ik was er zelf eerst ingelopen hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef Miwe het volgende:
[..]
Als je zelf nog geen gmail hebt, ziet het er best geloofwaardig uit. Maar die screen van Jump verpestte het een beetje.
Waarom moet ik nou invites krijgen, als ik al gmail heb ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:38 schreef niksan het volgende:
ik heb het ook niet, het komt alleen wanneer je invites krijgt denk ik
pak zijn Gmailadres af!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef Miwe het volgende:
[..]
Als je zelf nog geen gmail hebt, ziet het er best geloofwaardig uit. Maar die screen van Jump verpestte het een beetje.
Voor diegene die Deel 12 openen: onderaan de OP staat een lin knaar txt met inhoud voor deel 12quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef Tha_T het volgende:
GVD weer bijna vol
je staat erbijquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:43 schreef ThaNetRunner het volgende:
Als er iemand nog een invite overhebt...
rkragt(at)Thanetrunner.nl
alvast bedankt
De nieuwe rage
nog 50 berichten minstens..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef Tha_T het volgende:
GVD weer bijna vol
je staat erbij, verwijder je mail maar terugquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou ik ook op het lijstje mogen (-knip mail-
sluit browser eens en verwijder al je cookies; probeer anders eens met browser waarmee je het nog niet geprobeerd hebt, dan heb je zeker geen gmail cookies. anders zou ik het niet direct wetenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:05 schreef BladLuis het volgende:
man man wat is dat met gmail..ben ik nou engiste die nog steeds die server error krijgt?
Da's niks in een Gmail-topicquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
nog 50 berichten minstens..
helaas, ook dat helpt nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:09 schreef Jump het volgende:
[..]
sluit browser eens en verwijder al je cookies; probeer anders eens met browser waarmee je het nog niet geprobeerd hebt, dan heb je zeker geen gmail cookies. anders zou ik het niet direct weten
vorige keer was het met 2x per dag een topicquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's niks in een Gmail-topic
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef sop het volgende:
Ik heb er weer vijf gehad
Ik ga nu:
Chilliewillie
DJ_raoul
Knoekie
Leffe48
Mien-moeke
inviten!
Done! Nu heb ik al 11 users gelukkig gemaakt
er zijn 50 tvp's minder. scheelt een hoopquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
vorige keer was het met 2x per dag een topic
dit topic houd het al veel langer vol..
daar moet ik je dan toch gelijk in gevenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
vorige keer was het met 2x per dag een topic
dit topic houd het al veel langer vol..
normaal mierenneuk ik nooit over typefouten .. ik maak ze zelf ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:05 schreef BladLuis het volgende:
man man wat is dat met gmail..ben ik nou engiste die nog steeds die server error krijgt?
[mierneneukmode]quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:23 schreef coz het volgende:
normaal mierenneuk ik nooit over typefouten .. ik maak ze zelf ook
te vaak maar het is enige ... niet enigste .. en al helemaal niet engiste.. enigste is een elatief (om het onlogische ervan te vermijden)
{zij is zijn enigst kind .... omdat zij is zijn enig kind dubbel leesbaar is)
anyways .. verkapt .. hoi ik sta in de top 10
quote:[ 14:28:52 ] ! @jump-blok plays: K3 - Hippie Shake - [192Kbps]
[ 14:30:56 ] ! @jump-blok plays: M Kids - Funky Monkey - [192Kbps]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |