abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19951111
Ik heb nu dus al een paar dagen een blaasontsteking.. Het probleem is.. Rond de tijd dat ik die kreeg had ik ongesteld moeten worden.. Ik ben het nog steeds niet.. En het is nu toch al een week geleden ofzo... Toen ik ging kijke of er misschien iets mis was in mn vagina voelde ik een enge zwelling ofzoiets op een paar centimeter van de opening vandaan.. Mijn blaasontseking is trouwens wel weer aan het weggaan..

Weet iemand van jullie.....

...Of de blaasontsteking en mijn menstruatie met elkaar te maken hebben
... Wat die zwelling kan zijn?

Ik voel me er namelijk niet echt prettig bij :'( :'(

Graag SERIEUZE reacties graag, anders kunnen jullie ophoepelen
(VERVALLEN VANWEGE ONGEWENST POSTEN EN TEVEEL OP ET SEXCATEGORIE ZITTEN WAT DE VERTROUWEN VAN HAAR VRIEND ERG SCHAAD)
pi_19951491
kans is echt heel klein dat hier op dit forum wat dokters rondlopen, ga dus naar een echte dokter. en dit is een serieuze reactie..
pi_19951554
ik weet er verder niks vanaf ofzo maar heb je onlangs onveilig sex gehad? misschien dat je dan al genoeg weet
-
pi_19951674
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:00 schreef Lesha het volgende:
Ik heb nu dus al een paar dagen een blaasontsteking.. Het probleem is.. Rond de tijd dat ik die kreeg had ik ongesteld moeten worden.. Ik ben het nog steeds niet.. En het is nu toch al een week geleden ofzo... Toen ik ging kijke of er misschien iets mis was in mn vagina voelde ik een enge zwelling ofzoiets op een paar centimeter van de opening vandaan.. Mijn blaasontseking is trouwens wel weer aan het weggaan..

Weet iemand van jullie.....

...Of de blaasontsteking en mijn menstruatie met elkaar te maken hebben
... Wat die zwelling kan zijn?

Ik voel me er namelijk niet echt prettig bij

Graag SERIEUZE reacties graag, anders kunnen jullie ophoepelen
Kan het zijn dat je zwanger bent?
Die zwelling kan je baarmoedermond zijn en als je zwanger bent ben je vatbaarder voor blaasontstekingen.

Tis maar een suggestie. Het lijkt me zowiezo handig om morgen even met je huisarts te bellen, die onzekerheid over wat het kan zijn is niet goed voor je .
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_19952188
Ik heb niet onveilig sex gehad..nouja.. laatste keer dat ik het heb gedaan was vorige maand alleen wel met condoom maaar dat werkte niet mee..Dus voor de zekerheid morning after pil gehaald.. En paar dagen later gewoon ongesteld...
(VERVALLEN VANWEGE ONGEWENST POSTEN EN TEVEEL OP ET SEXCATEGORIE ZITTEN WAT DE VERTROUWEN VAN HAAR VRIEND ERG SCHAAD)
pi_19953844
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je zwanger bent?
Die zwelling kan je baarmoedermond zijn en als je zwanger bent ben je vatbaarder voor blaasontstekingen.

Tis maar een suggestie. Het lijkt me zowiezo handig om morgen even met je huisarts te bellen, die onzekerheid over wat het kan zijn is niet goed voor je .
Een betere verklaring kan ik ook niet geven.
Raad je aan toch even naar de huisarts te gaan.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:47:12 #7
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_19953871
Heb je een 'kuurtje' gekregen ?
Het kan zijn dat de antibiotica je menstruatie uitstelt (bijwerking medicatie).
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_19954098
Wanneer je weerstand lager is, wil het wel eens voorkomen dat je menstruatie wat uitgesteld wordt.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19956725
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 00:47 schreef TiMmS het volgende:
Heb je een 'kuurtje' gekregen ?
Het kan zijn dat de antibiotica je menstruatie uitstelt (bijwerking medicatie).
Nee ik heb geen kuurtje gekregen... Moest van m'n ma gewoon veel water drinken enzo..
pi_19961950
het is heel slecht om geen medicatie te halen tegen blaasontsteking. eerst gaat het een beetje weg, maar daarna komt het net zo hard weer terug. Mijn ma had ook een keer alleen water gedronken geen kuur gehaald en die kon door een infectie een week lang niet meer lopen. Dus sinds ik dat weet als ik de blaasontsteking voel meteen naar de dokter kuurtje en dan ben je er binnen 1 of 2 dagen helemaal van af
pi_19968432
Hm.. okee.. volgende x dat ik een blaasontsteking heb vraag ik wel aan de dokter

Iemand nog enig idee voor de zwelling?
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:19:10 #12
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_19968522
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:15 schreef Lesha het volgende:
Hm.. okee.. volgende x dat ik een blaasontsteking heb vraag ik wel aan de dokter

Iemand nog enig idee voor de zwelling?
Denk dat als je nu nog steeds blaasontsteking hebt, toch maar beter even naar de dokter kunt gaan. Kun je meteen naar die zwelling vragen.

Of je moet zin hebben in een nierbekkenontsteking ... dan heb je nog wel langer pijn dan een weekje niet lopen ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_19969546
Blaasontsteking niet laten doorsudderen idd ( gevolg kan nierbekkenontsteking zijn)
Kuurtje halen en na de kuur je urine weer laten controleren.
Wat voor mij goed hielp: 5 dagen 2 x daags ciproxin 500 mg.
Misschien is de de zwelling ook wel een ontsteking..
Reden te meer om naar de dokter te gaan , het te laten checken, na te gaan of je zwanger bent en na te vragen of je antibiotica moet krijgen.
Sterkte ermee.
pi_19986384
Ik zag pas geleden een jackje met achterop iets van : "Detroit sounds academy" met een rond logo.
Iemand enig idee van welk merk dit is?
http://www.snowzone.nl
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:02:56 #15
16715 Mylene
*schatje*
pi_19986647
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:52 schreef micko het volgende:
Ik zag pas geleden een jackje met achterop iets van : "Detroit sounds academy" met een rond logo.
Iemand enig idee van welk merk dit is?
Uhmm, verkeerd topic misschien .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:03:50 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19986661
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef lieverd23 het volgende:
het is heel slecht om geen medicatie te halen tegen blaasontsteking. eerst gaat het een beetje weg, maar daarna komt het net zo hard weer terug. Mijn ma had ook een keer alleen water gedronken geen kuur gehaald en die kon door een infectie een week lang niet meer lopen. Dus sinds ik dat weet als ik de blaasontsteking voel meteen naar de dokter kuurtje en dan ben je er binnen 1 of 2 dagen helemaal van af
Dat is helemaal niet slecht: het is juist beter om het vanzelf weg te laten gaan. Je moet alleen gaan als het langer dan een week duurt en je echt vergaat van de pijn. De anti-biotica die je krijgt verwoest nl. alle slechte bacterien in je onderlijf en je darmen, maar ook de goeie, waardoor je weer een grotere kans hebt op andere vervelende kwalen waar je nog veel meer last van zult krijgen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19987159
Nou als je een fikse blaasontsteking hebt, moet je volgens mij toch echt een kuur halen! Ik heb zelf erg vaak een blaasontsteking en het beste is dan toch medicijnen te halen. Ik heb er de laatste keer 3 weken mee rond gelopen, omdat de eerste medicijnen die ik kreeg niet meer aansloegen omdat ik ze al vaker had gehad. Daarna kreeg ik een ander medicijn en was het binnen 3 dagen weg.

Ik heb soms wel eens "last van mijn blaas", maar het is dan geen ontsteking. Wat dan belangrijk is, is gewoon veel water drinken.

Blaasontsteking is overigens zoooo irritant
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:30:06 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19987341
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:03 schreef SEMTEX het volgende:

Je moet alleen gaan als het langer dan een week duurt en je echt vergaat van de pijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19987349
Ik liet ook steeds voor ,zover het kon,, alle ziektes vanzelf overgaan. Met het resultaat dat ik nooit meer ziek ben, en als ik het ben, dat enkel te weten kom via bloedonderzoek en er verder niets van voel.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:52:11 #20
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19988084
Blaasontsteking is wel iets om goed te behandelen. Het risico is zoals gezegd een nierbekkenontsteking en dat kan je je nieren kosten.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
pi_19988269
Als het niet vanzelf voorbij gaat wel ja, zoals Semtex al eerder zei.
Net zoals andere ziektes.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:14:42 #22
78067 Teng
Is dat zo?
pi_19988802
De infectie kan zichzelf volgens mij symptoomloos voortzetten. Maar dat weet ik niet meer zeker. En dan is het wel gevaarlijk om er niks aan te doen. Ik zal straks als ik thuis ben is even in een boek duiken.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
pi_19997880
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:14 schreef Teng het volgende:
De infectie kan zichzelf volgens mij symptoomloos voortzetten. Maar dat weet ik niet meer zeker. En dan is het wel gevaarlijk om er niks aan te doen. Ik zal straks als ik thuis ben is even in een boek duiken.
Klopt, van een blaasontsteking hoef je geen klachten te hebben..
Totdat je ineens enorme rugpijn voelt
pi_20000171
Ok, dan heb ik geluk gehad.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:20:30 #25
84524 Morwen
I got life
pi_20003426
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:02 schreef Brennie het volgende:

[..]

Klopt, van een blaasontsteking hoef je geen klachten te hebben..
Totdat je ineens enorme rugpijn voelt
En je dubbelgeklapt van de pijn bij de huisarts nog net kan vertellen dat je al langer last hebt van pijn bij het plassen . Blaasontsteking is niet iets om lang mee door te lopen .
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')