condoom om de catusquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe doe ik t beste "veilig"... wil natuurlijk geen cactus hif oplopen.....
Je doet vermoeden dat je er alles vanaf weet! Heb je ervaring met deze vorm van zelfbevrediging vraag ik me dan af!?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:25 schreef jogy het volgende:
Wie is er nou niet nieuwsgierig naar de nieuwste rage in Nederland??
Stel hier je vragen, je kan ze ook mailen naar jogy@fok.nl en dan zullen we ze anoniem in dit topic behandelen.
Nieuwsgierig welke cactus er noui bij jou past en hoe je de kringspier zodanig kan ontzien dat de schade minimaal is?
Vraag alles over deze nieuwste sensatie in dit speciale topic!
Aha, ik zat de cactus op kantoor hier al te bekijken, zoekende als ik was naar penetreerbare gaten, maar naar nu blijkt is het vice versa.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:25 schreef jogy het volgende:
Nieuwsgierig welke cactus er noui bij jou past en hoe je de kringspier zodanig kan ontzien dat de schade minimaal is?
kom je nu meequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef UnICorN-girl het volgende:Misschien is 't beter om de kaktus eerst van haar stekels te ontdoen, darna kijken we wel verder
Jij hebt makkelijk praten bij jou hoeftie er niet inquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Renmaestro het volgende:
De groter, de beter
Zeg ik altijd maar.
![]()
Wie zegt datquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
Jij hebt makkelijk praten bij jou hoeftie er niet in
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
de grote mensen doen ook wel eens konte-bonken!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:52 schreef StofjeB het volgende:
Help, er zit kak tussen mn billetjes
Afrikaanse Cactii vermijden. En rustig de cactus inserteren zodat je geen onnodige wondjes oploopt, voor je het weet loop ( de eerste twee weken loop je nog geeneens ) je met een stoma.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe doe ik t beste "veilig"... wil natuurlijk geen cactus hif oplopen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |