je staat erbij. aangezien iedereen telkens achteraan de wachtlijst komt en er in totaal nog zo'n 200 wachten kan het nog een tijdje durenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:24 schreef lollol het volgende:
lollol@woelmuis.nl ik meld me bij deze aan.
weet iem. hoelang het gemiddeld zal kunne duren voor een account?
Een tijdje, wat moet ik daaronder verstaan. Maanden of weken? (mischien dat de moderator dit weet).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:25 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij. aangezien iedereen telkens achteraan de wachtlijst komt en er in totaal nog zo'n 200 wachten kan het nog een tijdje duren
Onder de button <search mail>quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:33 schreef Niwa het volgende:
Eindelijk heb ik die kut trojan eraf.
Is er nog iets speciaals gebeurt?.
-edit- Waar zie je je invites eik?.
nog niet echt iets speciaals. Behalve dat erikll en sop veel invites kunnen uitdelenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:33 schreef Niwa het volgende:
Eindelijk heb ik die kut trojan eraf.
Is er nog iets speciaals gebeurt?.
-edit- Waar zie je je invites eik?.
we zijn vandaag een goede plaats of 15 al opgeschoven ongeveer? gisteren ook een stuk of 20. dusjaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:36 schreef lollol het volgende:
[..]
Een tijdje, wat moet ik daaronder verstaan. Maanden of weken? (mischien dat de moderator dit weet).
ja, maar dit hier is juist opgezet voor mensen die wel gmail willen maar niet willen betalen voor een account.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:41 schreef lollol het volgende:
Dat gaat dan wel snel. Wat ik niet snap is waarom de FOK!KERS die een account hebben, hemniet verkopen op eBay. Veel mensen doen dat nl wel?
Moet je eens een gratis account aanvragen bij fastmail.fm Dat is pas strak... en geen reclame..en wel IMAP...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:00 schreef DaafAzuil het volgende:
ik krijg met Gmail veel meer zin om te mailen met mensenziet er allemaal zó strak uit
Lees dan ook ff de OPquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:26 schreef lollol het volgende:
Kun je niet het volgende doen: een account aanmaken bij Gmail. Zeggen dat je een vriend invite, maar gewoon jezelf inviten, enz enz enz. Dit zal denk ik niet kunnen, maar hoe werkt het dan (het inviten)?
quote:huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus 1 of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.
het staat er inderdaad in en in elk topic nog 30 keerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:32 schreef drelletje het volgende:
[..]
Lees dan ook ff de OP
Zal et vast wel in staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |