moet dringend een zoekfunctie in de admin inbouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:20 schreef NetForce1 het volgende:
ik mag van de lijst, gmail swap bood uitkomst![]()
CTRL - F ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:23 schreef Jump het volgende:
[..]
moet dringend een zoekfunctie in de admin inbouwen.
lijst 3 maal moeten overlopen tot ik je op plaats 137 zag staan
je staat bij de gelukkigen
quote:No conversations in the trash. Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?!
quote:Hooray, no spam here!
GMail probeert toch soms grappig uit de hoek te komenquote:No new mail! There's always Google News if you're looking for something to read.
In de admin worden ook de figuurtjes weergegeven hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:40 schreef sop het volgende:
[..]
CTRL - F ??
Lache teksten... Ik kan haast niet wachtenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef Jump het volgende:
GMail probeert toch soms grappig uit de hoek te komen
De credits staan onderaan de OPquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:52 schreef Arjan het volgende:
Overigens een schouderklopje voor degenen die de lijstjes *blijven* bijhouden!
Nog niet gezien, maar zal misschien nog komen later in de beta fase.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:50 schreef JeFFJuH het volgende:
[..]
Lache teksten... Ik kan haast niet wachten
GMail 4-ever![]()
edit: Heeft GMail ook nog zoiets als een Virusscanner?
Donequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:53 schreef matthijst het volgende:
Hehe, haal me maar weer van de lijst, heb al een account gebietst
Sta geloof ik 206e ofzo
mja beetje slijmen op gmailswap en je hebt het zoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef matthijst het volgende:
Mja, t was bij mij een kwestie van 15 minuten ofzo.
LOL...mischien heeft je buurvrouw wel intressequote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef devzero het volgende:
zodra ik invites heb gebruik ik er 1 om op gswap iemand te vinden die mijn afwas wil doen
idem hier. misschien gebruik ik het gewoon teveelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:09 schreef KolNedra het volgende:
Leuk dit, heb al bijna een week gmail account.
Kan nog steeds niets of niemand inviten ...
En ik wil graag iets terug doen![]()
slaap je nu nog nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:14 schreef Jump het volgende:
[..]
idem hier. misschien gebruik ik het gewoon teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |