LinuxCultVapor | donderdag 17 juni 2004 @ 00:33 |
Stel: Ik was rallycoureur en ik mocht een auto kiezen om ermee mijn rally's te rijden. Welke auto zou ik dan het beste van deze 2 kunnen kiezen? Geef ook argumenten waarom. Foto's zijn ook handig. (Als ze mooi zijn dan hè) LCV ![]() | |
Najra | donderdag 17 juni 2004 @ 00:57 |
Huh de Evo is toch 10x beter dan de Impreza? | |
bolivian | donderdag 17 juni 2004 @ 00:58 |
quote:Check anders de tussenstand bij de quote:Bron. | |
GizartFRL | donderdag 17 juni 2004 @ 00:58 |
Citroën Xsara WRC. LMFD Think out of the box mên. | |
Najra | donderdag 17 juni 2004 @ 00:59 |
quote:Op zo'n manier is mijn Focus ook best een stoere wagen. ![]() | |
JaapB | donderdag 17 juni 2004 @ 00:59 |
quote:Dan kies ik voor de Impreza omdat het geluid van die boxer duizend keer mooier is dan van de EVO ![]() En uiteraard omdat Subaru nou eenmaal een soort van underdog is, een klein merk tegenover het oppermachtige Metsubsidie ![]() | |
Najra | donderdag 17 juni 2004 @ 01:00 |
quote:Maar iig bij Top Gear op het circuit was de Evo van een hogere categorie dan de Impreza en nog een dergelijk model. So there you go. | |
bolivian | donderdag 17 juni 2004 @ 01:01 |
quote:Blauw met gouden velgen en een enorme luchthapper op de motorkap! ![]() | |
bolivian | donderdag 17 juni 2004 @ 01:02 |
quote:Het gaat in dit topic toch om de rally-performance? | |
Willaaam | donderdag 17 juni 2004 @ 01:02 |
De Impreza, gewoon omdat ik al jaren er elke rally-racegame mee win ![]() | |
NiteSpeed | donderdag 17 juni 2004 @ 01:03 |
Ik heb rijles in een Impreza ![]() | |
bolivian | donderdag 17 juni 2004 @ 01:04 |
quote:You lucky bastardo! | |
JaapB | donderdag 17 juni 2004 @ 01:05 |
quote:Nou nee, dan maar de gewone velgen erin want die bevallen ook prima ![]() | |
JaapB | donderdag 17 juni 2004 @ 01:07 |
quote:Maar vertel eens LCV, wanneer mag je met je praktijklessen beginnen? ![]() | |
NiteSpeed | donderdag 17 juni 2004 @ 01:07 |
quote:Ik stel het halen van mijn rijbewijs zo lang mogelijk uit! | |
bolivian | donderdag 17 juni 2004 @ 01:16 |
quote:Strategisch een meesterlijke zet! ![]() | |
NiteSpeed | donderdag 17 juni 2004 @ 01:24 |
quote:"Zeg instructeurtje lief van me, mag ik morgen je auto lenen? Ik moet even wat geld storten bij de bank." "Parblue! Je hebt niet eens je rijbewijs!" "Nee, ![]() | |
Catch22- | donderdag 17 juni 2004 @ 08:39 |
jammer dat het vast een impreza met een 1600cc motor is | |
DeBastaard | donderdag 17 juni 2004 @ 09:10 |
Ik zou voor de evo gaan. simpelweg omdat het een vettere bak is ![]() | |
Xtreem | donderdag 17 juni 2004 @ 09:16 |
Renault had van de vorige megane een super dikke kitcar.... die zag er beter uit dan de Impreza of de Evo.... maar ondanks dat de EVO <naar het schijnt> beter is, doe mij toch maar de Impreza.... ![]() -edit- ![]() ![]() | |
Predemius | donderdag 17 juni 2004 @ 09:32 |
Impreza. Evo presteert VER onder hun maat. | |
Kaj_A | donderdag 17 juni 2004 @ 09:34 |
Ik vind de subaru mooier, vooral de kleur blauw ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Flatbeat-Eric | donderdag 17 juni 2004 @ 10:02 |
Subaru heeft een fabrieksteam achter zich staan en mitsubishu momenteel niet dat verklaar de hogere stand van subaru in het wrc kampioenschap. De twee straat modellen op zich ontlopen elkaar weinig tot niks. | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 10:55 |
Subaru natuurlijk ![]() Ik vind hem mooier, en hij is in de WRC beter. Kijk naar de afgelopen 10 jaar, subaru heeft daar toch de meeste titels op hun naam staan. Wat vroeger de audi was is nu de sub Heeft iemand toevallig de afgelope 10 jaar titels op en rijtje staan, een site ofzo? ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 10:56 |
De EVO ![]() | |
Xtreem | donderdag 17 juni 2004 @ 10:58 |
quote: ![]() | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 10:59 |
quote:Heb je de wrc versies gezien, wat is die lancer spoiler oerlelijk zeg. Zie: http://www.webwombat.com.(...)images/evorally2.JPG | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 11:01 |
quote: ![]() | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 11:50 |
quote:zeker wel maar voor mij is subaru zowiezo de standaard keus. kheb trouwens ook eens gelezen dat de schakelbak van de evo nou nie zo lekker schakelt, maar hij wel weer iets sneller is. maar toch subiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 12:03 |
Een Impreza wordt de nieuwe golf ![]() | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 12:46 |
quote:Gaat de evo ook worden, nu die officeel word geimporteerd door de importeur. | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 12:47 |
quote:Nietes! | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 13:02 |
Verklaar dat eens nader, om er even geen welles nietes verhaal van te maken ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:04 |
quote:Ik wil gewoon gelijk hebben ![]() Maar goed, we zullen zien zal ik dan maar zeggen ! | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 13:07 |
quote:bullshit argument | |
flyguy | donderdag 17 juni 2004 @ 13:11 |
de prijs van een instap evo ligt een stuk hoger dan die van de impreza (alstublieft argument) | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 17 juni 2004 @ 13:13 |
quote:CRX bedoel je? ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:22 |
quote:well, duh ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:22 |
quote:De CRX is juist aan het uitsterven ![]() | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 13:23 |
quote:waren ze maar al helemaal uitgestorven | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:24 |
quote:Ik hoop dat jij uitsterft.. *oeps* doodverwensing. | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 13:31 |
quote:dan hoop ik dat ik me doodrij tegen een muur terwijl ik 180 rijdt ofzo en dat ik jouw dan net op je fietsje schep ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:32 |
quote:Tis maar goed dat ik nooit op een fiets zit ![]() En al helemaal niet waar muren staan.. *natuur natuur* | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 13:35 |
De oudste impreza 2e hands koop je al bijna een ouwe golf 4 voor, dus dat zal wel mee vallen met dat het een golf word. En in het gebruik is een golf ook wel wat goedkoper. | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 13:35 |
quote:dan pak ik je wel op ut zebrapad ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:40 |
quote:Die zijn er ook niet in de natuur ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:41 |
quote:Ik bedoelde het meer als "je ziet ze steeds vaker" Ik zie elke dag wel 3 impreza's, minstens ![]() | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 13:44 |
quote: ![]() ik pak je gewoon ![]() | |
sdk | donderdag 17 juni 2004 @ 13:48 |
bij top gear deed de impreza 't stukken beter met veel bochten en hobbels | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:48 |
quote:geil! | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 13:58 |
quote:einde | |
Spyronius | donderdag 17 juni 2004 @ 14:07 |
quote:Jammer zeg, had wel zin in wat porno zo op de vroege middag ![]() | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 14:17 |
quote:www.startvagina.nl | |
yup | donderdag 17 juni 2004 @ 14:52 |
Evo omdat die gewoon beter rijd (variabel middendiff enzo), overstuurt is, en ook sneller is in de sprint (hoewel de fabriekscijfers van de Evo niet zo rooskleurig zijn als die van de Subaru, is de Evo toch sneller dan de Subaru in de sprint, op Top Gear gezien, zelfs een Audi S4 met 344 pk laat ie achter zich), je gaat me ECHT NIET zeggen dat je die dingen voor hun uiterlijk koopt, als ik een mooie auto wil ga ik wel bij BMW/Merc shoppen, niet bij Mitsu of Subaru. Een Impreza of Evo koop je omdat die goed rijden en snel zijn, en de Evo is beter punt. | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 15:04 |
quote:Mischien jij wel, dat alle impreza's zich verzamelen om een glim van jouw op te vangen ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 15:16 |
quote:Dat zal wel niet.. Misschien wel omdat er een subaru dealer 2 straten verderop is ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 17 juni 2004 @ 15:25 |
quote:ik ga het je nog 1x vertellen joopie ( ![]() ik kots op Mercedes en vind ze allemaal afschuwelijk, daarintegen vind ik een EVO PRACHTIG. (in Best staat er 1... wat een ding zeg ![]() | |
yup | donderdag 17 juni 2004 @ 15:31 |
quote:Ok je hebt daar wel gelijk in, maar ik vind ze nog steeds geen schoonheden, ze zien er wel bruut uit, maar mooi zijn ze niet. En de Evo rijd beter dus dat zou mijn keuze zijn geweest tussen die twee wagens. En de Evo vind ik iets mooier dan de Impreza, maar vergeet ook dit niet, de Evo is VEEL exclusiever dan de Impreza, want duurder en zeldzamer... | |
Xtr3mE | donderdag 17 juni 2004 @ 15:57 |
De Impreza natuurlijk, de Lancer mag dan net ff betere 0-100 tijd hebben. Maar de Lancer rijdt voor geen meter. De Impreza is ook stukken goedkoper. En niet te vergeten 24214x mooier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WRC Donut: http://www.ravensblade-impreza.com/download/video/wrcdonut.zip Hét geluid: http://www.ravensblade-impreza.com/download/video/1.zip 22B Review (Mijn favoriet): http://www.ravensblade-im(...)deo/motorweek22b.zip Een 'simpele' WRX laat een Porsche Turbo zijn achterkant zien: http://www.22b.com/video/show_that_porsche_512.asf (genoeg argumenten? ![]() | |
StephanL | donderdag 17 juni 2004 @ 16:03 |
De EVO vind ik meer auto dan impreza, EVO komt stoerder over ![]() | |
yup | donderdag 17 juni 2004 @ 16:06 |
quote:In elke test die ik tot nu heb gelezen (en dat zijn er veel) komt de Evo er beter uit dan de Impreza op het gebied van wegligging en handling. | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 16:07 |
Impreza rules. De evo heeft geen emotie, de subaru daarintegen wel. Het geluid, de stijlloze ramen, de kleuren. De subaru heeft een geluid die je uit duizenden herkent. | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 16:09 |
@yup, mischien sneller, maar bij top gear kiezen ze altijd de subaru, of vaak kunnen ze niet kiezen, het is dus een kwestie van welke je mooier of leuker vind | |
yup | donderdag 17 juni 2004 @ 16:31 |
quote:Impreza was "luxer", vandaar dat ze voor de Impreza kozen. Vergeet niet dat de Impreza licht onderstuurd is, terwijl de Evo overstuurd is door zijn variabele middendiff. Meestal word een Impreza of Evo gekocht voor zijn RUB (rechtuitbrand) capaciteiten, niet om zijn bochtenwerk. Voor het bochtenwerk is een Impreza goed genoeg, maar een Evo is beter. | |
Impreza_STI | donderdag 17 juni 2004 @ 16:55 |
Dat was met de S4 test. Die ik bedoel was in Schotland, hij zei, na het filmen vond ik mezelf altijd in de subaru. Die andere gast zei ook dat hij altijd de subaru liever had. | |
hifonics | donderdag 17 juni 2004 @ 17:02 |
quote:ik heb hem ook graag, alleen nog nie ![]() | |
yup | donderdag 17 juni 2004 @ 17:12 |
quote:Ow ja je hebt gelijk. Maar ja ik vind de Subaru van binnen mooier dat zeker, ook van buiten vind ik de nieuwe Impreza (na 2003) geslaagd, maar ik wil rijden en op dat vlak wint de Evo, dus de Evo for me... | |
Catch22- | zaterdag 19 juni 2004 @ 14:39 |
ik zou sowieso liever een Evo kopen, puur omdat ze exclusiever zijn atm. En die Evo schijnt dus strakker door de bochten te gaan dus dat is goed | |
DeBastaard | zaterdag 19 juni 2004 @ 14:44 |
quote:Die WRX is gewoon een sjonnie bak. Bedoel, die Evo ziet gewoon al bruut uit, standaard. Die heeft geen dikkere bumpers e.d. nodig, besides, kwa handeling owned die evo de wrx ook nog, weet niet waar je het fabeltje vandaan haalt dat de wrx beter zou zijn ![]() ![]() Doe mij die maar hoor. Liever 1 van die dan 3 WRX'en! Btw die Impreza word de nieuwe sjonnie bak, omdat ie ook 2x zo goedkoop is... Een poor-man's (wannabe) evo zullen we maar zeggen ![]() Voor de mensen die dus eigenlijk een Evo willen maar hem niet kunnen betalen ![]() | |
Hepheastus | zaterdag 19 juni 2004 @ 16:20 |
in de WRC (want daar ging dit topic over) doet de impreza het stukken beter dan de evo, maarja als ik zelf zou mogen kiezen dan ging ik toch echt voor de evo exclusiever, mooier en donders geil :x | |
DeBastaard | zaterdag 19 juni 2004 @ 16:48 |
Komt ook doordat het een nieuw model evo is wat nog niet lekker loopt he. effe geduld en die evo doet ook weer mee =) afgelopen jaren hebben ze toch altijd goed mee kunnen doen in de wrc, duss | |
Catch22- | zaterdag 19 juni 2004 @ 17:08 |
Heplh, subaru heeft een fabrieksteam in de rallycross en het Evo team heeft dat niet.. sim-pel | |
Impry | zaterdag 19 juni 2004 @ 18:56 |
Ik zou Impreza kiezen omdat hij beter is qua WRC, qua Group N is de Lancer meestal beter. Dus het ligt eraan wat je wil gaan rijden ![]() | |
flyguy | zaterdag 19 juni 2004 @ 19:04 |
in de WRC heeft het subaru team nu ook veel betere rijders | |
Automatic_Rock | zaterdag 19 juni 2004 @ 19:31 |
quote: ![]() | |
pAin | zondag 20 juni 2004 @ 02:05 |
De EVO, aangezien ik een Mitsu hart heb ![]() | |
_-rally-_ | zondag 20 juni 2004 @ 07:54 |
We hadden het toch over het WRC ? Niet over straatauto's ? In het WRC is Subaru kampioen en voert Mitsu een overlevingsgevecht; dat lijkt me niet helemaal een moeilijke keuze. | |
DeBastaard | zondag 20 juni 2004 @ 13:09 |
Die evo komt wel weer terug hoor maak je maar niet druk =) | |
pAin | zondag 20 juni 2004 @ 14:28 |
quote:Dan nog zou ik een Mitsu kiezen ![]() Daarbij: Mitsu krijgt de middelen niet van D-C, het Subaru teamt krijgt alle steun van de fabriek, de Mitsu's helaas niet. | |
Impreza_STI | zondag 20 juni 2004 @ 15:02 |
Ik vind de nieuwe evo maar verkracht. De wrc versie met die achterlijke spoiler, maar ook de evo 7 en 8 is minder bruut. Al het stoere is er nu vanaf wat de evo 6 had. Subaru heeft gelukkig de fout met de kikkerogen recht gezet ![]() | |
_VoiD_ | zondag 20 juni 2004 @ 15:07 |
quote:Inderdaad. In dat soort auto's rijdt simpel volk met cash. Zelfde als mensen die bij een luxe auto meteen aan een bmw 7 serie denken. Ik zou 100% voor de EVO gaan. Die zie je namelijk nauwelijks rijden, terwijl je zo'n impreza op elke hoek van de straat wel drie keer tegenkomt. | |
Kolkie | zondag 20 juni 2004 @ 15:35 |
Ik zeg maar zo: hoe meer plastic er op zo'n impreza zit hoe minder ie is waar ie voor gemaakt is: het dienen als een goede basis voor rallyauto ![]() ![]() ![]() Straatversies: Evo rijd rondjes om een impreza en handling is ook beter. WRC: sinds mitsubishi overgestapt is op de wrc doen ze niet meer mee, dus dan ga je voor Subaru. |