Een goedde slijm aanvraag op gmail swab deed het hen in minder dan een uur. Post iets orgineels en je zit zo gebakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
how come?
Dat dacht ik ook en dus ben ik vanochtend als een gek mailtjes gaan versturen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:16 schreef woeeiiii het volgende:
en heb maar 6 mailtjes voor de rest niet gebruikt ...kan t daar aan liggen dat ik geen invites krijg
idd, die heb ik nu dus ook gewist.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:16 schreef sop het volgende:
op zich wel leuk om het hier over gmail te hebben en niet over achterlijke smileys
Q je hebt weer gmail terug! Begint al een aardige lijst te wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
idd, die heb ik nu dus ook gewist.
sop, je hebt g-mail :-)
Denk ik origineel te zijn met 'I'll sing a song for you!" , was er al iemand anders die dat ook had verzonnen...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:05 schreef Eev het volgende:
[..]
Een goedde slijm aanvraag op gmail swab deed het hen in minder dan een uur. Post iets orgineels en je zit zo gebakken.
Ff aanmelden en in de gaten houden.![]()
moet ik de 1e 5 uit de lijst weghalen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:31 schreef erikkll het volgende:
ik heb weer eens 5 invites zoals elke dagga nu wel ff inviten...
Ik heb weer 0 invites zoals elke dag... Misschien komt het omdat jij eventueel op een andere server ofzow staat...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:31 schreef erikkll het volgende:
ik heb weer eens 5 invites zoals elke dagga nu wel ff inviten...
invites krijg je over een paar dagen welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:37 schreef julekes het volgende:
Ik ben invited en heb een account, maar ik zie alleen nog geen invite knop erbij staan. Ik kan dus in elk geval van de lijst, en zogouw als dat ik kan inviten kan ik hier weer een aantal mensen gelukkig maken.
Lijst updatedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:37 schreef erikkll het volgende:
ja heb tot en met rkoele geinvite.
in totaal nu al 19 mensen geinvite
Je moet mij er nog vanaf kicken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Lijst updated![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |