abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19954329
Wesley Sneijder heeft naar buiten gebracht dat bondscoach Dick Advocaat en aanvoerder Philip Cocu een behoorlijk meningsverschil hebben gehad na de matige wedstrijd tegen Duitsland. Aanleiding van dit meningsverschil was het oneens zijn over de opstelling, meldt de gerenommeerde website Goal.com

Volgens de berichtgeving zou Cocu het er niet mee eens zijn geweest dat de jonge speler van Ajax niet in de basis stond, terwijl Zenden wel een plek kreeg toegewezen. De eerste helft was dan ook zeer matig te noemen, in de tweede helft maakte Sneijder zijn opwachting en ging mede door zijn inbreng het Nederlands elftal beter spelen en kon alsnog de score gelijk trekken.

"Natuurlijk was ik teleurgesteld over het feit dat ik niet begon" aldus Sneijder. "Maar toen ik op de bank zat en keek naar de eerste helft kreeg ik al het vermoeden dat de coach me nog wel eens zou kunnen inbrengen" aldus Sneijder.

"Toen Advocaat de opstelling bekend had gemaakt zei Cocu dat hij het er niet mee eens was en dat ik zou moeten beginnen in plaats van Zenden. Maar de bondscoach had zijn besluit al gemaakt en alle tegenwerpingen van Cocu brachten daar geen verandering in".

"Ik hoop dat ik wel in de basis begin tegen de Tsjechen, maar moet ik op de bank plaats nemen dan heb ik daar geen problemen mee. Het doet me wel goed dat velen zich zo positief uitlaten over mijn optreden tegen Duitsland, daar put ik kracht uit".
The gum you like, is coming back in style.
pi_19954719
maar goed ook nog dat Cocu niet alleen ja knikt, hij geeft dusaan dat hij liever met Sneijder speelt

zie de ophef niet echt
eerder aan het feit dat Sneijder interne informatie uitlekt, de schurk
  donderdag 17 juni 2004 @ 01:51:25 #3
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19954798
Die Advocaat moet echt eens een cursus sociale contacten gaan volgen, het lijkt wel een Tweaker zeg
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19954802
gelukkig is der iemand die wat durft te zeggen.
net als adriaanse

erger me echt aan cruyff
die pannekoek kan geen slechtwoord over dick zeggen
pi_19954816
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Advocaat moet echt eens een cursus sociale contacten gaan volgen, het lijkt wel een Tweaker zeg
pi_19955014
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Hey, ik zit ook bij Tweakers.net.
pi_19955021
Ik vind Cocu ook een beetje bagger, een lieve jongen maar het ontbreekt hem aan felheid. Van Hooijdonk kon het spel gister maken, Cocu lukte dat niet.
  donderdag 17 juni 2004 @ 02:13:25 #8
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_19955063
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 02:08 schreef Steijn het volgende:

Hey, ik zit ook bij Tweakers.net.
Goh, dat zou je niet zeggen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_19955821
Het lijkt me een goede zaak om Cocu voortaan de opstelling te laten maken.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')