abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19967324
geef mij maar self-service en neem je betweterige onwelgemeende excuses lekker mee naar de konmar ("kan ik u helpen?")

zo! dat lucht op!
pi_19967342
Ach, kleine moeite om te zeggen "ik kijk gewoon even rond" ..
Dus wat zanik je nou man!
pi_19967388
ik moet zeggen dat ik me er ook eigenlijk wel aan irriteer.
sta je rustig rond te neuzen, probeert er 1 of andere verkoper naarstig in je blikveld te komen. is dat eenmaal gelukt, vragen ze 'kan ik u ergens mee helpen' ?
als ik aan het winkelen ben heb ik helemaal geen zin om me met een 'nee ik wil zelfeven rondkijken' te moeten verantwoorden aan de verkoper.
ik ben niet stom, als ik hulp nodig heb, zoek ik die verkoper wel op.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_19967435
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
sta je rustig rond te neuzen, probeert er 1 of andere verkoper naarstig in je blikveld te komen. is dat eenmaal gelukt, vragen ze 'kan ik u ergens mee helpen' ?
als ik aan het winkelen ben heb ik helemaal geen zin om me met een 'nee ik wil zelfeven rondkijken' te moeten verantwoorden aan de verkoper.
Eens!
pi_19967470
En sommige mensen willen het juist wel.. dus ze kunnen niet ruiken of je het wel wilt of niet.
Er bestaat btw ook iets als BAAT
Begroeten
Aandacht geven
Advies geven
En Tot ziens

Deze 'cursus' kreeg ik toen ook op Center Parcs.
Je leert om mensen aan te spreken en proberen te helpen
Dus tja.
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:45:06 #6
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_19967474
Dan moet je is naar Thailand gaan. Daar kan je tenminste rustig winkelen zonder dat de verkopers in zo'n kraampje je aanspreken
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_19967480
Goh, ik heb juist altijd moeite om een verkopen te vinden...of ze gaan zwijgend staan kijken of ik niks jat (en nee, ik zie r niet uit als een hobo)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_19967570
loop dernet een computer winkel in, vraagt die eigenaar of we interesse hebben in pixel monitoren :/ TFT monitoren met dode puntjes, 100 pleuro goedkoper dan normaal
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_19967588
als ze echt opdringerig zijn is het lastig maar als ze vragen kan ik u helpen vind ik t niet erg
Doubt whom you will, but never yourself.
Christine Bovee
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:50:07 #10
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19967627
en dan zeiken als je iets wil kopen/weten en er is geen verkoper te zien zeker?

als je geen verkoper wil.... ga dan naar de aldi of de kijkshop...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_19967713
of naar ikea... maar ALS ik dan wat wil vragen moeten ze wel weten waar ze het over hebben. hmn... veeleisend he?
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:57:14 #12
39446 303
(C) Roland
pi_19967860
Ik vind het eigenlijk wel handig, ik winkel heel praktisch en kan ze dan gerichte vragen stellen. Scheelt me heel wat zoekwerk.

Maar het kan irritant zijn begrijp ik als je niet gericht gaat winkelen en misschien alleen wil kijken. Maar even aangeven dat je dat graag wilt en je wordt verder met rust gelaten.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_19968078
In een kledingwinkel is dat wel leuk.. als er dan een leuk meisje komt vragen of ze me kan helpen dan knik ik altijd bevestigend en vraag of ze met me mee een pashokje ingaat.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_19968119
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
In een kledingwinkel is dat wel leuk.. als er dan een leuk meisje komt vragen of ze me kan helpen dan knik ik altijd bevestigend en vraag of ze met me mee een pashokje ingaat.
pi_19968125
Stelletje zeikerds hier. Zo zitten ze te zeiken dat ze nooit geholpen worden en zo worden ze te snel en te veel geholpen.

Tis ook nooit goed.
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:08:32 #16
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19968173
ik hou er ook niet van en daarom dring ik zelf ook niet bij mensen op. Alleen als ik zie dat ze iets zoeken en ze het niet kunnen vinden of als ze iets willen vragen.. maar zelf hou ik erook niet van, dus ik weet hoe mensen het willen...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:10:50 #17
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19968251
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
haha das een goeie. Zal ik omdenken..
  Moderator donderdag 17 juni 2004 @ 16:12:41 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_19968304
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
Juust!
Of ze kijken ze zó aan!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_19968513
soms ook genant: je vraagt iets en ze gaan echt all the way om je te helpen (andere collega's vragen, chef bellen, de hele winkel doorrennen) en vervolgens blijkt dat het toch niet is wat je zocht. dan durf ik echt niet meer te zeggen dat ik liever een rode had...
pi_19968593
Bij de Men @ Work in eindhoven is het pas erg
Iedere verkoper zegt hoi tegen je en laatst begon er nog een tegen me aan te lullen. Niet dat ik dat erg vind maar het is alleen maar om die zooi te verkopen
Zo jullie zijn beetje aan het shoppen in eindhoven beetje chillen he Kan ik iets voor je doen?"
"Euh nee we hebben het gezien"
"Wat zocht je?"
"Een leuk shirt"
"Ow zal ik even helpen?"
"Nee hoeft niet"
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:21:48 #21
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19968600
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:18 schreef grijsiszogeknogniet het volgende:
soms ook genant: je vraagt iets en ze gaan echt all the way om je te helpen (andere collega's vragen, chef bellen, de hele winkel doorrennen) en vervolgens blijkt dat het toch niet is wat je zocht. dan durf ik echt niet meer te zeggen dat ik liever een rode had...
dat heet nou service!! doe het zelf ook hoor, vind het geen probleem. als ik iets zoek, en de verkoper kan het ook niet zo zelf vinden, dan moeten ze dat maar opzoeken ofzo! klant is(bijna) koning..
pi_19968696
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:18 schreef grijsiszogeknogniet het volgende:
Ohw, in dat geval weet ik al waarom je het topic begon. Die kwaal heb ik ook, dat ik het dan moeilijk vind om terug te krabbelen. Ik vind die verkopers dus niet iriitant, ik vind het irritant van mezelf dat ik me dan moreel bijna verplicht voel om die shit aan te schaffen....!
In the long run, I hit what I aim at
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:28:59 #23
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_19968808
Aaah, meneer is bij de it's geweest.
pi_19968867
je moet de baas eens horen als we niet direct in de benen stappen om naar de klant te gaan.

wil de klant geen hulp dan meld die het wel...willen ze wel geholpen worden kun je iets verkopen!
pi_19968875
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:28 schreef Bob-B het volgende:
Aaah, meneer is bij de it's geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')