WAHAHHAHA!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Bat266 het volgende:
wtf had net een gewonne maar was te laat met de browser stoppen :S
whehequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Bat266 het volgende:
wtf had net een gewonne maar was te laat met de browser stoppen :S
nu kan ik dus ook hier geen invites uitdelen zou dus ook maar erg vindenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:07 schreef drelletje het volgende:
[..]
WAHAHHAHA!!!!!!!
HAHAHAHAH
hahahahah!!!![]()
![]()
heb al een accountquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:09 schreef Bat266 het volgende:
[..]
nu kan ik dus ook hier geen invites uitdelen zou dus ook maar erg vinden
lol dan mag je lachenquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:11 schreef drelletje het volgende:
[..]
heb al een account![]()
Lekker puh
beetje aangepastquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:26 schreef Troel het volgende:
Zou je in het volgende topic het lijstje met wachten bovenaan kunnen zetten? dat scheelt scrollenHoeft alleen als ik nog in het wachtendenlijstje sta hoor
je staat erbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:49 schreef Eev het volgende:
Mag ik me ook aanmelden voor een Gmail account?
mijn mail is eevatfok(at)hotmail(dot)com
Danku
ik heb de mijne bijna 3 dagen als je tot op het uur wilt rekenen en ook nog geen invites.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:07 schreef LintuxCx het volgende:
Ik heb m'n acct nu al sinds eergisteren, maar nog steeds heb ik geen mogelijkheid mensen te inviten volgens mij... Hoe lang gaat dat nog duren?
waarschijnlijk totdat ze hem weer op snelheid hebben gebracht,quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:07 schreef LintuxCx het volgende:
Ik heb m'n acct nu al sinds eergisteren, maar nog steeds heb ik geen mogelijkheid mensen te inviten volgens mij... Hoe lang gaat dat nog duren?
quote:I have taken the page down to add some important security fixes to it.
This is a result of many people trying to cheat the system, and have automated guessing programs guess the number
Because of the large amount of cheating attemps, and cheated wins I received over the past 18 or so hours, I am forced to nullify all wins which have not been paid out yet.
I know this will upset a few of you, but the truth is, the majority of the wins were from cheaters, and it wouldn't be practical to waste that many gmail invites
The site will be back shortly with a reset winner count, and a lot more security features to prevent future cheaters.
Thank you for your understanding,
Steve ( srichter [AT] gmail [DOT] com)
nee, dat is gewoon zijn standaard bericht op die pagina, je moet even '/gmail.php' achter het adres zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben ik daar al gebanned ? Na drie gokjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |