Hij raakte hem toch nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef Boomstam het volgende:
Het was een logische rodekaart, ook al was het stom geluk dat ie per ongeluk met zijn hand bij die bal kwam.
buiten het strafschopgebiedquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
urhm.. het was toch de keeper die mag de bal toch in de handen nemen?
@Kentaro zit op me werk geen TV hier..
Niet buiten het doelgebiedquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:51 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
urhm.. het was toch de keeper die mag de bal toch in de handen nemen?
@Kentaro zit op me werk geen TV hier..
Toch wel even met z'n handschoen dacht ik. Misschien onbewust maar toch.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Takemenow het volgende:
Hij raakte de bal NIET. Heb de herhaling wel 20 x gezien en hij raakte de bal niet.
Ja iddquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:58 schreef bramos-elvis het volgende:
Rood is zwaar gestraft vind ik, vooral omdat hij het niet met opzet deed, ik had hem geel gegeven!
Het is toch zijn taak om de Portugezen niet te laten scorenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:00 schreef JohnDDD het volgende:
Aan de andere kant hielp zijn hand wel bij de verhindering van het scoren door de Portugees, dus misschien was het wel terecht? Ik weet het niet, ik twijfel, maar geel was beter.
Idd, als het die scheids wasquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Welke scheidsrechter was het...
Toch niet die ene die totti een gele kaart gaf terwijl het rood moest zijn.
Want die mag van mij echt weg van het EK.....
bij hands MOET hij toch rood geven(in geval van de keeper), opzet of niet?! dus geel was niet mogelijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:58 schreef bramos-elvis het volgende:
Rood is zwaar gestraft vind ik, vooral omdat hij het niet met opzet deed, ik had hem geel gegeven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |