abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19961956
Op de TV zie je regelmatig de reclame van Special K voorbij komen.
Volgens hun is dit een nieuwe manier van afvallen. Binnen 15 dagen wat kilo's ervan voor de zomer e.d.

Van de Special K website:

quote:
De Special K Challenge is een simpel, maar serieus programma dat door voedingsdeskundigen werd ontwikkeld. Dit programma is jouw beste partner om je lijn en schoonheid deze zomer te laten schitteren.
quote:
Simpel
De Special K Challenge past zich aan jouw ritme en levensstijl aan. Vergeet hoofdbrekende calorieberekeningen en ingewikkelde recepten en kies voor een programma dat uit 2 Special K maaltijden, een tussendoortje in de namiddag en een evenwichtige maaltijd bestaat.

Snell
Om je goed in je lichaam te voelen is een demoraliserend programma met een te strenge calorieberekening en ontbering nergens meer voor nodig. Dankzij de Special K Challenge heb je binnen de twee weken je slanke lijn helemaal terug.

Evenwichtig
Dit programma werd uitgewerkt door voedingsdeskundigen op basis van een evenwichtige voeding gedurende 2 weken. Het biedt je 1500 kcal* per dag en garandeert de essentiële voedingsstoffen (koolhydraten, eiwitten, vitaminen, mineralen) die je nodig hebt.

*1.500kcal = de dagelijkse hoeveelheid voor een vrouw in het kader van dit programma. Voor een man bedraagt die 1800 kcal
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan volgt nu het menu wat zij aanbieden:

Om de Special K Challenge met succes aan te gaan, volstaat het om onderstaand menu gedurende twee weken te volgen :

Begin je dag met een Special K ontbijt!

• 30g Special K met afgeroomde melk.
  • Een stuk fruit (een halve pompelmoes, of 125ml vruchtensap).
  • Een kop thee of koffie.

Een evenwichtige maaltijd als lunch !

Geen asociale toestanden! Geniet van een echte, heerlijke lunch met je gezin, vrienden of collega’s.
    Stel zelf je evenwichtige maaltijd samen!

• Slaatje naar keuze
  • Vlees, of vis, of 2 eieren...
  • Groenten: zoveel je maar wilt!
  • 40 g brood (’n broodje of twee sneetjes) en 10 g boter of olijfolie
  • Magere yoghurt (0% vetstoffen)
  • Fruit: 2 kiwi’s of een schaaltje aardbeien.
    Tip! Je kunt steeds, in functie van je activiteiten en je dagindeling, lunch en avondmaaltijd omruilen!

Een lekker vieruurtje ? Dat mag !
    Een tussendoortje in de namiddag rekent af met elke (snoep)honger!

• Twee sneetjes brood, een broodje, of een Special K graanreep: jij kiest!
  • Magere yoghurt (0% vetstoffen).
  • Een stuk fruit (vb appel, peer of sinaasappel).

Een heerlijk avondmaaltijd met... Special K !

• Een slaatje (met een lepel light-vinaigraitte) of soep.
  • Een kom Special K (45g) met 125ml magere melk.Yoghurt met 0% vetstoffen.
  • Een stuk fruit (150g).
    Tip! Je kunt steeds, in functie van je activiteiten en je dagindeling, lunch en avondmaaltijd omruilen!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zal zo naar de supermarkt om 2 van die pakken te kopen. Verder zal ik me zoveel mogelijk gaan houden aan bovenstaand menu.... Op de website van Special K ( http://www.specialk.nl ) vind je nog meer informatie... Ook staan er coaches die je helpen om je doelstelling te bereiken
    Hier doen ze een soort fitness met je!

Wie is er al mee gestart? Wat zijn je resultaten tot nu toe?
  • pi_19962149
    Gewoon iedere dag gezond eten en lekker (wat extra) erbij sporten en je hebt die Special K prut niet nodig.

Val je weer in je oude eetpatroon na dit 'lijnen' met Special K, dan heb je een grote kans dat het verloren gewicht er weer snel aan zit.
      donderdag 17 juni 2004 @ 12:44:25 #3
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_19962178
    Holy fuck! Als ik eet wat daarboven wordt voorgeschreven kom ik gewoonweg aan!! Wat ontzettend veel!!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_19962240
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 12:43 schreef BadGirly het volgende:
    Gewoon iedere dag gezond eten en lekker (wat extra) erbij sporten en je hebt die Special K prut niet nodig.

Val je weer in je oude eetpatroon na dit 'lijnen' met Special K, dan heb je een grote kans dat het verloren gewicht er weer snel aan zit.
    Wat zij zegt inderdaad!

Je kan beter een lekker gezond stuk volkorenbrood kopen, zitten veel meer vitamines in. En daarbij, dat avondeten!!!! JEmig! Je kan toch niet op een schaaltje yoghurt leven!!!!!
    Hardstikke ongezond, je hebt veel meer groentes nodig, niet alleen smiddags bij de lunch, maar ook savonds.
    (:
    pi_19962877
    Ja ik geloof er ook niet in, zou je de rest van je leven dit moeten eten anders heeft het ook geen zin :\

Nee je kan beter gewoon normaal eten en wat meer bewegen dan dit.
    pi_19962888
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Holy fuck! Als ik eet wat daarboven wordt voorgeschreven kom ik gewoonweg aan!! Wat ontzettend veel!!
    ja ik heb het zelfde... helaas hebben onze lichamen standaard al wat minder nodig om te kunnen werken
    Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
    Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
      donderdag 17 juni 2004 @ 13:17:21 #7
    88360 kleinmeiske
    Tja, het is een gave ...
    pi_19963192
    Kweetniethoor, volgens mij groei ik alleen maar van zo'n dieet. En om nou 15 dagen achtermekaar Special K te moeten eten ... ik weet niet hoe het smaakt, maar dat wordt saaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Zou me alleen met pindakaas lukken (kleinmeiske is pindakaasverslaafd)
    Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
      donderdag 17 juni 2004 @ 13:33:11 #8
    85750 N_I_
    Free Bizantium!
    pi_19963632
    Om af te vallen moet je gewoon sporten/ veel bewegen. Geen mietjes-dieten volgen
    Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
    христианский солдат
      donderdag 17 juni 2004 @ 13:44:22 #9
    88360 kleinmeiske
    Tja, het is een gave ...
    pi_19963936
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 13:33 schreef N_I_ het volgende:
    Om af te vallen moet je gewoon sporten/ veel bewegen. Geen mietjes-dieten volgen
    TRUE! Ik sport me een ongeluk, val alleen niet af. Wordt wel veel strakker en da's nou net de bedoeling
    pi_19963981
    wat weinig voor tussen de middag zeg....dat trek ik echt niet
      donderdag 17 juni 2004 @ 13:53:39 #11
    85750 N_I_
    Free Bizantium!
    pi_19964185
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 13:44 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

TRUE! Ik sport me een ongeluk, val alleen niet af. Wordt wel veel strakker en da's nou net de bedoeling
    Een meisje mag nou eenmaal wat vet hebben. Je verliest overigens wel vet maar het verloren gewicht wordt weer 'opgevuld' door spiermassa.
    Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
    христианский солдат
    pi_19964261
    Ik sta ff te kijken van dat avondeten zeg, daar kun je toch niet op leven Waar is de ouderwetse en nodige warme maaltijd

Mijn ontbijt en lunche zijn sowieso altijd mager, 's morgens een bakje magere yoghurt met zoetstof , 11 uur een sultana, stuk fruit, plakje ontbijtkoek of iets in die richting, 's middags 2 of 3 bruine boterhammen met iets magers (of soms ookwel eens droog) en 's avonds gewoon lekker warm eten en rond een uur of 10 soms nog iets lekkers, een koek ofzoiets.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2004 13:57:34 ]
      donderdag 17 juni 2004 @ 14:09:29 #13
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_19964618
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 13:56 schreef heaven7 het volgende:
    Ik sta ff te kijken van dat avondeten zeg, daar kun je toch niet op leven Waar is de ouderwetse en nodige warme maaltijd

Mijn ontbijt en lunche zijn sowieso altijd mager, 's morgens een bakje magere yoghurt met zoetstof , 11 uur een sultana, stuk fruit, plakje ontbijtkoek of iets in die richting, 's middags 2 of 3 bruine boterhammen met iets magers (of soms ookwel eens droog) en 's avonds gewoon lekker warm eten en rond een uur of 10 soms nog iets lekkers, een koek ofzoiets.
    Rond een uur of 10? Dat is dus zo wie so slecht. Het beste kun je na 19.00 niets meer eten.
    pi_19964689
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 14:09 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Rond een uur of 10? Dat is dus zo wie so slecht. Het beste kun je na 19.00 niets meer eten.
    Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoelaat ja naar bed gaat!
      donderdag 17 juni 2004 @ 14:13:53 #15
    64834 Miss_mini
    Wee bis diech??
    pi_19964745
    ja idd ik d8 ook dat je na 19:00 niks meer mocht eten,omdat je lichaam dan niks meer verwerkt
    Welkom in Limburg....wat un geveul
    pi_19964833
    Ik vind "slecht" wel erg overdreven. Als je zo gaat denken zijn er veel dingen "slecht" voor je. Wat ik opsomde is niet om mee af te vallen maar dat is mijn gewone eetpatroon. Als ik lijn ziet het er iets anders uit.
    pi_19964892
    Bovendien, als ik niet af hoef te vallen en ik heb zin in wat lekkers dan pak ik dat gewoon Het moet de spuigaten niet uitlopen maar zo nu en dan is helemaal geen probleem.
    pi_19965018
    Ik vind 't zo'n onzin dat je na een bepaalde tijd 's avonds niks meer mag eten (de een zegt 19:00, de ander 20:00). Heb dat ook weleens geprobeerd, werd er geen gram lichter van.
    Meestal eet ik overdag helemaal niks, en begin 's avonds pas met eten. En ik ben niet dik.

Dit Kellogs dieet lijkt me vooral leuk voor Kellogs zelf. En als je er al van afvalt is dat maar van korte duur, je gaat tenslotte niet de rest van je leven hierop leven.
    No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
    pi_19967941
    Ik eet het als ontbijt Is best lekker
      donderdag 17 juni 2004 @ 16:03:48 #20
    88360 kleinmeiske
    Tja, het is een gave ...
    pi_19968044
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef trueblue het volgende:
    Dit Kellogs dieet lijkt me vooral leuk voor Kellogs zelf. En als je er al van afvalt is dat maar van korte duur, je gaat tenslotte niet de rest van je leven hierop leven.
    Toch maar even serieus reageren. Je hebt gelijk, als je van dit dieet afvalt, dan is het maar voor korte duur. Dit is typisch zo'n jojo-effect in de hand werkend dieet. Een paar dagen / weken crashdieet volgen zodat je weer in je bikini past en daarna vrolijk weer gaan eten zoals je van tevoren deed en dus nog zwaarder worden dan je al was.
    En je hebt ook gelijk dat het alleen maar leuk is voor Kellogs.

Het zou zo fijn zijn als al die bedrijven die pretenderen dat ze het zo goed met ons voor hebben dat ook eens echt zouden menen
    pi_19968087
    het boeit totaal niet wanneer je eet, je lichaam verwerkt het toch wel. wat wel boeit is dat als je slaap je geen honger gevoel meer hebt (psychologisch afvallen dus). Dus ben je je eigenlijk in je slaap aan het uithongeren.
    Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
    Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
      donderdag 17 juni 2004 @ 16:25:26 #22
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_19968710
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 14:16 schreef heaven7 het volgende:
    Ik vind "slecht" wel erg overdreven. Als je zo gaat denken zijn er veel dingen "slecht" voor je. Wat ik opsomde is niet om mee af te vallen maar dat is mijn gewone eetpatroon. Als ik lijn ziet het er iets anders uit.
    Ik bedoelde "slecht" ook niet dat het niet goed voor je is maar dat je na een bepaalde tijd geen vet meer verbrand (tenminste, dat heb ik gehoord of gelezen). Ik heb zelf nog nooit aan een dieet gedaan en zal het waarschijnlijk ook nooit doen. Heb een goede stofwisselijk blijkbaar want ben niet dik en kom ook nooit veel aan, en kom ik wat aan dan is het er ook weer snel af zonder dat ik er wat voor hoef te doen.
    pi_19975683
    Probeer s'morgens als je wakker ben gelijk iets te eten, dit hoeft niet veel te zijn. Maar dan is gelijk je maag aan het werk. Als je vroeg een onbijt op heb merk je dat je ook eerder weer honger hebt.
    Doordat je maag aan het werk is.

En van dat je s'avonds niet mag eten na en bepaalde tijd klopt als je iets eet met veel vet of koolhydraten. bijvoorbeeld chips. 100 gram chips 350 calorieen. Maar iets eten met veel eiwit is juist erg goed. s'nachts werkt je maag ook en van eiwit kan je bijna niet dik worden

Ik eet om 22:00 een bak kwark 100gram is 10 gr eiwit, 0 gr vet 5gr koolhydraten
    pi_19976932
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 21:16 schreef nielsharley het volgende:
    En van dat je s'avonds niet mag eten na en bepaalde tijd klopt als je iets eet met veel vet of koolhydraten. bijvoorbeeld chips. 100 gram chips 350 calorieen. Maar iets eten met veel eiwit is juist erg goed. s'nachts werkt je maag ook en van eiwit kan je bijna niet dik worden
    Ik eet mijn leven lang al 's avonds een hele hoop koolhydraten (brood, chocola). Nooit dik van geworden. Ik heb ook een paar jaar overdag meer gegeten en 's avonds dan een stuk minder, maar ik ging er toch echt niet lichter van wegen. Hoe zit dat dan? Ben ik een uitzondering?

[ Bericht 0% gewijzigd door trueblue op 17-06-2004 23:30:35 (typo) ]
    No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
    pi_19979412
    Mja, als je echt wilt afvallen kun je je misschien beter verdiepen in een 'low GI' dieet.
    Dan is de Kellogg's All-Bran ook beter geschikt dan de Special K. Je blijft er in ieder geval langer vol door en persoonlijk vind ik ze lekkerder. (ik doe het verder niet om af te vallen, gewoon omdat ze lekker zijn) Bovendien bevatten ze minder koolhydraten, meer vezels en stijgt je bloedsuiker minder. (wat in verband staat met energiek/moe voelen, al zul je daar door alleen All-Bran te eten weinig van merken)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')