gijssss...... hoe was Marco gisteren??quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:22 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben niet geweestquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss...... hoe was Marco gisteren??
quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Maar wat ik van Nadine heb gehoord was het gaaaaaaaaf !
Dat wordt leuk gijs!quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik dacht dat jij ook mee was
ik ben benieuwd..... ga vanavond....
![]()
tot zow quinnyquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:36 schreef Quinny het volgende:
Een goedemorgen tvp
Tot zo
jouw heb ik gister nog niet verrot geschoten of wel?quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat wordt leuk gijs!
Schaaatjjjjeeeeeequote:Op donderdag 17 juni 2004 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemoooorgen deze morgen![]()
respect voor je gamen gijsquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
jouw heb ik gister nog niet verrot geschoten of wel?
Morgen gijs!quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:42 schreef Magneet het volgende:
mogguh slurfer
Hoerrrtjeeee ... ja man... Karen was er niet weg te slepen joh...quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Schaaatjjjjeeeeeehoe was het gisteren
![]()
straks naar die homo![]()
Hoi stuk .. heb je gisteren ook nog geschoten??quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:36 schreef Quinny het volgende:
Een goedemorgen tvp
Tot zo
thanxquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
respect voor je gamen gijswas top!!! zelfs Noot suckte meer dan jij
zeg zoiezo maar geen tijdquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoerrrtjeeee ... ja man... Karen was er niet weg te slepen joh...
We gingen al laat weg ... en dan blijft ze altijd nog hangen Hahahahaha..
Maar het was best ok daar hoor..
Verder zeg ik nooit meer een tijd als ik 's avonds weg moet..
Jaaa ik ben wel benieuwd naar Marco hoor...
Alleen ik heb geen zin in het voor programma... dat gaat 1,5 uur duren![]()
hier een knuffel van een negerquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
het leven ZUIGT !!!![]()
Haiquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoi stuk .. heb je gisteren ook nog geschoten??
quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
het leven ZUIGT !!!![]()
zeus houdt 1 hand in je zak bij je beurs anders rooft die brown hem.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier een knuffel van een neger![]()
ik was gisteren ff in gesprek met iemand en een vriend van mijn broertje die ging ff spelen, hij had dat spel nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai
Nee heb gisteren niet geschoten. Ik mocht van van Sjo. Hij was bang voor zijn elo
![]()
mogguh trouwensquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ik heb daar zo om moeten lachenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mogguh trouwensik heb je man gisteren lekker gepijpt
![]()
ja lachen man..... hij zegt.... mag ik ff spelen..... dus ik tuurlijk, maar dan zet ik je ff op mute en het geluid over de speakersquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:03 schreef Magneet het volgende:oh was het dat brown
das zo'n droog gezicht iddquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja ik heb daar zo om moeten lachen![]()
![]()
![]()
en wat was dat dan toen je een hele tijd stilstond?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja lachen man..... hij zegt.... mag ik ff spelen..... dus ik tuurlijk, maar dan zet ik je ff op mute en het geluid over de speakersdus ik ging gewoon verder lullen met die andere gast en hoor ik achter me dat gescheld en gevloek naar mij
alt + s doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:10 schreef Quinny het volgende:
WTF Daan kan invoeren zonder mouse![]()
![]()
Ohquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
alt + s doen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh
Ach zo leer ik nog eens wat van hem
toen was er niemand aan het gamenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
en wat was dat dan toen je een hele tijd stilstond?
dahquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
toen was er niemand aan het gamen![]()
ik dacht dat je dat wel wist, is minder werk vandaarquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]en ik ook
![]()
Gijsquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
het leven ZUIGT !!!![]()
Mietje ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hai
Nee heb gisteren niet geschoten. Ik mocht van van Sjo. Hij was bang voor zijn elo
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
het leven ZUIGT !!!![]()
Misschien wilt die wel even langskomen bij jequote:Op donderdag 17 juni 2004 09:20 schreef Quinny het volgende:
Zeusje ben er nog?
Ik ook...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]en ik ook
![]()
whehehehehe heb je die site gechecked van de BBC??quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ook...... nooit geweten...
Nee.... wat is daar dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehehe heb je die site gechecked van de BBC??
dezequote:Op donderdag 17 juni 2004 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee.... wat is daar dan?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
ken je deze al??
kan je alle EK goals virtueel terugzien
http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/
Ja.. die doet het niet bij ons..quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
deze![]()
[..]
jammer..... kan je nl alle goals en kansen virtueel terugzien .... vanuit een stuk of 12 verschillende cameraposities..... gaaf gemaakt manquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. die doet het niet bij ons..![]()
Ik zie weer een kruisje uiteraard...
Jaaaaaaquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien wilt die wel even langskomen bij jeMet Daantje spelen zal hem goed doen !
doe is even mailenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Elke maand een gratis film voor KPN klanten ADSL !!
http://breedbandportal.kpn.com/bbp/show/id=3628262
Joooh ... dat is cool...quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jammer..... kan je nl alle goals en kansen virtueel terugzien .... vanuit een stuk of 12 verschillende cameraposities..... gaaf gemaakt man
ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb gestemd![]()
![]()
Nederlanders manipuleren Duitse enquete over EK
jaaaa..... is echt bizar goed gemaakt..... ook een camerapositie vanaf de balquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Joooh ... dat is cool...
Naar huis gestuurd!! Cool!!
Nee, jammer ik had je aars wel eens aan flarden willen raggen inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
jouw heb ik gister nog niet verrot geschoten of wel?
we kunnen nu ook ff 1 op 1 gaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Nee, jammer ik had je aars wel eens aan flarden willen raggen inderdaad. Ik was NG het spelen en heb geen RS3 gespeeld gisteren.
Werkquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
we kunnen nu ook ff 1 op 1 gaanof ben je aan het werk ofzo?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik was NG het spelen en heb geen RS3 gespeeld gisteren.
whehehehe Strol heeft geen Fok in A'damquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Sorryquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Zoooooooo guntquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe Strol heeft geen Fok in A'damen ook zijn externe mail doet het niet.....mmmwhehehehehe
GUUUUNT !!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe Strol heeft geen Fok in A'damen ook zijn externe mail doet het niet.....mmmwhehehehehe
Het was zo gezellig Gijs...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:27 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sorry.
Was erg droog jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het was zo gezellig Gijs...Ik ben gepijpt door Brown en we hebben Bastard getackeld
ja mooi...... ik dacht echt dat ik erin bleef..... gewoon buikpijn....quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Was erg droog ja.. liep zo tegen de kogels aan!
Ooooh heeerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Jaaaa je bent er weer. Voel je je al iets beter Zeusjequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning gijsjes![]()
Gijijijis ... he daar ben je weer...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning gijsjes![]()
het gaat wel hoor. ik moet het allemaal ff laten bezinkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jaaaa je bent er weer. Voel je je al iets beter Zeusje![]()
gijssssssquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morning gijsjes![]()
soory dat ik niet heb gereageerd op je gister maar me hoofd stond er gewoon niet naarquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijis ... he daar ben je weer...
Sms-je nog gehad Zeusje?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
het gaat wel hoor. ik moet het allemaal ff laten bezinken
Geen probleem gijsje...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:50 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
soory dat ik niet heb gereageerd op je gister maar me hoofd stond er gewoon niet naar
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
me elo is door dit gedoe nog nooit zo laag geweest. moet vanavond een hoop schade gaan inhalen. ga gewoon die kachel heel vaak neerknallen![]()
kheb nog niks binnenquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:50 schreef Quinny het volgende:
Nadine, Surfer, Brown, Ker, Strol
Jullie hebben mail, als het goed is gegaan
alleen strol kan het niet lezen, hihi
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kheb nog niks binnen
ohquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:54 schreef Quinny het volgende:
Oh het is weer fout gegaan met dat mailtje. ik ben ook soms zo'n
daarin. Nouja dan maar vanavond. Als Sjo thuis is
Ruikt het naar kwakjesquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:55 schreef kepler het volgende:
badkamer schoonmaken stinkt
Kachel en ik zijn vanavond bij Marco Borsatoquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
me elo is door dit gedoe nog nooit zo laag geweest. moet vanavond een hoop schade gaan inhalen. ga gewoon die kachel heel vaak neerknallen![]()
Al gereageerdquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:54 schreef Quinny het volgende:
Oh het is weer fout gegaan met dat mailtje. ik ben ook soms zo'n
daarin. Nouja dan maar vanavond. Als Sjo thuis is
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ruikt het naar kwakjes
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:55 schreef Zeus-Nexium het volgende:
MR Kachel is killed by Zeus nexium
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Al gereageerd
Poot... je heb dat mailtje thuis gekregen!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Al gereageerd
Poot... je heb dat mailtje thuis gekregen!
Je adres stond verkeerd... nu heb je hem welquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Quinnnnnquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ruikt het naar kwakjes
kachel ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kachel en ik zijn vanavond bij Marco Borsato
Dus geen Rs3 voor ons beide...
Morgen weer wel... HEEL lang zelfs!!!
Ik heb al een week niet echt gespeeld geloof ik...
Het grote Bert en Ernie kwartet ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef gieling het volgende:
jullie raden nooit wat ik straks ga kopen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef gieling het volgende:
jullie raden nooit wat ik straks ga kopen
zucht..... kan die blonde weer niet tikkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je adres stond verkeerd... nu heb je hem wel
Kacheltje... prachtige bijnaamquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kachel ook[afbeelding]
het is dat ik Zeus toesta dat hij mij kachel noemt..... anders was ik ff op hem gaan zitten
ik kan pas maandag weer gamen![]()
nou, ik kwam een substantie tegen die ik niet echt kon plaatsen. Hopelijk was het geen 2 weken oud kwakjequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ruikt het naar kwakjes
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zucht..... kan die blonde weer niet tikken![]()
Ook nu pas wakkerquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:07 schreef Nadientje het volgende:
morgen
Je laatste dag als ongetrouwde manquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Gaaaast het volgende:... lekker geslapen zeg
was Marco goed? Heeft tie je laten genieten? Hij was niet te snel klaar toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:07 schreef Nadientje het volgende:
morgen
Komt goed schat. We hebben een cadeau voor die kachel !quote:
Teamworkquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
http://www.kachelpijp.tk/
PROESSSST
Voor wat?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
VOOORPRET HEEFT![]()
![]()
![]()
Ja ik belde je gister nog wel op maar je hoorde dat niet denk ik. Wilde het horenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef Nadientje het volgende:
het was zo mooiwilde ik quinny nog even bellen denk kan die lekker een liedje meeluisteren
![]()
neemt cho de telefoon niet op
![]()
het was echt mega te gek... de sfeer, de liedjes, de show, alles eromheenprachtigggg
quote:Mm..mmmmmmm..mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm WHAHAHAHAHAHAHA,.. vandaar dat we er zo uit gegooid zijn en hij niet post
Noot,... ik gun het je zooooo
was tie makkelijk? Had ik hem zonder enige kennis ook kunnen doen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen ging OK, maar of het voldoende is![]()
En de stroomGewoon sinds 24u vannacht tot half 11 geen stroom
Geen licht, geen muziek, geen PC
het was geweldigquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik belde je gister nog wel op maar je hoorde dat niet denk ik. Wilde het horen![]()
Was het leuk schat !!!
Yep, lekker hoor vanaaf nog een feestje en dan slapen en daarna weer feestquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je laatste dag als ongetrouwde man
hahahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
PROESSSST
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef Nadientje het volgende:
het was zo mooiwilde ik quinny nog even bellen denk kan die lekker een liedje meeluisteren
![]()
![]()
het was echt mega te gek... de sfeer, de liedjes, de show, alles eromheenprachtigggg
Haaaaaiiiiiquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
We zullen de page regelmatig updatenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
hahahahaha
Ben trouwens wel blij dat Zeus heb geen drol is gaan noemen. Hadden we hier zeer onsmakelijke plaatjes gehad.
Je kon met je mobiel toch de GG&GD om geestelijke steun vragen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Lul
Het was een hel
ik kom later in de middag ff langs bij je quinny. moet er echt ff tussen uit.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Voor wat?
Ah wat lief van je dat je dat wilde doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:10 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
ooooooohhhhhhh wat??quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
VOOORPRET HEEFT![]()
![]()
![]()
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef silver-surfer het volgende:
Nogmaals.... CHECK: http://www.kachelpijp.tk/
Dat zal ze geweldig vinden.....quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik kom later in de middag ff langs bij je quinny. moet er echt ff tussen uit.
En ik mis daantje. Hoe laat komt gijs thuis?
6 uur geloof ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik kom later in de middag ff langs bij je quinny. moet er echt ff tussen uit.
En ik mis daantje. Hoe laat komt gijs thuis?
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
PROESSSST
Bewerking is afgebrokenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:14 schreef kepler het volgende:
[..]
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
die smiley ook
ben niks van plan hoor met quinny. maar wel met jou!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zal ze geweldig vinden.....
Maar waarom wil je weten hoe laat ik thuis kom? Je mag dan wel groot wezen Gijs............. maar !!
He heerlijk !quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
maar wel met jou!!![]()
Regelmatig wordt hij geupdate met Kachelinfoquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stelletje honden!!!!![]()
van die drol bedoel je? hij is echt cool !!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk !![]()
Heb je de kachelpijp page gezien
Joh laat die peuter met rust. Hij is het niet waard om daar vetverbrandig aan te verspillenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heeft trouwens al iemand het adres van hakkert voor me?![]()
![]()
Z`n email ? blax_x@hotmail.comquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heeft trouwens al iemand het adres van hakkert voor me?![]()
![]()
Gijsquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:19 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Z`n email ? blax_x@hotmail.com
doe ik ook quinny.. hij is het niet waardquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Joh laat die peuter met rust. Hij is het niet waard om daar vetverbrandig aan te verspillen
Vraag eens aan nadine wat zij van hakkert vindquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
doe ik ook quinny.. hij is het niet waard
Het zijn stenen gijs...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
doe ik ook quinny.. hij is het niet waard
mooi, blij dat ik uitgeslapen heb danquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler, ik denk dat je hem evengoed als mij gemaakt zou hebbenEquations of Motion en eerste paar stappen in oplossen. Eindoplossing heb ik nergens overiges
HOERRRRRRRRquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Regelmatig wordt hij geupdate met Kachelinfo![]()
OOk naar iedereen gemailed trouwens...![]()
Sorry, dacht dat tie z`n email wilde voor msn. Hij poste daarna pas dat er istes niet helemaal lekker zitquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we het gewoon NIET over Hakkert hebben![]()
ja hij was net het liedje binnen aan het zingenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ah wat lief van je dat je dat wilde doen
Sjo lul![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het zijn stenen gijs...
Kan jij ook niet wetenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:25 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat tie z`n email wilde voor msn. Hij poste daarna pas dat er istes niet helemaal lekker zit
lees 1 of 2 of 3 topics terug maar evenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:26 schreef gieling het volgende:
wat is er überhaupt met hakkert
ooooohhhhhhhh wacht maar mannetjequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
van die drol bedoel je? hij is echt cool !!![]()
![]()
Hahahahah ja ik zag het...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HOERRRRRRRR![]()
check m'n sig
ooohhhh bij die van jou ook fucking hoerrrrrr..... aaaahhhhhhh ooohhhhhhhquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahah ja ik zag het...
Kachelpijp....
new cannonfoderrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel gaat RS3 kopen
Zegt Magneetquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
new cannonfoderrrrrrrrrrrrrr
canonfoderquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
new cannonfoderrrrrrrrrrrrrr
magneet killed notorious royquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zegt Magneet
we hebben dan wel geen kanonnen maar zijn wel kanonnenvoerquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
canonfoder
start running boy.... start running .....quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ben je trouwens blij met je nieuwe naam Mr Brown. kachelpijp past gewoon beter bij je gijs![]()
Lucky granaatquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
magneet killed notorious roy
ja respectquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lucky granaat
Maar ik stond op een gegeven moment wel 1e
en ik heb niet constant laatste gestaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lucky granaat
Dat komt omdat je ELO op 1000 begintquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
en ik heb niet constant laatste gestaan
ikke ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lucky granaat
He, dat hoor ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je ELO op 1000 begint
Maar goed, strax gaan we Giebel schieten
was Do er?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef Nadientje het volgende:
mag ik zeggen wie er waren bij marco of vinden surfer en brown dat niet leuk
Ik denk dat we allemaal wel weten dat het een flinke gay scene was daarquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef Nadientje het volgende:
waar eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:45 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten dat het een flinke gay scene was daar![]()
Old skool gaming Gijsquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
canonfoder
Do is het nichtje van een vriendin van me!! zie haar regelmatig. wel jammer dat ze al bezet isquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
was Do er?
Ja hoor zeg maar...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef Nadientje het volgende:
nee vertel vertel vertel....quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef Nadientje het volgende:
is hij er zelf ook nog ??quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:46 schreef Nadientje het volgende:
lee towers, boris, veldhuis en kemperdie waren leuk, wibi soerjani, do, trijntje, lois lane, en nog zon ventje die speelde accordeon
Do is 22quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Do is het nichtje van een vriendin van me!! zie haar regelmatig. wel jammer dat ze al bezet is![]()
Tis donker in de kuip dus Brown maakt niet veel kans. Maar hij lacht wel veel dus misschien zien ze hem welquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:49 schreef Nadientje het volgende:
en je moet zrogen dat je er opvallend uitziet![]()
dan pikt zo'n poppetje die de boel bezig houdt tussen voorprogramma en hoofdprogramma je eruit en gaat die je in de zeik zetten en kom je op het grote scherm
![]()
zo cooooool
Do staat ook op de voorkant van de nieuwe Veronicaquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Do is het nichtje van een vriendin van me!! zie haar regelmatig. wel jammer dat ze al bezet is![]()
Begin eerst maar eens bij dronken 16 jarige roy, dan kijken we wel naar wat oudere typer voor jequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Do is 22![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis donker in de kuip dus Brown maakt niet veel kans. Maar hij lacht wel veel dus misschien zien ze hem wel
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Was Edwin Evers er ook nog?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:46 schreef Nadientje het volgende:
lee towers, boris, veldhuis en kemperdie waren leuk, wibi soerjani, do, trijntje, lois lane, en nog zon ventje die speelde accordeon
hij pikt er voornamelijk stelletjes uit, en toen pikte ie er 2 potten uitquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tis donker in de kuip dus Brown maakt niet veel kans. Maar hij lacht wel veel dus misschien zien ze hem wel
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:36 schreef Nadientje het volgende:
als je hem op gaat zoeken wil mijn vriendje ook wel mee![]()
![]()
jup achter de drum geloof ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was Edwin Evers er ook nog?
Of heb je die niet gezien?
ze heeft alleen rare wenkbrouwenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Do staat ook op de voorkant van de nieuwe Veronica![]()
Mooie vrouw hoor...
Soerjadiquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:46 schreef Nadientje het volgende:
wibi soerjani
wenkbrauwenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze heeft alleen rare wenkbrouwen
zijn manager was rector op mijn middelbare school, kwam hij daar een beetje patsen met zijn ferrariquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Soerjadi.
Geen problemen mee, ik doe haar zo. Meerdere keren achter elkaar als het moetquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ze heeft alleen rare wenkbrouwen
Geen dankquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:55 schreef Magneet het volgende:
oh nee toch zonder i
He ... daar gaan Strolie en chick ook heen!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga de 26ste lekker naar metallica/korn/slipknot concert.
Denk dat marco er niet zal zijn.
de 26ste ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga de 26ste lekker naar metallica/korn/slipknot concert.
Denk dat marco er niet zal zijn.
cool dan ga ik met ze dansen daarquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He ... daar gaan Strolie en chick ook heen!!
Strol in de pitquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He ... daar gaan Strolie en chick ook heen!!
die zet gewoon zijn gewicht inquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strol in de pit![]()
En die hippies maar tegen hem aan springen
![]()
![]()
whehehehe ik twijfeldequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]
wenkbrauwen
In de loop van de middag kom ik ook wel. Ik ga Giebel de fijne kneepjes van RS3 uitleggenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga zo ff gamen denk ik. heb wel zin in een kachelhunt ofzo.
Of ik ga proberen me elo te verbeteren. hij is nu maar net 800 ofzo![]()
![]()
net 800quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga zo ff gamen denk ik. heb wel zin in een kachelhunt ofzo.
Of ik ga proberen me elo te verbeteren. hij is nu maar net 800 ofzo![]()
![]()
gezellig.. ik zie je wel verschijnenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de loop van de middag kom ik ook wel. Ik ga Giebel de fijne kneepjes van RS3 uitleggen
He .... ik wil ook gamen.. morgenavond pas weer...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
gezellig.. ik zie je wel verschijnen![]()
ikke ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de loop van de middag kom ik ook wel. Ik ga Giebel de fijne kneepjes van RS3 uitleggen
Tisser?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:34 schreef Chocobo het volgende:
ik wil ook gamenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben er rond 3 uur, als er dan nog iemand isquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu, Neetje is al bezig.
Ik wil gamen met je schatquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:34 schreef Nadientje het volgende:
[..]
stukwat is er??
En ik wil een berichtje van jou. En ik hoop dat het positief isquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil gamen met je schat
anders 2 jaar pikstraf?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
En ik wil een berichtje van jou. En ik hoop dat het positief is
Als ik teleur gesteld bent dan welquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
anders 2 jaar pikstraf?
het was zeker coolquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:47 schreef gieling het volgende:
het was cool![]()
Zeker roy's geluidjes tussendoor ook
Done !quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
En ik wil een berichtje van jou. En ik hoop dat het positief is
Ja, Zeus was wel goed ja. Jou niet gezienquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:46 schreef Nadientje het volgende:
was leuk![]()
zeus en ik tegen de rest
overwinning natuurlijk voor ons he
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, Zeus was wel goed ja. Jou niet gezien
JAAAAAAAquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef gieling het volgende:
Nadine, jij had volgemij je eer om mijn eerste kill op te vangen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
rogue spear NL eliminated notorious Roy
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zo nu kan ik me weer vertonen met me ELO. begon met 830. hij was op een gegeven moment 1110. jammer dat er geen kachel kills tussen zaten
gijssssquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zo nu kan ik me weer vertonen met me ELO. begon met 830. hij was op een gegeven moment 1110. jammer dat er geen kachel kills tussen zaten
wehehequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
JAAAAAAA![]()
met een granaat ook nog
![]()
![]()
voel me vereerd hoor
ben je lekker aan het eten nu? heb je wel verdient hoor. we waren een goed team samenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
JAAAAAAA![]()
met een granaat ook nog
![]()
![]()
voel me vereerd hoor
je was toch een ontvanger? ik ben namelijk een geverquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssssje houd van me.... ik voel het..... ik voel iets opbloeien tussen ons
hou nou maar op met stoer doen en geef deze kachel een lekker zoen![]()
dat meen je niet. was het struisvogel?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
Daan had trouwens net vogelpoep op zijn hoofd gekregen toen aan het wandelen waren![]()
whahaaquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
Daan had trouwens net vogelpoep op zijn hoofd gekregen toen aan het wandelen waren![]()
ik ben normaal ook een pitcherquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
je was toch een ontvanger? ik ben namelijk een gever![]()
Och germ! Zo klein en nu al vogelpoep op zijn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
wat een eikel die vogelquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
Agossie.....schrok hij ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ben je lekker aan het eten nu? heb je wel verdient hoor. we waren een goed team samen![]()
och germquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
ik stond gewoon eerstequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Quinny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |