of als ik meld dat ik f5 in hetemeelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:27 schreef splendor het volgende:
als we elke keer gaan posten als ik eentje opschuif dan is dit topic weer zo vol![]()
is ook gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef kingfinn het volgende:
gooi mi maar van de lijst van, ik heb er al eentje kunnen bemachtigen
En volgens mij mag ook niet iedereen inviten. Ik ken iemand en die heeft het al 5 dagen en nog steeds kan hij niemand inviten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Meest gestelde vraag
Dit bepaalt google, en er zit niet bepaald een regelmaat in
Appart.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Maffioso het volgende:
[..]
En volgens mij mag ook niet iedereen inviten. Ik ken iemand en die heeft het al 5 dagen en nog steeds kan hij niemand inviten.
Dat zal toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Maffioso het volgende:
[..]
En volgens mij mag ook niet iedereen inviten. Ik ken iemand en die heeft het al 5 dagen en nog steeds kan hij niemand inviten.
wat ik zo heb gelezen in alle topics is dat altijd verschillendquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Hoeveel mensen kun je eigenlijk inviten als je dat mag?
3 per keer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:50 schreef ZX9R het volgende:
Hoeveel mensen kun je eigenlijk inviten als je dat mag?
sommigen kregen er d8 ik ook 5 per keer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
3 per keer.
ik heb nog steeds nix
Òf je kijkt even naar de àllereerste post in dit topicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:56 schreef BladLuis het volgende:
hoe zie je eigenlijk in je gmail dat je invites hebt?
krijg je dan een email?
of krijg je er gewoon een link te zien in je inbox ofzow?
Ik ben iig als een dolle aan het f5-en!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb zoujuist een gmail-account verdiend op http://www.gmailswap.com![]()
![]()
Iederen achter mij kan 1 plaatsje opschuiven
![]()
Ik heb trouwens begrepen dat je meer kans hebt op invites naarmate je je gmail account meer gebruikt. Of dat echt zo is of slechts gossip weet ik niet, maar ik zou zeggen: allemaal die accounts gaan gebruiken !
zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
![]()
Ik heb trouwens begrepen dat je meer kans hebt op invites naarmate je je gmail account meer gebruikt. Of dat echt zo is of slechts gossip weet ik niet, maar ik zou zeggen: allemaal die accounts gaan gebruiken !
Je staat bij de gelukkigenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
![]()
Zo :quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:05 schreef d-one het volgende:
[..]
zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
quote:I'll bake 12 blueberry muffins for you. As a bonus I will eat them for you as well. Furthermore, the first thing I'll do with my brandnew Gmail account is sending YOU the recipe, or any other recipe of your choice.
Ik zo:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo :
quote:Cause I do nothing.
I don's send a return mail to say thank you or something like that.
I think it's necessary for the kind people who offer me a swap to be left alone and think for themselves about the very good deed they did.
They don't need me to tell them!
So please..........
Offer me a swap and you don't get anything in return. Exept radio-silence.
deeltje 12 is ver gedaan. de OP staat onderaan in een txt'tjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:27 schreef woeeiiii het volgende:
http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=89820&t=89820 = Holland
ach stuur me dan maar een mailtjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben iig als een dolle aan het f5-en!
En mezelf allerlei mails aan het sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |