heerlijk tochquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:08 schreef Maichel het volgende:
Tot nu toe allemaal jaProbeer ik altijd te doen. Was in '94 wel anders met dat kut tijd verschil
toen moesten we er om 3.00 uit om Nederland - Saudi Arabie te kijken
![]()
Saai?? OMG, ik ging echt dood tijdens die wedstrijd. Ik was voor Rusland, maar 't wilde echt niet lukkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Allemaal, maar denk dat ik morgen maar oversla. Betrapte mezelf er vandaag op dat ik het saai begon te worden tijdens Portugal-Rusland...
Haha, ben jij er ook zo eentje die tijdens de spannendste fases in een wedstrijd gaat overleggen met je vriendin wie er nou eigenlijk de lekkerste speler is?quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:23 schreef ondeugend het volgende:
Al wel eentje !!
DLD-NED in de kroeg
Perfecte manier om mannen te bestuderen !
Nee dat doe ik direkt in het begin al tijdens de volksliederenquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, ben jij er ook zo eentje die tijdens de spannendste fases in een wedstrijd gaat overleggen met je vriendin wie er nou eigenlijk de lekkerste speler is?
Maak je niet druk, wij winnen tochquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zaterdagavond en zondag (Gri-Rus,. ) moet ik missen..
.
maar nu zeker nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:10 schreef Steve-O het volgende:
0 heb wel wat beters te doen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |