En graag gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef sweek het volgende:
Bedankt, Saviour!
Hij werkt!.
Zal zo snel mogelijk wat mensen voorzien van een adres..
Meer als 15?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en ik ga zo wat meer invites versturen
Helaas, zoveel heb ik er echt nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Meer als 15?
en deze is uit de lijst gehaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
en een invitation is gestuurd naar P.U.N.T
en jij bent erbij geplaatstquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:46 schreef Switchy het volgende:
Kan ik ook toegevoegd worden aan de lijst?
daysworthliving (at) hotmail (dot) com
Dankjoewelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:48 schreef Jump het volgende:
en jij bent erbij geplaatst
Hehe, heb ik jouw naam ook al niet gezien op die Swap site?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:50 schreef NijnKonijn het volgende:
Echt he, schiet allemaal even op
Niet eens zo heel lang, vlak voordat de GMail reeks begon.quote:en deze is uit de lijst gehaald
waar blijf jij die invites allemaal halen ? hoelang heb je je account al ?
ik na 4 dagen nog steeds niksquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet eens zo heel lang, vlak voordat de GMail reeks begon.
Google vind me gewoon aardig ofzo
Ik geef ze groot gelijkquote:google zal ook verliefd zijn op de K's van K3
je staat erbijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:54 schreef matthijst het volgende:
Kan ik erbij: -knip mail-
ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk![]()
forwarden naar 2 mensen, de snelste heeft gelukquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
oe - ik dacht even dat ik een invite verspild had door een fout in het e-mailadres
maar gelukkig kon ik het mailtje forwarden via de sent box
heb je toegevoegd met email uit je profiel. laat iets weten of mail me (mail staat in me profiel) al shet een ander moet zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:15 schreef ruffian het volgende:
Mag ik nog op de lijst pleazzz
![]()
je staat er ook bijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:12 schreef Mafkees001 het volgende:
HEE hallo allemaal ik wil ook
marcel[at]mafkees[punt]nu
En DaVinnie staat bij de gelukkigenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik lijk Sinterklaas wel. Ik heb zojuist DaVinnie een invitation cadeau gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |