Ik was eigenlijk Jolan aan het begluren , NiNi moest even naar de wc .quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
inzoomen op NiNi is okee
sterker nog.....ik bén die populier.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Hoi Jolan , ben jij dat bij die populier?
*zwaait
Dan heeft net die hond tegen je aangepist.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:54 schreef Jolan het volgende:
[..]
sterker nog.....ik bén die populier.
was dat een hond?! ik dacht dus NiNi....enzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dan heeft net die hond tegen je aangepist.
Men , jij bent wel koelbloedig.
Die zat nog op de wc...quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:04 schreef Jolan het volgende:
[..]
was dat een hond?! ik dacht dus NiNi....enzo
kgghh-kgghhhquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Die zat nog op de wc...
We moeten toch een beetje structuur krijgen onder de stalkers , ik deel wel walky-talky's uit.
Zo kunnen we elkaar up to date houden.
Copy that "populier" .quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:10 schreef Jolan het volgende:
[..]
kgghh-kgghhh
This is "Juliet" for "Victor-Alpha-Charlie", over.
I have clear vision of target, I repeat: Clear vision of target, over.
Waren alleen maar verkapte pogingen om op je werk niet op te vallen!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:19 schreef NiNi het volgende:
Inmiddels heb ik mijn huis allang verlaten en ben op mijn werk.
Slechte stalkers.
geeft niks.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:19 schreef NiNi het volgende:
Inmiddels heb ik mijn huis allang verlaten en ben op mijn werk.
Slechte stalkers.
Ik zit trouwens in een kopieermachine.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Waren alleen maar verkapte pogingen om op je werk niet op te vallen!!
Geen foto's zonder toestemming trouwens.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef Jolan het volgende:
[..]
geeft niks.
Ik ben toch al klaargekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |