ik heb dit ook idd wel eens,meestal als ik te weinig gegeten heb,ik drink dan meestal wat water of ga op bed liggen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:18 schreef Perfect het volgende:
Was echt heel raar, ik stond even voor de spiegel, mijn ogen gingen raar doen, ik 3 á 4 seconden van de wereld. ik voelde wat pijn achter me oor, want ik kwam tegen afwerkrand van de lambrisering, en toen lag ik op de grond. Het enige wat ik nog kan herinneren van die 3 á 4 seconde is die pijn....
Iemand een idee wat de oorzaak hiervan is, of mensen die dat nog meer hebben meegemaakt?
Misschien slaaptekort ofzo?
Daar heb je het probleem. Is op zich niet erg (je wordt er alleen dik van) maar je moet dan wel wat fruit eten of multivitaminen innemen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:38 schreef Perfect het volgende:
mwa ik eet niet zoveel, slaap redelijk, en zit niet echt veel achter de pc.
Misschien ligt het aan dat ik niet zoveel eet... want dat is een drama bij mij, alleen vette hap, en lekkere dingen eet ik aardig veel. Dus het zal daar wel aan liggen
Ik kan dat geveol van me ogen niet echt beschrijven, maar kreeg wel een soort licht gevoel in mijn hoofd ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:45 schreef Brennie het volgende:
Had je ook last van oorsuizen en vooraf een wat licht gevoel in je hoofd?
Lijkt op flauwvallen al vind ik het wel typisch dat je ogen raar deden.
Wat gebeurde er precies met je ogen?
En heb je nu nog bepaalde klachten?
ja fuck, dan heb ik dat ook, of als ik op de bank lig ofzo en ik kom ineens heel snel rechtop.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:37 schreef Perfect het volgende:
Ik ging net 30 seconden hurken en dna snel omhoog dat geveol in mijn hoofd kreeg ik weer, maar dan niet zo erg als gisteren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |