Kan het zijn dat je zwanger bent?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:00 schreef Lesha het volgende:
Ik heb nu dus al een paar dagen een blaasontsteking.. Het probleem is.. Rond de tijd dat ik die kreeg had ik ongesteld moeten worden.. Ik ben het nog steeds niet.. En het is nu toch al een week geleden ofzo... Toen ik ging kijke of er misschien iets mis was in mn vagina voelde ik een enge zwelling ofzoiets op een paar centimeter van de opening vandaan.. Mijn blaasontseking is trouwens wel weer aan het weggaan..
Weet iemand van jullie........Of de blaasontsteking en mijn menstruatie met elkaar te maken hebben
... Wat die zwelling kan zijn?
Ik voel me er namelijk niet echt prettig bij![]()
![]()
Graag SERIEUZE reacties graag, anders kunnen jullie ophoepelen
Een betere verklaring kan ik ook niet geven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je zwanger bent?
Die zwelling kan je baarmoedermond zijn en als je zwanger bent ben je vatbaarder voor blaasontstekingen.
Tis maar een suggestie. Het lijkt me zowiezo handig om morgen even met je huisarts te bellen, die onzekerheid over wat het kan zijn is niet goed voor je.
Nee ik heb geen kuurtje gekregen... Moest van m'n ma gewoon veel water drinken enzo..quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:47 schreef TiMmS het volgende:
Heb je een 'kuurtje' gekregen ?
Het kan zijn dat de antibiotica je menstruatie uitstelt (bijwerking medicatie).
Denk dat als je nu nog steeds blaasontsteking hebt, toch maar beter even naar de dokter kunt gaan. Kun je meteen naar die zwelling vragen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:15 schreef Lesha het volgende:
Hm.. okee.. volgende x dat ik een blaasontsteking heb vraag ik wel aan de dokter
Iemand nog enig idee voor de zwelling?
Uhmm, verkeerd topic misschienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:52 schreef micko het volgende:
Ik zag pas geleden een jackje met achterop iets van : "Detroit sounds academy" met een rond logo.
Iemand enig idee van welk merk dit is?
Dat is helemaal niet slecht: het is juist beter om het vanzelf weg te laten gaan. Je moet alleen gaan als het langer dan een week duurt en je echt vergaat van de pijn. De anti-biotica die je krijgt verwoest nl. alle slechte bacterien in je onderlijf en je darmen, maar ook de goeie, waardoor je weer een grotere kans hebt op andere vervelende kwalen waar je nog veel meer last van zult krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef lieverd23 het volgende:
het is heel slecht om geen medicatie te halen tegen blaasontsteking. eerst gaat het een beetje weg, maar daarna komt het net zo hard weer terug. Mijn ma had ook een keer alleen water gedronken geen kuur gehaald en die kon door een infectie een week lang niet meer lopen. Dus sinds ik dat weet als ik de blaasontsteking voel meteen naar de dokter kuurtje en dan ben je er binnen 1 of 2 dagen helemaal van af
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:03 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet alleen gaan als het langer dan een week duurt en je echt vergaat van de pijn.
Klopt, van een blaasontsteking hoef je geen klachten te hebben..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:14 schreef Teng het volgende:
De infectie kan zichzelf volgens mij symptoomloos voortzetten. Maar dat weet ik niet meer zeker. En dan is het wel gevaarlijk om er niks aan te doen. Ik zal straks als ik thuis ben is even in een boek duiken.
En je dubbelgeklapt van de pijn bij de huisarts nog net kan vertellen dat je al langer last hebt van pijn bij het plassenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Klopt, van een blaasontsteking hoef je geen klachten te hebben..
Totdat je ineens enorme rugpijn voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |