Je mag een eigen naam uitkiezen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:23 schreef DarkShine het volgende:
Mag je trouwens zelf een mail adres kiezen nadat je invited bent? Of word dit afgeleid van het mail adres waarop je uitgenodigd bent?
je liegt. Je wil ze alleen niet aan de mensen op FOK! geven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:48 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog geen invites binnen, kan dus nog niemand helpen
Oyquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:50 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
je liegt. Je wil ze alleen niet aan de mensen op FOK! geven.
als ik al elke dag 5 invites krijg kan ik me voorstellen dat het wel hard gaatquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef dutch-tweaker het volgende:
dan sta ik 161, ik kan niet wachten.
al gaat het nog wel een weekje duren denk ik ?
dus ze mogen al uit het lijstje ? edit: >heb ze er al uitgehaald aangezien chandler em al heeftquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik al elke dag 5 invites krijg kan ik me voorstellen dat het wel hard gaat
Heb ik ook al gemeld een kwartier geleden, nu doet alles het gewoon weer.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:37 schreef Chandler het volgende:
Yes ik heb um, maar moet nu even wachten omdat
Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
graag gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:39 schreef niksan het volgende:
[..]
you're the best!!!
thanks!![]()
http://www.php.net/imagecreatequote:Op donderdag 17 juni 2004 10:44 schreef compufreak88 het volgende:
oeh 16 al, dat schiet lekker op... Hey Jump, kun je dat script om zo'n db in een plaatje te maken ook is sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |