Dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
brighton: ik doe niet mee aan de actie, moet ik voor jou dan maar ff subsidesport stemmen?
Dat lijkt mij minder tof. Dan laat ik m'n hele familie ff stemmenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef brighton het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn
En als je wel wat wil kopen, stem je wel mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij minder tof. Dan laat ik m'n hele familie ff stemmenAls je niks wilt kopen stem je ook niet mee.
ff topic lezen jojoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij minder tof. Dan laat ik m'n hele familie ff stemmenAls je niks wilt kopen stem je ook niet mee.
Klopt het verder dat op football365shop er weinig flaggen zijn? Weinig kleine prulletjes? Weinig shirt van clubs buiten engeland?
Die ene kerel kon niet stemmen omdat hij een foutmelding kreeg. Daarom bood die andere kerel hem aan om vóór hem te stemmen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:51 schreef jojomen4 het volgende:
Wat bedoel je JP?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:06 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die ene kerel kon niet stemmen omdat hij een foutmelding kreeg. Daarom bood die andere kerel hem aan om vóór hem te stemmen.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:23 schreef brighton het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als 'ie het nou nog niet snapt
Gedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef brighton het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn
Schitterend in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:23 schreef brighton het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als 'ie het nou nog niet snapt
Ach ja, het houd het topic wat hoger in de lijst.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:56 schreef jojomen4 het volgende:
OK jongens ik begrijp de tekeningEn ik moet toegeven dat ik er hard om gelachen heb
Mooi gedaan dus
Owja, en sorry voor m'n reactie die niet terecht was
Nee, geen must ofzo. Veel te duur ookquote:Op zondag 27 juni 2004 15:43 schreef Eilanden het volgende:
Maar we willen toch niet allemaal een 04-05 shirt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |