abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19964902
Hoezee! Zwitserland en Kroatie komen weer het veld op, ditmaal gelukkig niet tegen elkaar.

18:00 Engeland - Zwitserland
20:45 Kroatie - Frankrijk

Engeland - Zwitserland

De Engelse voetballers hebben gemerkt dat ze iets te veel trappen, slaan, schoppen, vasthouden en duwen. Ze kunnen het zich niet permitteren om weer een vrije trap & penalty tegen te krijgen. Maar Engeland heeft geen andere wapens dan ruw spel, onbesuisd inkomen en onbeschoft tackelen. Nu zullen ze ballen zonder geweld moeten afpakken, en elkaar aanspelen zonder de tegenstander in een wurggreep te houden. Dat wordt lachen.

Zwitserland

De stokoude spits Chapuisat is trager dan Advocaats haargroei, Vogel blijft trouw de bal inleveren aan tegenstanders, keeper Stiel absorbeert slechter dan Advocaats bezwete shirt. De Zwitsers moeten zich constant laten vallen, mekkeren om kaarten, spugen naar Beckham en vanaf elke hoek en afstand de bal op het goal van James afvuren. Elke poging om 'normaal' te gaan voetballen, is voor Zwitserland fataal.

Uitslag: 2-0 (Beckham richt beter met spuug aan zijn kicksen.)

20:45 Kroatie - Frankrijk

Kroatie heeft al 1 punt binnen, en dat levert zo'n 300 duizend Euro op. Laat ze van dat geld een paar Fransen tot Kroaat naturaliseren. Slechts Dado Prso kan scoren, de andere Kroaten weten alleen hoe ze een bal in de tribune moeten kegelen.

Vieira, Pires, Wiltord en Henry spelen samen bij Arsenal, drie andere Fransen spelen samen bij Chelsea. En ze -spelen- ook echt, en zitten niet op de bank zoals de zes Nederlanders bij Barcelona. Daardoor voelen de Fransen elkaar aan. Laat dat een les zijn voor Oranje. Tip: voor het WK 2006 sluiten de 22 internationals zich aan bij MVV, om in alle rust aan een team te bouwen.

Uitslag: 0-2 (Henry met omhaal vanaf de middenstip & indraaiende corner.)
  donderdag 17 juni 2004 @ 14:20:02 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19964933
Ik heb precies dezelfde uitslagen gepouled
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19965068
Engeland - Zwitserland:

De Engelsen moeten winnen. De Zwitsers zullen defensief spelen. Hierdoor zullen de Zwitsers kunnen counteren. Toch denk ik dat Engeland wint. 2-0

@ TS: Vogel doet vandaag niet mee, dus dat balverlies zal wel meevallen.

Frankrijk - Kroatië:

Frankrijk heeft op mij geen goede indruk gegeven tegen de Engelsen. Toch zullen ze vandaag winnen van de Kroaten. 2-1
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_19965322
Nu krijgen we de broertjes Yakin (Murat en Hakan)
pi_19965382
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:24 schreef Bos81 het volgende:
Engeland - Zwitserland:

De Engelsen moeten winnen.
Ik snap wat je hiermee bedoelt, maar is het niet zo dat een team altijd moet winnen?
Dat is vaak zo dom aan voetbal..dat winnen wiskundig gezien niet noodzakelijk is
pi_19965929
Engeland Zwitserland 1-2

Frankrijk - Kroatie 2-2 ( 2x Prso )

Ben altijd voor de underdogs
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:07:03 #7
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_19966306
Engeland - Zwitserland 2 - 0 (rust 1-0)
Frankrijk - Kroatie 3 - 1 (rust 0-1)
  donderdag 17 juni 2004 @ 15:12:20 #8
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_19966470
3-0 voor engeland (rust 1-0)
1-0 voor Frankrijk (rust 0-0, wederom een nipte overwinning)
Ik denk dat engeland danig agressief te werk zal gaan dat het ze veel goals en kaarten zal opleveren, de fransen verspelen al hun geluk in de poule en zullen zo nooit de finale bereiken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_19967312
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:36 schreef 2look het volgende:

[..]

Ik snap wat je hiermee bedoelt, maar is het niet zo dat een team altijd moet winnen?
Dat is vaak zo dom aan voetbal..dat winnen wiskundig gezien niet noodzakelijk is
Als ze gelijk zouden spelen, hebben ze maar 1 punt uit 2 wedstrijden, dan komt uitschakeling wel erg dichtbij. Bij winst vanavond van Zwitserland is de uitschakeling een feit. Zwitserland heeft bij een gelijkspel alles nog in eigen hand. Winnen van Frankrijk, hoe moeilijk het ook is, volstaat dan. Als Engeland gelijkspeelt moeten ze van Kroatie winnen en is dan afhankelijk van Frankrijk - Zwitserland
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_19967691
Engeland - Zwitserland 3-1

Kroatie - Frankrijk 1-1
Even a broken clock is right twice a day.
  FOK!fossiel donderdag 17 juni 2004 @ 16:45:07 #11
8443 cptmarco
it's captain...
pi_19969341
eng - zwi 2-0
fra - kro - 2-0
pi_19969479
fra - kro - 4-1 oid denk ik, ik verwacht goed voetbal aan de franse kant .
pi_19969640
Nee
Zwisterland wordt onderschat.
Dat zegt zelfs Günther Netzer.
Als iemand goed is in onderschatten ( na ons natuurlijk ,want wij zijn er wereld kampioen in) dan wel die Engelsen.

Je gelooft toch geen seconde dat Beckie Paulie en al die andere proleten , die Zwitsers ook maar 1 seconde ernst nemen?

Wel nu , ze zullen wel moeten want Zwitserland gaat het openings goal scoren.
En dan gaan onze "Vrienden" heel erg nerveus worden , wat ongetwijfeld een rode kaart voor Beckham gaat worden.
En toch gaan ze het redden . Op het nippertje

1-2 zeg ik

La France Croatie ?
Interesseet mij eigenlijk geen ene jota
pi_19977097
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:57 schreef CANARIS het volgende:
Nee
Zwisterland wordt onderschat.
Dat zegt zelfs Günther Netzer.
Als iemand goed is in onderschatten ( na ons natuurlijk ,want wij zijn er wereld kampioen in) dan wel die Engelsen.
Je gelooft toch geen seconde dat Beckie Paulie en al die andere proleten , die Zwitsers ook maar 1 seconde ernst nemen?
Wel nu , ze zullen wel moeten want Zwitserland gaat het openings goal scoren.
En dan gaan onze "Vrienden" heel erg nerveus worden , wat ongetwijfeld een rode kaart voor Beckham gaat worden.
En toch gaan ze het redden . Op het nippertje
1-2 zeg ik
La France Croatie ?
Interesseet mij eigenlijk geen ene jota
Tja, na die matte 3-0 voor Engeland kun je maar beter nu naar Kro-Fra kijken
pi_19977098
Prso gaat bij Glasgow Rangers spelen..ook zonde van dat talent
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:42:35 #17
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_19993500
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 15:12 schreef kingmob het volgende:
3-0 voor engeland (rust 1-0)
Ha!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_19995492
na ja , ze hebben dan wel 3-0 gewonnen maar ik von het maar weer een bout wedstrijd van die engelsen.
Spelen tegen zwisterland alsof het godverd. om een finale plaats gaat.

Wat een schijterig voetbal.
Ik vond die zwitsers overigens in de eerste helft zelfs beter als die engelsen ( en dat zegt wat)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')