Je zou eens met mijn vriendin moeten praten......quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:48 schreef lieverd23 het volgende:
vind ik leuk om te doen. hem overrompelen in zijn slaap en dan kijken hoe lang het duurt voor hij fier overeind staat
heeft ie ook een piemel dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:34 schreef Shooter-P het volgende:
[..]
Je zou eens met mijn vriendin moeten praten......
?????????????????quote:Op maandag 28 juni 2004 21:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
heeft ie ook een piemel dan?
Horrorscenario:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:55 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om m'n vriend wakker te pijpen. Nog niet gedaan.. maar dat komt nog wel
Dat is misschien ook de enige manier...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:55 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om m'n vriend wakker te pijpen. Nog niet gedaan.. maar dat komt nog wel
iddquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Stijf pijpen is leuk, gebeurt niet vaak, want als ik aanstalten maak om het te gaan doen dan moet ik echt ontzettend opschieten, anders is hij al stijf...
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:36 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Horrorscenario:
Denkt hij in zn slaap: wie zit er nou godverdomme aan mn lantaarnpaal te sabbelen
Hij schrikt wakker schiet naar voren
jij bijt zn leuter er van de schrik eraf
[afbeelding]
nee, hij hangt nogquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij jou gebeurd? :')
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:53 schreef peach_ii het volgende:
whahaha idd goed idee om eens te proberen ! wat vinden jullie mannen het lekkerste tijdens het pijpen????? mijn vriend vooral als ik aan zijn eikel lik, en langzaam harder begin te zuigen
oh, gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:52 schreef -Jean- het volgende:
[..]
nee, hij hangt nog
hmmmmm,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Leuk om een man zo wakker te maken![]()
Jij ontleent je eigenwaarde aan je seksleven?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
Saai sexleven zul jij hebben..
Jammer dat ik ALTIJD eerder wakker ben dan mijn vriendin :\'( :\'(quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Leuk om een man zo wakker te maken![]()
Gelukkig ben ik een ochtendmensquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:50 schreef mlaven het volgende:
[..]
Jammer dat ik ALTIJD eerder wakker ben dan mijn vriendin :\'( :\'(
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lafbek, nu een beetje lopen ontkennen maar gisteravond vond je 't maar wat lekker !
Ja voel je het heel raar tintelen of zo..... gewoon met liefde dan is het superlekker.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar niet té hard zuigen, das een klotegevoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |