abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19965593
De Telegraaf komt met een schokkende onthulling. Wat blijkt? Patrick Kluivert is een halve Duitser.
Patrick Kluivert, de spits van Oranje, blijkt een Duitse oma te hebben. En De Telegraaf zet dik aan: Kluivert zou voor Duitsland spelen, als de familiegeschiedenis iets anders was verlopen.

Het begint met opa Rolf Kluivert, die werkt voor de Nederlandse Marine en in Hamburg is gestationeerd. Daar ontmoet hij de Duitse Erika Braun, waarmee hij trouwt. In 1943 komt zoon Rolf jr. ter wereld.

De familie Kluivert verhuist aan het einde van de oorlog naar Amsterdam, de stad waar op 15 juni 1976 Patrick Kluivert Kahn ter wereld komt als zoon van Rolf jr..

'Het verhaal klopt', bevestigt Kluivert. 'Ik heb ook een soort liefde voor Duitsland, zeker wanneer ik mijn grootouders bezoek. Zij praten ook nog steeds met Duits accent. Maar ik voel me echter Nederlander. Sorry, maar woensdag ga ik geen cadeautjes weggeven.'

Bron: www.telegraaf.nl

Kluivert: stinkmof!
  donderdag 17 juni 2004 @ 14:47:30 #2
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_19965687
Is er iemand weer lekker snel bij.....

Ik ga nog een toeterhoed halen!
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_19965759
Lig toch niet te zeiken in de Bild staat dat Kahn een halve Let is. Die zegt precies t zelfde als kluivert voelt zich lekker bij zn Fam, maar gaat geen kados weggeven bij de wedstrijd van zat
Cuore Sportivo
pi_19965801
Hij schijnt ook negoide voorouders te hebben! .
Wie?
  Admin donderdag 17 juni 2004 @ 14:51:48 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19965825
Snotteke, dubbel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')