Die is van bert visscher , zeker omdat je het stukje zegt met : " en gaat tekeer als een Toyota Carina" !!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef BMWM3 het volgende:
Komt een japanner bij een hoer, en hij zegt. ,,Wat kost je?" Waarop die hoer antwoord: ,,¤45" Die Japanner gaat ermee akkoord en waarschuwt de hoer: ,, Ik waarschuw je, ik kom 24x klaar". Waarop die hoer weer antwoord. ,,Zoooo dat is veeeeel!!!" Japanner: ,,Maar telkens als ik ben klaargekomen, moet ik even naar buiten om weer op adem te komen!" ,,Ja, is goed" zegt de hoer.
Dus die Japanner duikt vervolgens op de hoer, en gaat tekeer als een Toyota Carina!! En naar binnen, en naar buiten,. Maar na 24x komt de Japanner niet terug. Ze rent naar buiten en vraagt een voorbijganger.: ,,Heeft u misschien een Japanner gezien?" Waarop de voorbijganger zegt: ,, Nee, maar wel een bus vol Japanners zien wegrijden"
![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
Een passagier achteraan in een taxi wil de chauffeur
wat vragen, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de
aandacht te trekken.
De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur.
Het voertuig mist op een haartje na de tram , ramt
bijna de voorruit van een monumentaal bordeel, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferend Japanners tot stilstand te komen.
Het is even stil in de taxi.
Dan zegt de chauffeur
"Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de bestuurder zegt
"Het is uw schuld niet hoor meneer, maar vandaag is
mijn eerste dag als taxichauffeur.
hiervoor heb ik 25 jaar met lijkwagens gereden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:38 schreef Killer_Mom het volgende:
Pijpen voor een afzuigkap
Er komt een vrouw bij een Doe-het-zelf- zaak en zegt tegen een
verkoper: "Ik wil pijpen voor een afzuigkap." Zegt die verkoper: "Al
wil je neuken voor een broodrooster betalen moet je toch."
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Flauw![]()
ROTFLOLquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:22 schreef Killer_Mom het volgende:
Deze brief moet je lezen...
...
Groeten van Timmetje
hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:49 schreef Sessy het volgende:
"De meeste deodoranten laten witte vlekken achter op je kleren. Nieuw! Onze deodorant laat gekleurde vlekken achter!"
"Nieuw op uw mobiele telefoon! U hebt geen vrienden? U voelt u eenzaam? Dat is makkelijk verholpen! Kijk eens naar onze nieuwe aanbieding!
"Discomfort" - 15 Euro/maand - u wordt iedere vier uur gebeld.
"Economy" - 30 Euro/maand - u wordt iedere twee uur gebeld
"Business" - 100 euro/maand - u wordt iedere half uur gebeld
"Goddammit!" - 600 euro/maand - zogouw uw telefoon aanstaat en u niet in gesprek bent, wordt u gebeld.
dat was geen inbreker, dat was mijn voorproever.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Word vannacht wakker gemaakt door mijn vriend, die vertelde dat ie gestommel had gehoord, was gaan kijken, en dat ie door een kier tussen de deur had gezien dat er een inbreker zijn zelfgemaakte paté zat op te eten. Toen heb ik maar ff een dokter gebeld voor die inbreker.
LOLquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:38 schreef Killer_Mom het volgende:
Pijpen voor een afzuigkap
Er komt een vrouw bij een Doe-het-zelf- zaak en zegt tegen een
verkoper: "Ik wil pijpen voor een afzuigkap." Zegt die verkoper: "Al
wil je neuken voor een broodrooster betalen moet je toch."
![]()
thanks, plaats ook eens een mooie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |