquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:23 schreef Shake het volgende:
doe mij ook zo'n gmail
username: Shake
email: shake aapie planet punt nl
volgens mij brengt het niet veel waarde toe aan de lijst. en wanneer moet je dan het sterretje wegdoen. na 2 dagen of wachten tot ze een invite hebben...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:24 schreef coz het volgende:
@jump .. is niet veel werk .. als je er vanaf nu mee begint .... dus een sterretje achter pleun
die heeft zeker weten geen invites.. (als die in de gelukkigen lijst komt) ... but still just my 2 cents
Ben t met je eens Jump... Word de lijst alleen maar drukker en dus onoverzichtelijker van...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef Jump het volgende:
[..]
volgens mij brengt het niet veel waarde toe aan de lijst. en wanneer moet je dan het sterretje wegdoen. na 2 dagen of wachten tot ze een invite hebben...
Coz zou bij mensen die nog geen invites uitgedeeld hebben een * plaatsen. zo kan je zien wie er het laatste is toegevoegd en dat nog geen invites kan uitdelen. de * zou dan verwijderd worden eenmaal er een invite is uitgedeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
wat willen jullie toevoegen aan de lijst?
Tsjong, geniet ervan, meteen weer zo ongeduldig...........quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:41 schreef afraidtech het volgende:
hoeveel duurt het voordat je invites krijgt, heb vanmiddag me accoutn aangemaakt
mocht iedereen er 11 hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:43 schreef sop het volgende:
Invites worden te pas en te onpas verstuurd. Eerder dan twee/drie dagen na activatie hoef je het zowiezo niet te verwachten. Maar het kan ook langer duren, Google bepaalt volgens mij handmatig wanneer er invites worden verstuurd.
Ik heb er inmiddels 11 gehad (en weer terug aan FOK! gegeven), maar ik was één van de eersten die een gmail account via FOK! had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |