Eens!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet zeggen dat ik me er ook eigenlijk wel aan irriteer.
sta je rustig rond te neuzen, probeert er 1 of andere verkoper naarstig in je blikveld te komen. is dat eenmaal gelukt, vragen ze 'kan ik u ergens mee helpen' ?
als ik aan het winkelen ben heb ik helemaal geen zin om me met een 'nee ik wil zelfeven rondkijken' te moeten verantwoorden aan de verkoper.
ik ben niet stom, als ik hulp nodig heb, zoek ik die verkoper wel op.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
In een kledingwinkel is dat wel leuk.. als er dan een leuk meisje komt vragen of ze me kan helpen dan knik ik altijd bevestigend en vraag of ze met me mee een pashokje ingaat.
haha das een goeie. Zal ik omdenken..quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
In een kledingwinkel is dat wel leuk.. als er dan een leuk meisje komt vragen of ze me kan helpen dan knik ik altijd bevestigend en vraag of ze met me mee een pashokje ingaat.
Juust!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet zeggen dat ik me er ook eigenlijk wel aan irriteer.
sta je rustig rond te neuzen, probeert er 1 of andere verkoper naarstig in je blikveld te komen. is dat eenmaal gelukt, vragen ze 'kan ik u ergens mee helpen' ?
als ik aan het winkelen ben heb ik helemaal geen zin om me met een 'nee ik wil zelfeven rondkijken' te moeten verantwoorden aan de verkoper.
ik ben niet stom, als ik hulp nodig heb, zoek ik die verkoper wel op.
dat heet nou service!! doe het zelf ook hoor, vind het geen probleem. als ik iets zoek, en de verkoper kan het ook niet zo zelf vinden, dan moeten ze dat maar opzoeken ofzo! klant is(bijna) koning..quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:18 schreef grijsiszogeknogniet het volgende:
soms ook genant: je vraagt iets en ze gaan echt all the way om je te helpen (andere collega's vragen, chef bellen, de hele winkel doorrennen) en vervolgens blijkt dat het toch niet is wat je zocht. dan durf ik echt niet meer te zeggen dat ik liever een rode had...
Ohw, in dat geval weet ik al waarom je het topic begon. Die kwaal heb ik ook, dat ik het dan moeilijk vind om terug te krabbelen. Ik vind die verkopers dus niet iriitant, ik vind het irritant van mezelf dat ik me dan moreel bijna verplicht voel om die shit aan te schaffen....!quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:18 schreef grijsiszogeknogniet het volgende:
soms ook genant: je vraagt iets en ze gaan echt all the way om je te helpen (andere collega's vragen, chef bellen, de hele winkel doorrennen) en vervolgens blijkt dat het toch niet is wat je zocht. dan durf ik echt niet meer te zeggen dat ik liever een rode had...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:28 schreef Bob-B het volgende:
Aaah, meneer is bij de it's geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |