dichter naar 1 toe dan ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:46 schreef compufreak88 het volgende:
Hey, ik ben ineens weer 1 omhoog gegaan :S
ik zoue toch eens headers toevoegen ana je figuur zodat browsers het als een figuur beschouwen. doe eigenschappen in IE en het is een htm bestand.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef Chandler het volgende:
Poll: Nu je G-Mail hebt gezien vind je G-Mail....De beste gratis email provider Een goed alternatief ivm 1000mb Leuk alternatief Zwaar overdreven
Tussenstand:
[afbeelding]
Gatsie, ik zal het even aan programmer vertellen (die heet de gfx engine geschreven)..quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:54 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zoue toch eens headers toevoegen ana je figuur zodat browsers het als een figuur beschouwen. doe eigenschappen in IE en het is een htm bestand.
open in FF en je krijgt "inhoud" te zien in vorm van characters :pPO
goed puntquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:58 schreef Chandler het volgende:
iedere regel die ik typ ook
Nie zo grapig hé. maar even dat terzeide; ik kom nog steeds niet op gaymailquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:01 schreef QuietGuy het volgende:
goed punt
aah, ik heb chilliewillie terug o het wachtenden lijstje gezet omdat de invite naar een verkeerd emailadres gestuurd wasquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:15 schreef compufreak88 het volgende:
neej ik stond eerst op 16 en nu op 17
Groot gelijk, er wordt al veel te veel gelachen hier. Het moet allemaal serieuzer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:02 schreef Chandler het volgende:
Nie zo grapig hé.
Mijn dank is groot!quote:aah, ik heb chilliewillie terug o het wachtenden lijstje gezet omdat de invite naar een verkeerd emailadres gestuurd was
Ik kan inloggen, en daar houd het mee op; dna krijg ik een leuke fout melding dat ik het later weer moet proberen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat kan je in godsnaam fout doen bij het klikken op een linkje?
Zuur, want ik heb maandag nacht voor 't eerst Gmail gebruiktquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef devzero het volgende:
dat hangt van google af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |