Je bent er maar druk mee...quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:10 schreef Slarioux het volgende:
vijv is toegevoegd
Gelukkig heb ik een medemodje en een zeer toegewijde user aan mijn kant. Niet alle credits zijn voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee...
V.
www.moerstaal.nlquote:
Och wie weet, tijd zat. Binnenkort komen er vast een hele hoopquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:13 schreef drelletje het volgende:
vreemd heb em nu 2 dagen en geen invites...
Ik had ooit een sop@alleenvoormeiden.nl adresquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:10 schreef devzero het volgende:
moerstaal is leuk; ik heb ook nog een mijncavia.nl adres
Maar nog geen invites hier, dus misschien morgen beter.
quote:
bij moerstaal kan je zulk soort adressen registeren, ik heb een @ietsmet.nl adres..quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:28 schreef coz het volgende:
[..]
![]()
... lol ... ! WHOIS !
klick erop ofzo![]()
maar ik snap dat je het gewoon deed om mij te plagen
edit .. ik had niet gedaan .. hier linkje naar subhosting.nlbedrijf .. alsin dan maak ik geen reclame
ach wel lekker als het even rustig is kan ik mijn huiswerk doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:33 schreef DySGeNiC het volgende:
Ik zou om kwart voor 1 invites moeten krijgen op gmail.
Maar dit zal wel niet doorgaan want bij drell was dit ook niet het geval
Ik heb zojuist even krok@indekeuken.nl aangemaaktquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij moerstaal kan je zulk soort adressen registeren, ik heb een @ietsmet.nl adres..
degene die ik quote had dus geen moerstaal adres, maar iets wat er op leek.
[offtopic]quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:42 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even krok@indekeuken.nl aangemaakt
[offtopic]quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
[offtopic]
Vroeger had ik
retteketet@kroketnet.nl
[/offtopic]
juist .. en daarom had ik een link naar de whois gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:32 schreef qu63 het volgende:
bij moerstaal kan je zulk soort adressen registeren, ik heb een @ietsmet.nl adres..
degene die ik quote had dus geen moerstaal adres, maar iets wat er op leek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |